Dat is vroegquote:
Ik hoor ze het wel vaker doen hier..quote:
Aan de slag dus!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, ik moet morgen nog mijn portfolio van Mondelinge Communicatie afmaken
Dat ga ik morgen doenquote:
Alles wat je vandaag doet hoeft morgen niet meerquote:
Daar is ze een moeder voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef sararaats het volgende:
moeders hé. die van mij heeft het zeuren weer over m'n slaapkamer.
weet ik wel maar de mijne is heel precies en ik heb dat niet zo.quote:
Zit wat in, maar ik heb gister en eergister ook al tot 10 uur al aan mn studie gezeten, en ik ben morgen en vrijdag vrij, dus kan ik dan de hele dag doorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles wat je vandaag doet hoeft morgen niet meer
Mijn moeder ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik wel maar de mijne is heel precies en ik heb dat niet zo.
Nou vooruitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik heb gister en eergister ook al tot 10 uur al aan mn studie gezeten, en ik ben morgen en vrijdag vrij, dus kan ik dan de hele dag door
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans ploft op de bank en gaat GTA V zitten spelen
Echte bazen rijden in een Ubermacht Oracle 2quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans ploft op de bank en gaat GTA V zitten spelen
de mijne heeft een hekel aan volgestouwde kamers maar wat dan nog? het is echt mijn kamer. ik woon gelukkig niet meer thuis anders liep ik wel wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder ook jaEn mijn vader is wat gemakkelijker met alles en ik ook..
Dus dan is het iedere keer iets als 'ach dat heb je ook van je vader natuurlijk' *loopt gepikeerd weg*
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
de mijne heeft een hekel aan volgestouwde kamers maar wat dan nog? het is echt mijn kamer. ik woon gelukkig niet meer thuis anders liep ik wel weg
dat dus maar verder is het een schat hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?
Ja, maar, moedersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als het toch jouw huis is mag ze lekker dr bakkes houden toch?
Ik bepaal lekker zelf wat ik eet en wanneerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Niet thuis wonen en gratis eten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |