Als je dat hebt krijg je dan geen school meer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
zelfs hele simpele sommetjes lukte niet. nu weet ik dat het aan m'n Niet-verbale Leerstoornis ligt (=NLD)
jawel maar op m'n 34ste zit ik niet meer op schoolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je dat hebt krijg je dan geen school meer?
Ik denk dat ik een inbeeld probleem heb, ik krijg maar niet voor elkaar in te zien hoe iets vanaf rechts eruit zou zien echt irritantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel maar op m'n 34ste zit ik niet meer op school
ik haatte school.
quote:
quote:
Zet een tentje op in de achtertuinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
en nog maar eens: STERRENKUNDE
ik kijk er naar uit om eens onder de sterrenhemel te slapen
teveel lichtvervuilingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet een tentje op in de achtertuin
Vannacht is het helder, gewoon een weitje in en knallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
Jaaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef sararaats het volgende:
Gebrek aan inzichtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, waarom snap ik helemaal niks van aanzichten? Ik snap er niks van, ik zie 4 vakken naast elkaar of een vierkant met laat zeggen aan elke kant 4 blokken, waarom staan er dan opeens 3?
GAANquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Op zo'n kraakheldere nacht als er nieuwe maan is op een donker veld zodat je alles kunt zien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |