Dat is vroegquote:
Ik hoor ze het wel vaker doen hier..quote:
Aan de slag dus!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, ik moet morgen nog mijn portfolio van Mondelinge Communicatie afmaken
Dat ga ik morgen doenquote:
Alles wat je vandaag doet hoeft morgen niet meerquote:
Daar is ze een moeder voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef sararaats het volgende:
moeders hé. die van mij heeft het zeuren weer over m'n slaapkamer.
weet ik wel maar de mijne is heel precies en ik heb dat niet zo.quote:
Zit wat in, maar ik heb gister en eergister ook al tot 10 uur al aan mn studie gezeten, en ik ben morgen en vrijdag vrij, dus kan ik dan de hele dag doorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles wat je vandaag doet hoeft morgen niet meer
Mijn moeder ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik wel maar de mijne is heel precies en ik heb dat niet zo.
Nou vooruitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik heb gister en eergister ook al tot 10 uur al aan mn studie gezeten, en ik ben morgen en vrijdag vrij, dus kan ik dan de hele dag door
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans ploft op de bank en gaat GTA V zitten spelen
Echte bazen rijden in een Ubermacht Oracle 2quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans ploft op de bank en gaat GTA V zitten spelen
de mijne heeft een hekel aan volgestouwde kamers maar wat dan nog? het is echt mijn kamer. ik woon gelukkig niet meer thuis anders liep ik wel wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder ook jaEn mijn vader is wat gemakkelijker met alles en ik ook..
Dus dan is het iedere keer iets als 'ach dat heb je ook van je vader natuurlijk' *loopt gepikeerd weg*
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
de mijne heeft een hekel aan volgestouwde kamers maar wat dan nog? het is echt mijn kamer. ik woon gelukkig niet meer thuis anders liep ik wel weg
dat dus maar verder is het een schat hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?
Ja, maar, moedersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?
Ik bepaal lekker zelf wat ik eet en wanneerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Niet thuis wonen en gratis eten hebben
Ik heb nooit ergens vaste dagen voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef sararaats het volgende:
donderdag is Veggiedag met uitzondering van morgen
Neequote:
Jahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er hier iemand Goed in Middelbaar school wiskunde
anne is aan de haak denk ik? Kirsten is stilletjes en de rest kan me weinig boeien eigenlijkquote:
Ligt eraanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
A of B?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke, waarom snap ik helemaal niks van aanzichten? Ik snap er niks van, ik zie 4 vakken naast elkaar of een vierkant met laat zeggen aan elke kant 4 blokken, waarom staan er dan opeens 3?quote:
echt anne aan de haak?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
anne is aan de haak denk ik? Kirsten is stilletjes en de rest kan me weinig boeien eigenlijk
Wobbuffetquote:
quote:
Ja oude stijl of nieuwe stijlquote:
check je whappquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt anne aan de haak?netjes man ,die is echt knap
Ik ook niet maar ik koos wiskunde boven aarderijskunde, domste fout ooitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef sararaats het volgende:
ik heb nooit iets gesnapt van wiskunde en zal het nooit snappen denk ik
zelfs hele simpele sommetjes lukte niet. nu weet ik dat het aan m'n Niet-verbale Leerstoornis ligt (=NLD)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik koos wiskunde boven aarderijskunde, domste fout ooit
Als je dat hebt krijg je dan geen school meer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
zelfs hele simpele sommetjes lukte niet. nu weet ik dat het aan m'n Niet-verbale Leerstoornis ligt (=NLD)
jawel maar op m'n 34ste zit ik niet meer op schoolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je dat hebt krijg je dan geen school meer?
Ik denk dat ik een inbeeld probleem heb, ik krijg maar niet voor elkaar in te zien hoe iets vanaf rechts eruit zou zien echt irritantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel maar op m'n 34ste zit ik niet meer op school
ik haatte school.
quote:
quote:
Zet een tentje op in de achtertuinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
en nog maar eens: STERRENKUNDE
ik kijk er naar uit om eens onder de sterrenhemel te slapen
teveel lichtvervuilingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet een tentje op in de achtertuin
Vannacht is het helder, gewoon een weitje in en knallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
Jaaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
Gebrek aan inzichtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, waarom snap ik helemaal niks van aanzichten? Ik snap er niks van, ik zie 4 vakken naast elkaar of een vierkant met laat zeggen aan elke kant 4 blokken, waarom staan er dan opeens 3?
GAANquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Op zo'n kraakheldere nacht als er nieuwe maan is op een donker veld zodat je alles kunt zien![]()
![]()
JAAAAAA. voor een donker veld moet ik richting de Ardennen. hier is teveel lichtvervuiling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Op zo'n kraakheldere nacht als er nieuwe maan is op een donker veld zodat je alles kunt zien![]()
![]()
Ik heb wel eens een hele mooie sterrenhemel gezien dat ik 's nachts met de boot van Kiel naar Göteborg voerquote:
ik ook maar dan in Zuid Afrika en daar ga ik volgend jaar naartoe voor 6 weken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hele mooie sterrenhemel gezien dat ik 's nachts met de boot van Kiel naar Göteborg voer
Bij je geboorte. Kan je niks aan doen. Gewoon oefenen met zulke dingen. Opdrachten maken met inhoud berekenen etc.quote:
Fijn ik heb morgen de repititiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij je geboorte. Kan je niks aan doen. Gewoon oefenen met zulke dingen. Opdrachten maken met inhoud berekenen etc.
repetitie*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fijn ik heb morgen de repititie
Ja zuidelijk halfrond hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook maar dan in Zuid Afrika en daar ga ik volgend jaar naartoe voor 6 weken.
het zijn dan wel andere sterrenbeelden dan hier
en de Vliegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zuidelijk halfrond hè?Daar heb je het zuiderkruis ipv de poolster
Neequote:
Nee maar jij welquote:
haiquote:
Kijk ik wil mijn studie niet afmaken maar dat kan niet dus ik zal alles fout schrijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
repetitie*
Bitterlemon hommo
Stoer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kijk ik wil mijn studie niet afmaken maar dat kan niet dus ik zal alles fout schrijven
Fixquote:
Wat?quote:
Verkeerde studie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, meer een verkeerde studie gekozen.
Dan switch je toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, meer een verkeerde studie gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |