Ik heb nooit ergens vaste dagen voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef sararaats het volgende:
donderdag is Veggiedag met uitzondering van morgen
Neequote:
Jahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er hier iemand Goed in Middelbaar school wiskunde
anne is aan de haak denk ik? Kirsten is stilletjes en de rest kan me weinig boeien eigenlijkquote:
Ligt eraanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
A of B?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke, waarom snap ik helemaal niks van aanzichten? Ik snap er niks van, ik zie 4 vakken naast elkaar of een vierkant met laat zeggen aan elke kant 4 blokken, waarom staan er dan opeens 3?quote:
echt anne aan de haak?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
anne is aan de haak denk ik? Kirsten is stilletjes en de rest kan me weinig boeien eigenlijk
Wobbuffetquote:
quote:
Ja oude stijl of nieuwe stijlquote:
check je whappquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt anne aan de haak?netjes man ,die is echt knap
Ik ook niet maar ik koos wiskunde boven aarderijskunde, domste fout ooitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef sararaats het volgende:
ik heb nooit iets gesnapt van wiskunde en zal het nooit snappen denk ik
zelfs hele simpele sommetjes lukte niet. nu weet ik dat het aan m'n Niet-verbale Leerstoornis ligt (=NLD)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik koos wiskunde boven aarderijskunde, domste fout ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |