quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neighbourhood is mooier, dus dat heb ik aangepast.
mijn mac veranderde het in zonder uquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook nog naar haha. Maar ik zie het allebei zo vaak voorbij komen, geen idee of er nog een idee achter dat verschil zit of niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
Dear Ms Smith,
I saw your advert in the newspaper of Saturday, 26 October and I would like to apply for this job.
I am an eighteen year-old girl from the Netherlands. I study vwo at -school- at -plaats-. Next year I will have my final exams. After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.
Since I was thirteen, I have been babysitting in my neighborhood. At one point I had eight different addresses, and I spent a lot of nights and days with the children when their parents were away. I have got a lot of experience with young and old children.
I see myself as someone who has good communicating skills, a hard worker, and a team worker. I am also a good planner and I am a good problem-solver. I like to play with children and I can do a lot of things around the house.
As the captain of my volleyball team, I was able to manage conflicts and with my positive attitude we were a really good team.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vwo is al genoemd. Volgens mij is "before going to" netter, maar misschien zit ik er wel naast of is het gewoon mierenneuken, want bij meer zinnen zou ik het net anders gedaan hebben. Als ik ernaast zit hoor ik het graag. Ook zou ik "I would like to work a year" anders doen, al heb ik even geen suggestie. En wellicht ook nog "Since I was thirteen" veranderen in "Since the age of [x]", maar vooral bij dat laatste twijfel ik of het wel klopt wat ik zeg.
watquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
EchtDat is al twee keer toegezegd
Ja, Amerikaans Engels en Brits Engelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik ook nog naar haha. Maar ik zie het allebei zo vaak voorbij komen, geen idee of er nog een idee achter dat verschil zit of niet.
Blijkbaar heb je kansquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
Willen ze ook echt met me daten dan?
Volgens mij is het de bedoeling dat je Brits Engels leert of niet? Kan je beter je spellingcontrole van je mac veranderenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn mac veranderde het in zonder u
Ik noem 1 keer ''DJ'' bij A en ze is losquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je kansdus NIET VERNEUKEN!!
Eens met deze Twentenaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat je Brits Engels leert of niet? Kan je beter je spellingcontrole van je mac veranderen
Echtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik noem 1 keer ''DJ'' bij A en ze is los
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
After my exams I would like to work a year before I go to before going to college, and I prefer to work abroad.
>>
When I finish my exams I'd like to work abroad for a year before going to college.
'going to' zou ook nog een ander woord voor in de plaats kunnen maar kan er even niet opkomen, iets van bijwonen/volgen.. attending ofzo..
Ah ja, vandaar. Ik vind 'neighbourhood' zelf ook mooier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Amerikaans Engels en Brits Engels
Neighborhood = Amerikaans Engels
Neighbourhood = Brits engels
Net als Colourquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.
[..]
Ah ja, vandaar. Ik vind 'neighbourhood' zelf ook mooier.
Twente? waar?quote:
En dan te bedenken dat ik HAVO niet eens heb afgemaakt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wel een betere zin ja, een stuk beknopter en je benoemd toch alles. Mijn complimenten, Dagobert Duck.
Vlak bie Nieverdalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twente? waar?
[..]
En dan te bedenken dat ik HAVO niet eens heb afgemaakt..
Ik gok op 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice toch! Jong je hebt fucking 6 kansen nu hé
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |