Ja dat is ook zieligquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Had de verkeerde gif gelinkt
[ afbeelding ]
Nee, ik moest keihard lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook zielig
Voor de vuilnisbak
Ik ben ook echt niet serieus bezigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
VA ik wist dat je desperate was, maar zo erg?
Achterlijke mongolen die denken cool te zijn en er dan bedrogen uitkomenquote:
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet serieus bezig
stop dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet serieus bezig
Precies jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterlijke mongolen die denken cool te zijn en er dan bedrogen uitkomen
Why? Is best grappigquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
VA, ik wijs nu Nimma girl af, die wil haar nummer aan mij geven maar ik gun jou
welcome to india.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
Dit blijf ik ook echt bizar filmpje vinden
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
welcome to india.
Mijn huiswerkbegeleider is voor 5 maanden naar india geweest en die vertelde zon verhaal.
Zon ventje in een bus was onrespectvol tegen een ouder iemand, dus wat doen ze?
Ze flikkeren dat ventje uit t raam van de bus terwijl die reed
Jij zit ook op HotorNot, care.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
Jullie zijn triest
ik ga huiswerk maken doei.
watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
"Als jullie een relatie krijgen wil ik wel een etentje van jullie"
Dude, je bent fucking lucky manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver nummer 4
Toto wat zeg je die chicks godverdomme
zanzibarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:51 schreef badschaap het volgende:
hee ik mag mee naar zanzibar met die meid van hot or not
Een 21-jarige vriend van mij heeft daar een paar maanden geleden nog gereden in een Cadillac Dodge, ook gehuurd. Volgens mij werkt dat dus niet zo, of er wordt niet goed op gecontroleerd ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja maar je mag daar pas op je 23ste of 25ste als buitenlander in een auto rijden. In ieder geval 1 huren. Doen ze vaak moeilijk over.
#swekquote:
Welkom danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, ik heb echt geen reet te doen.
Maar dan lach je me uit omgquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, ik kan je helpen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, ik kan je helpen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
Ik lieg ook gewoon hoor in die sollicitatiebrief. Die man zei dat het echt moest zijn lol.
Ik heb gezegd dat ik een harde werker en een goede planner ben, ja daaaaag, ik was niet eens bij zijn les maandag
lach je mij elke dag uit?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik toch elke dag al en dat is andersom net zo, fuck dat. Laat maar zien.
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
nee grapje dat weet ik wel. ok zal ik hem gewoon hier posten dan
jawelquote:
quote:Dear Ms Smith,
I saw your advert in the newspaper of Saturday, 26 October and I would like to apply for this job.
I am an eighteen year-old girl from the Netherlands. I study vwo at -school- at -plaats-. Next year I will have my final exams. After my exams I would like to work a year before I go to college, and I prefer to work abroad.
Since I was thirteen, I have been babysitting in my neighborhood. At one point I had eight different addresses, and I spent a lot of nights and days with the children when their parents were away. I have got a lot of experience with young and old children.
I see myself as someone who has good communicating skills, a hard worker, and a team worker. I am also a good planner and I am a good problem-solver. I like to play with children and I can do a lot of things around the house.
As the captain of my volleyball team, I was able to manage conflicts and with my positive attitude we were a really good team.
nee ik had er precies acht?quote:
surequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:29 schreef Toto69 het volgende:
VA alsjeblieft regel dates, dan mag ik al twee keer uit eten op jullie kosten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
Dear Ms Smith,
I saw your advert in the newspaper of Saturday, 26 October and I would like to apply for this job.
I am an eighteen year-old girl from the Netherlands. I study vwo at -school- at -plaats-. Next year I will have my final exams. After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.
Since I was thirteen, I have been babysitting in my neighbourhood. At one point I had eight different addresses, and I spent a lot of nights and days with the children when their parents were away. I have got a lot of experience with young and old children.
I see myself as someone who has good communicating skills, a hard worker, and a team worker. I am also a good planner and I am a good problem-solver. I like to play with children and I can do a lot of things around the house.
As the captain of my volleyball team, I was able to manage conflicts and with my positive attitude we were a really good team.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vwo is al genoemd. Volgens mij is "before going to" netter, maar misschien zit ik er wel naast of is het gewoon mierenneuken, want bij meer zinnen zou ik het net anders gedaan hebben. Als ik ernaast zit hoor ik het graag. Ook zou ik "I would like to work a year" anders doen, al heb ik even geen suggestie. En wellicht ook nog "Since I was thirteen" veranderen in "Since the age of [x]", maar vooral bij dat laatste twijfel ik of het wel klopt wat ik zeg.
mwheheheehehehehehehehe stopquote:
wat danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb nog één dingetje veranderd eraan.
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neighbourhood is mooier, dus dat heb ik aangepast.
mijn mac veranderde het in zonder uquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook nog naar haha. Maar ik zie het allebei zo vaak voorbij komen, geen idee of er nog een idee achter dat verschil zit of niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
Dear Ms Smith,
I am an eighteen year-old girl from the Netherlands. I study vwo at -school- at -plaats-. Next year I will have my final exams. After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.
Since I was thirteen, I have been babysitting in my neighborhood. At one point I had eight different addresses, and I spent a lot of nights and days with the children when their parents were away. I have got a lot of experience with young and old children.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vwo is al genoemd. Volgens mij is "before going to" netter, maar misschien zit ik er wel naast of is het gewoon mierenneuken, want bij meer zinnen zou ik het net anders gedaan hebben. Als ik ernaast zit hoor ik het graag. Ook zou ik "I would like to work a year" anders doen, al heb ik even geen suggestie. En wellicht ook nog "Since I was thirteen" veranderen in "Since the age of [x]", maar vooral bij dat laatste twijfel ik of het wel klopt wat ik zeg.
watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
EchtDat is al twee keer toegezegd
Ja, Amerikaans Engels en Brits Engelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook nog naar haha. Maar ik zie het allebei zo vaak voorbij komen, geen idee of er nog een idee achter dat verschil zit of niet.
Blijkbaar heb je kansquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
Willen ze ook echt met me daten dan?
Volgens mij is het de bedoeling dat je Brits Engels leert of niet? Kan je beter je spellingcontrole van je mac veranderenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn mac veranderde het in zonder u
Ik noem 1 keer ''DJ'' bij A en ze is losquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je kansdus NIET VERNEUKEN!!
Eens met deze Twentenaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat je Brits Engels leert of niet? Kan je beter je spellingcontrole van je mac veranderen
Echtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik noem 1 keer ''DJ'' bij A en ze is los
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.
>>
When I finish my exams I'd like to work abroad for a year before going to college.
'going to' zou ook nog een ander woord voor in de plaats kunnen maar kan er even niet opkomen, iets van bijwonen/volgen.. attending ofzo..
Ah ja, vandaar. Ik vind 'neighbourhood' zelf ook mooier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Amerikaans Engels en Brits Engels
Neighborhood = Amerikaans Engels
Neighbourhood = Brits engels
Net als Colourquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.
[..]
Ah ja, vandaar. Ik vind 'neighbourhood' zelf ook mooier.
Twente? waar?quote:
En dan te bedenken dat ik HAVO niet eens heb afgemaakt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.
Vlak bie Nieverdalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twente? waar?
[..]
En dan te bedenken dat ik HAVO niet eens heb afgemaakt..
Ik gok op 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice toch! Jong je hebt fucking 6 kansen nu hé
!
* cachie zegt hoi terug tegen tjackaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
* Tjacka zegt hoi tegen iedereen in het topic
En ik geloof er geen kut van dat het iets kan worden, maar dat ben ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is toch best wel fucking goed? :"D
VA, waarom ben je zo opzoek?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik geloof er geen kut van dat het iets kan worden, maar dat ben ik
Geloof in mij dan, ik help jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik geloof er geen kut van dat het iets kan worden, maar dat ben ik
toto stuurt mijn nummer naar random chicks. En die praten dan tegen mijquote:
toto doet badoo, stuurt mijn nummer doorquote:
Dear Ms Smith,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef supersof het volgende:
ah weetje, dikke CARE
ik ga nu naar mijn geliefde bijbaantje![]()
doei kusje
Dat moet je niet willen manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto stuurt mijn nummer naar random chicks. En die praten dan tegen mij
En wat is je doel daar mee?quote:
Wtf is Badoo nou weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto doet badoo, stuurt mijn nummer door
Oh, dat heb ik ook zo vaak gezegd.quote:
Ik hoop dat ik dan eerder in je broekje kom.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen man
[..]
En wat is je doel daar mee?
Dit lijkt sprekend op mijn Engels examen vmboquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dear Ms Smith,
I saw your advertation in the newspaper (welke) of Saturday, 26 October and I would like to apply for this opening.
Let me first introduce myself. My name is SupersofI am 18 years old, and I live in The Netherlands. Currently, I am in my 5th year of pre-university education in plaats. Next year I will have my final exams. Hereafter, I am planning to obtain work experience abroad, before going to university.
(ik neem aan dat je als nanny wilt werken ofzo, dus ik heb er dit van gemaakt). I believe I have the right toolset and experience for this opening. I have a lot of experience with children. Since I was thirteen, I have been babysitting. It started as a weekend job, but it evolved. Eventually I had many different addresses, and I spent almost all my free hours taking care of the children in the neighbourhood and performing other things around the house.
Furthermore, I see myself as someone who has good communicating, problem-solving and planning skills, an excellent workplace attitude, and most of all a good team player. As the captain of my volleyball team, I was not only able to manage conflicts, but I also contributed with my positive attitude, which was the foundation of our success as a team.
Nou oke, succes er mee dan maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan eerder in je broekje kom.
whut?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit lijkt sprekend op mijn Engels examen vmbo
Die post van net klonk best desperate, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat je mij minder mag.
Het is best grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen man
[..]
En wat is je doel daar mee?
Ja echt. Dan moet je vaak ook een brief schrijven op het einde. Eerste deel moet je jezelf voorstellen en waar je de advertentie/omroep zag daarna aantal punten er in verwerken en dan heb je ongeveer ook zo'n tekst. Waar is het voor?quote:
maar heb je je pener al in hun mond gestopt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is best grappig
Hey, meisjes die mij aanspreken. Wat is deze magie
TotoMagiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is best grappig
Hey, meisjes die mij aanspreken. Wat is deze magie
Sof wil een of ander baantje in het buitenlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt. Dan moet je vaak ook een brief schrijven op het einde. Eerste deel moet je jezelf voorstellen en waar je de advertentie/omroep zag daarna aantal punten er in verwerken en dan heb je ongeveer ook zo'n tekst. Waar is het voor?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar heb je je pener al in hun mond gestopt?
quote:
Dat lukt hem nog wel voor dit weekendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar heb je je pener al in hun mond gestopt?
oh, na haar studie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof wil een of ander baantje in het buitenland
Dat je een DJ en vriendelijke gozer bent, lul.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat heb je die arme meisjes wijsgemaakt over mij?
*boks*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd om nu nog in je pyjama te zitten?
Dankjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, na haar studie?
Goede brief dan
Oke. Je haat mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt. Dan moet je vaak ook een brief schrijven op het einde. Eerste deel moet je jezelf voorstellen en waar je de advertentie/omroep zag daarna aantal punten er in verwerken en dan heb je ongeveer ook zo'n tekst. Waar is het voor?
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat je een DJ en vriendelijke gozer bent, lul.
Dat is helemaal niet zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat je mij minder mag.
Wel als ik het doequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?
Jesus F. Christ
Je hebt gewoon de beste wingman die je je maar kan wensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?
Jesus F. Christ
Als je niet het huis uit hoeft niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Weetnietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat doe jij dan anders
Ja, je bent oud genoeg om je kleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe heet het nieuwe hoofdstuk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kan ik dit hoofdstuk afsluiten tussen ons.
Ik krijg niet elke ochtend goedemorgen lieve tjacka, maar nu goedemorgen tjacka.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo
Waarom heb je dat gevoel?
ik heb 8 weken vakantiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je niet het huis uit hoeft niet.
Ik wil niet te klef zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik krijg niet elke ochtend goedemorgen lieve tjacka, maar nu goedemorgen tjacka.
Ik heb eigenlijk stage, maar ik heb geen stageadres.quote:
Nee, dit hoofdstuk is nog niet afgesloten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus ik ben een van je zeven dwergen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stage, maar ik heb geen stageadres.
quote:
Sorry, zat youtubefilmpje te kijkenquote:
Waar moet ik aan denken bij trol-foto's?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend troll-foto's maken met een vriend van mij.
Die ik je liet zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken bij trol-foto's?
omdatappelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik las dit automatisch met een steenkolenengelsstem, sorry.
Nee, gewoon om te trollen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar met een vriend. Dus je bent homo?
Oke ik wacht met smart. Leuk ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, gewoon om te trollen.
Dat het sneue foto's zijn.
Ik ben leuk. Dat weet je onderhand toch wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke ik wacht met smart. Leuk idee
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben leuk. Dat weet je onderhand toch wel.
Awh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdatappel![]()
mijn tiramisu was mislukt
Stuur maar door.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto ik kan dit niet handelen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto ik kan dit niet handelen
quote:
dm ff wat er is dsanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dit niet gewend ja
niks bijzonders. 6 meisjes die mij uit het niets whappen. Dat heb ik nooit hoorquote:
Ik zei toch dat ik je zou helpen lul.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks bijzonders. 6 meisjes die mij uit het niets whappen. Dat heb ik nooit hoorEn ze lijken me nog leuk te vinden ook.
ghehehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je zou helpen lul.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik je lul zou helpen
Agreed with Aquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
A. is wel liev. K. ook wel
hoe weet je dat ze dan zo makkelijk zou zijnquote:
Dude, ik weet alles, ik heb een fucking radar voor zulke dingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze dan zo makkelijk zou zijn
e-bay zeker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude, ik weet alles, ik heb een fucking radar voor zulke dingen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude, ik weet alles, ik heb een fucking radar voor zulke dingen.
Nee? Why the fuck zou ik een hele middag moeite gaan doen voor je om dat te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg maar whats up. Waar probeer je me in te luizen? Dat er iets afgesproken wordt en ik genaaid word? En dan in de zin dat er niemand op komt dagen of jij die me uit lacht?
genoeg mensen die dat zouden doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee? Why the fuck zou ik een hele middag moeite gaan doen voor je om dat te doenik ben de hele middag voor je bezig
omdat ik bro's help lul.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat zouden doen
en waarom ben je er zo mee bezig dan?
nou sorry dat dit mij nooit gebeurtquote:
niet wantrouwen, dan voelt het alsof ik alles voor niets doequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou sorry dat dit mij nooit gebeurt
Relatieproblemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
Let op: Tjacka wil geen berichtjes van jou ontvangen.
TJACKA
vuile kut homoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
Mensen die met familie van Volkert van der G. omgaan.
Bedankt maar ben zo terug hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier met weken![]()
oh ik zie het nu pasquote:
Oh godzijdankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt maar ben zo terug hoor
[..]
oh ik zie het nu pas
Godverdomme jij weet altijd een schuldgevoel bij mij te creëren weet je dat.quote:
tsja, vrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godverdomme jij weet altijd een schuldgevoel bij mij te creëren weet je dat.
Hu, naar jou?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh godzijdank
Toto heeft je nummer gestuurd
ik ga met familie van charles z. om. umad?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
Mensen die met familie van Volkert van der G. omgaan.
Darkoquote:
Totoquote:
Hoi Donnie.quote:
Goedemorgen Brownie.quote:
Strakke UI als altijd, VMS.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik ga met familie van charles z. om. umad?
Inderdaad zegquote:
Goedemorgen Rodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Donnie.
[..]
Goedemorgen Brownie.
[..]
Strakke UI als altijd, VMS.
Prima!quote:
Ja ookquote:
Echt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je boek zojuist besteld. Ik ben benieuwd.
Bol.com, samen met een drietal andere boeken, waaronder een over het Franse vreemdelingenleger.quote:
nicequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bol.com, samen met een drietal andere boeken, waaronder een over het Franse vreemdelingenleger.
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Krijg ik nu een high five ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Beautiful Mind / One Flew over The Cuckoo's Nestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
weet iemand nog een leuke film?
allebei pas nog gezienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
A Beautiful Mind / One Flew over The Cuckoo's Nest
neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik ga met familie van charles z. om. umad?
IK HEB JE NOOIT BEDROGENquote:
IK KEEK NOOIT NAAR ANDERE VROUWENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |