JAAAAAA. voor een donker veld moet ik richting de Ardennen. hier is teveel lichtvervuiling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Op zo'n kraakheldere nacht als er nieuwe maan is op een donker veld zodat je alles kunt zien![]()
![]()
Ik heb wel eens een hele mooie sterrenhemel gezien dat ik 's nachts met de boot van Kiel naar Göteborg voerquote:
ik ook maar dan in Zuid Afrika en daar ga ik volgend jaar naartoe voor 6 weken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hele mooie sterrenhemel gezien dat ik 's nachts met de boot van Kiel naar Göteborg voer
Bij je geboorte. Kan je niks aan doen. Gewoon oefenen met zulke dingen. Opdrachten maken met inhoud berekenen etc.quote:
Fijn ik heb morgen de repititiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij je geboorte. Kan je niks aan doen. Gewoon oefenen met zulke dingen. Opdrachten maken met inhoud berekenen etc.
repetitie*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fijn ik heb morgen de repititie
Ja zuidelijk halfrond hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook maar dan in Zuid Afrika en daar ga ik volgend jaar naartoe voor 6 weken.
het zijn dan wel andere sterrenbeelden dan hier
en de Vliegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zuidelijk halfrond hè?Daar heb je het zuiderkruis ipv de poolster
Neequote:
Nee maar jij welquote:
haiquote:
Kijk ik wil mijn studie niet afmaken maar dat kan niet dus ik zal alles fout schrijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
repetitie*
Bitterlemon hommo
Stoer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kijk ik wil mijn studie niet afmaken maar dat kan niet dus ik zal alles fout schrijven
Fixquote:
Wat?quote:
Verkeerde studie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, meer een verkeerde studie gekozen.
Dan switch je toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, meer een verkeerde studie gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |