#swekquote:
Welkom danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, ik heb echt geen reet te doen.
Maar dan lach je me uit omgquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, ik kan je helpen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, ik kan je helpen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
Ik lieg ook gewoon hoor in die sollicitatiebrief. Die man zei dat het echt moest zijn lol.
Ik heb gezegd dat ik een harde werker en een goede planner ben, ja daaaaag, ik was niet eens bij zijn les maandag
lach je mij elke dag uit?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik toch elke dag al en dat is andersom net zo, fuck dat. Laat maar zien.
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
nee grapje dat weet ik wel. ok zal ik hem gewoon hier posten dan
jawelquote:
quote:Dear Ms Smith,
I saw your advert in the newspaper of Saturday, 26 October and I would like to apply for this job.
I am an eighteen year-old girl from the Netherlands. I study vwo at -school- at -plaats-. Next year I will have my final exams. After my exams I would like to work a year before I go to college, and I prefer to work abroad.
Since I was thirteen, I have been babysitting in my neighborhood. At one point I had eight different addresses, and I spent a lot of nights and days with the children when their parents were away. I have got a lot of experience with young and old children.
I see myself as someone who has good communicating skills, a hard worker, and a team worker. I am also a good planner and I am a good problem-solver. I like to play with children and I can do a lot of things around the house.
As the captain of my volleyball team, I was able to manage conflicts and with my positive attitude we were a really good team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |