TotoMagiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is best grappig
Hey, meisjes die mij aanspreken. Wat is deze magie
Sof wil een of ander baantje in het buitenlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt. Dan moet je vaak ook een brief schrijven op het einde. Eerste deel moet je jezelf voorstellen en waar je de advertentie/omroep zag daarna aantal punten er in verwerken en dan heb je ongeveer ook zo'n tekst. Waar is het voor?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar heb je je pener al in hun mond gestopt?
quote:
Dat lukt hem nog wel voor dit weekendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar heb je je pener al in hun mond gestopt?
oh, na haar studie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof wil een of ander baantje in het buitenland
Dat je een DJ en vriendelijke gozer bent, lul.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat heb je die arme meisjes wijsgemaakt over mij?
*boks*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
is het vreemd om nu nog in je pyjama te zitten?
Dankjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, na haar studie?
Goede brief dan
Oke. Je haat mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt. Dan moet je vaak ook een brief schrijven op het einde. Eerste deel moet je jezelf voorstellen en waar je de advertentie/omroep zag daarna aantal punten er in verwerken en dan heb je ongeveer ook zo'n tekst. Waar is het voor?
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat je een DJ en vriendelijke gozer bent, lul.
Dat is helemaal niet zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat je mij minder mag.
Wel als ik het doequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?
Jesus F. Christ
Je hebt gewoon de beste wingman die je je maar kan wensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar genoeg tegenwoordig?
Jesus F. Christ
Als je niet het huis uit hoeft niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Weetnietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat doe jij dan anders
Ja, je bent oud genoeg om je kleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe heet het nieuwe hoofdstuk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kan ik dit hoofdstuk afsluiten tussen ons.
Ik krijg niet elke ochtend goedemorgen lieve tjacka, maar nu goedemorgen tjacka.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo
Waarom heb je dat gevoel?
ik heb 8 weken vakantiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je niet het huis uit hoeft niet.
Ik wil niet te klef zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik krijg niet elke ochtend goedemorgen lieve tjacka, maar nu goedemorgen tjacka.
Ik heb eigenlijk stage, maar ik heb geen stageadres.quote:
Nee, dit hoofdstuk is nog niet afgesloten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus ik ben een van je zeven dwergen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stage, maar ik heb geen stageadres.
quote:
Sorry, zat youtubefilmpje te kijkenquote:
Waar moet ik aan denken bij trol-foto's?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend troll-foto's maken met een vriend van mij.
Die ik je liet zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken bij trol-foto's?
omdatappelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik las dit automatisch met een steenkolenengelsstem, sorry.
Nee, gewoon om te trollen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar met een vriend. Dus je bent homo?
Oke ik wacht met smart. Leuk ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, gewoon om te trollen.
Dat het sneue foto's zijn.
Ik ben leuk. Dat weet je onderhand toch wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke ik wacht met smart. Leuk idee
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben leuk. Dat weet je onderhand toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |