Dat had ik je nog verteldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
Ja dat ben ikSPELFOUT GODVER
Ik denk dat het geen spelfout is eigenlijk, als je ouders je Robert-Jan kunnen noemen waarom dan geen Robert-Jam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
dat is wel lang geledenquote:
quote:
quote:
quote:
Lolol nice.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
Die waren wel echt fucking grappig trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zijn net zo grappig als mijn klasgenoten in groep 3
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
LB wat vond jij van het piemeltje van RIcholioliolio?
Ik heb geen Kik, is dat gewoon een soort WA ofzo? Wat zijn de voordelen ten opzichte van WA?quote:
Wat breng je mijn naam in diskrediet ;squote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
STEFAQquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
die heeft ie gepost.
Heb het gescreenshot, trouwens, voor als je het wil zien
quote:
Rodawa, heb je hem in het toilet opgewacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, als je niet iemand je nummer wil geven is het handig
Wat is je 06? of ping?
Dearestquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten allemaal wie dat is
quote:
Dat is wederzijds, broeder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat breng je mijn naam in diskrediet ;s
Ja, dat is wat er stond, bedankt dat je het even herhaalt.quote:
Ik heb geen ping. Wel een 06, volgens mij heb ik jouw nummer nog van toen je in de groepsapp zat, wacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, als je niet iemand je nummer wil geven is het handig
Wat is je 06? of ping?
Ik wilde, maar ik liep per ongeluk de dameswc in, net als Ned van Ned's Survivalgids toen hij vet nodig naar de wc moestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rodawa, heb je hem in het toilet opgewacht?
Ik stuur je wel even een berichtje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het niet allemaal opgeslagen
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:41 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg honger.
Ik eet nu een wit broodje met aardbeienjam
gr gr
UKFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe mee met dit deuntje, al een half uur ongeveer
Tudu. tu tudu tudu tuuutuuuudu tudu tudu
Verkapte- als hij een jaar jonger was had ik hem gedaan-postquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkapte- als hij een jaar jonger was had ik hem gedaan-post
Geen idee johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten ook wie dat is
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten ook wie dat is
quote:
doe niet aan ping ;squote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuur ping van hete chicks :s :S
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als hij van 1995 was, zag hij er nu zo uit.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)81548&type=2&theater
quote:
Ik had niet verwacht dat iemand zou klikkenquote:
Ik klik op alles wat jij stuurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand zou klikken
Ga je nou volgend jaar weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
Nicekrijg nog een mailtje van m'n trainer in Portugal met allemaal leuke complimenten en zo
Omgquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ander land hopelijkmaar toch wel erg leuk om nog meer mee te krijgen hoor
Zodra het eindelijk allemaal opgelost is (hopelijk lukt dat ooit nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaadNee maar ik bedoelde ook ander land
Weet je al waar?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodra het eindelijk allemaal opgelost is (hopelijk lukt dat ooit nog) wil ik zeker verder ja.
Maar wat trekt je het meest?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Globaal.
Kan UK zijn, Scandinavië, Canada, USA, of Australië.
Nais. Zou sowieso voor Cali gaanquote:
Zolang het via welk bedrijf aangeboden word is het haalbaarquote:
Dan nog is het erg lastig, zomaar even naar Cali. Dat is écht heel andere koek dan UK/Portugalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het via welk bedrijf aangeboden word is het haalbaar![]()
Alleen als je uit jezelf werk zoekt in Amerika word het lastig.
Klopt, maar in Australie doen ze dan weer moeilijk over het geld op je bankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan nog is het erg lastig, zomaar even naar Cali. Dat is écht heel andere koek dan UK/PortugalAustraliË moet ook tof zijn
Niet geklikt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)60675&type=2&theater![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar in Australie doen ze dan weer moeilijk over het geld op je bankMoet minimaal paar duizend euro zijn.
Trekt mij minder persoonlijk. London is tof hoor. maar toch. Denk dat je in Amerika meer van de ervaring genietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Ach, UK is an sich ook niet verkeerd wonen hoor.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Rodawa het volgende:
Toch geklikt, leuke vine, goed nummer.
American Dream kan ook zomaar gigantisch tegenvallen hoor. UK is lekker dichtbij, Amerika is echt ver weg als je daar woont en het niet bevalt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt mij minder persoonlijk. London is tof hoor. maar toch. Denk dat je in Amerika meer van de ervaring geniet
Dat maakt echt niks uitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
American Dream kan ook zomaar gigantisch tegenvallen hoor. UK is lekker dichtbij, Amerika is echt ver weg als je daar woont en het niet bevalt.
Www.ef.nl voor al uw studies in het buitenland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Jaar studeren in New York is 25000 euro.
Iemand met een rijke gulle oma?
Precies, maar goed. Ik ben 18, jij 23. Groot verschil, geloof 't of niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt echt niks uitIn beide gevallen kom je gewoon weer terug naar huis.
Het enige verschil is dat je in Amerika waarschijnlijk veul meer hebt betaald voor alles
Ja I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Www.ef.nl voor al uw studies in het buitenland.
Probably, ik mag hier eigenlijk niet eens naar kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, maar goed. Ik ben 18, jij 23. Groot verschil, geloof 't of niet.
Niettes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je in Amerika waarschijnlijk veul meer hebt betaald voor alles
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it je kan ook met TravelActive iets doen hé
Of anderhalf maand taalcursus in USA of zo, om de smaak te pakken
Heul wel. Ik wil daar wat regelen voor een stad als new york of LA als ik klaar ben met deze studiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I knowmaar het is daar niet minder duur hoor
Hoe veel betaal je dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heul wel. Ik wil daar wat regelen voor een stad als new york of LA als ik klaar ben met deze studie
Behalve voor brandstof. Goedkoop rijden in dure brandstofslurpende auto'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja maar je mag daar pas op je 23ste of 25ste als buitenlander in een auto rijden. In ieder geval 1 huren. Doen ze vaak moeilijk over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Behalve voor brandstof. Goedkoop rijden in dure brandstofslurpende auto'sAmurrica
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it ik heb een suuuupergeile chick voor je gevonden![]()
Geil.quote:
DIkkertje voor d`r leeftijd danquote:
Die zak kan ze beter over haar kop gooien ipv haar benen in stoppen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zak kan ze beter over haar kop gooien ipv haar benen in stoppen.
Koekangequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Koekange?___
Wat is dat voor verrot gehucht dan?
Fuck youquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
Maar uit de afgelopen dagen is wel duidelijk geworden dat Toto`s toekomst in de wereld van Badoo ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dit Toto.
Heb je zoveel keus ooit op een Nederlandse school gezien?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dit Toto.
Heb je zoveel keus ooit op een Nederlandse school gezien?![]()
Zijn alleen maar keuze vakken hequote:
nicequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alleen maar keuze vakken heMag je gewoon allemaal kiezen
Een handje nog wel..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
VA ik ga je een handje helpen, maar ik zeg er nog niks over want miss. lukt het niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom maar door met je wijsheid
Maar ik praat nu wel met dat andere meisje, dus als dat wat wordt, fuck de rest
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is druk aan het schrijven van zijn hosselscriptie
He, het is nog geen sinterklaas he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
krijg ineens whappje van random meisje wat
Dat je haar wilt leren kennen, meer nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat heb je gezegd tegen haar over mij?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
En pics van tetten die ze waarschijnlijk binnen nu en 10 minuten stuurt
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
En pics van tetten die ze waarschijnlijk binnen nu en 10 minuten stuurt
Nou enquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
want ik wist ook echt dat ze bestond
Ik was als kind gek op ballonnen, geef je me er ook 1?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef me dingen om te zeggen zodat ik die ook snel krijg
Nee kom op, deze is zo gewillig. Krijg ik pics?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet niet half wat ik kan
Ja moet je wel ff pics van 't gesprek doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ze er zijn, natuurlijk.
Jij weet wat te zeggen met dit soort gevallen, gooi iets
Dude je weet toch wel `iets'' te zeggen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ze er zijn, natuurlijk.
Jij weet wat te zeggen met dit soort gevallen, gooi iets
Check je WA trouwens, je kan deze makkelijk hebben man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
true, maar was 1 keer eerder ooit, voeg ik er wel aan toe zo
De waarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:48 schreef Fok-it het volgende:
Ze woont in Klazienaveen_____________
je booquote:
Ja dat wil je niet hebben geloof mequote:
Kunnen we zelf ook wel hoor.quote:
Ik stuur je wel even een dropbox-linkje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fok-it heb je veel pics gemaakt in Thailand?
vandaar dat FOK! een error gafquote:
Oké tof manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een dropbox-linkje.
mij ook bittequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een dropbox-linkje.
Je hebt me op fb lulquote:
quote:
quote:
Oké tof.. even kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Heb er nog veel meer gemaakt hoor Xeor, maar dit waren de 40 leukste.
Heb er iets van 500 of zo
Haha amperquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
En laatste dag voor ik weg ging moest ik mijn fiets nog terugbrengen, keiharde stortregen![]()
ik met mijn teenslippers naar buiten, dacht dat het wel meeviel. Ik stap naar buiten, tot m`n enkels in het water
Yesquote:
waar heen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je het geld ervoor over hebt moet je daar sowieso heengaan
Elephant Nature Camp.quote:
En je ook niet over laten halen door mensen dat je ergens anders veel goedkoper olifanten kan zien en er op kan rijden en alles. als je er eenmaal geweest bent snap je wel waaromquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Xeor het volgende:
Foto 30 fok-it. En ja ik ga daar sowieso heen
Te ver zuidelijk voor mij aangezien ik maar 'even' in Bangkok blijf.. Chiang Mai schijnt toch het meest leuke te zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Ahh daar..
Erawan watervallen in Kanachaburi
FOK wat warmquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef Xeor het volgende:
Als ik aankom in Thailand licht bewolkt en 31 graden
Ja je hebt betere periodequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef Xeor het volgende:
Als ik aankom in Thailand licht bewolkt en 31 graden
!! EINZquote:
Klopt maar te kortquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt betere periodeWees er maar blij mee
Het bevalt wel geloof mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar te kortvolgend jaar weer begin november voor een week of 6
tenzij het niet bevalt
Ok.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vandaar dat FOK! een error gaf
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik kijk zo een optreden op youtube, wat een pauper publiekZe kunnen geeneens in de maat mee klappen
![]()
Dat is al jaren niet meer zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
als ik ooit naar thailand ga ga ik naar bangkok
kiddy hookerz allez![]()
Ik ga ook naar Bangkokquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
als ik ooit naar thailand ga ga ik naar bangkok
kiddy hookerz allez![]()
Jij laat je vol in je ster naaien door een tranny toch?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij laat je vol in je ster naaien door een tranny toch?
Dat deed jij ook, alleen jij noemde het je vriendinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Zal wel komen door die zooi van Xeor die (gelukkig) is verwijdertquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
topic niet gevonden ofzo
Dan zou ik 2 weken Thailand, 2 weken Cambodja en 2 weken Vietnam pakken denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het bevalt wel geloof meMaar 6 weken is lang, kan je net zo goed andere landen nog meepikken.
2 weken Cambodja kan wel, 2 weken Vietnam is veel te weing, tevens duur visum.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan zou ik 2 weken Thailand, 2 weken Cambodja en 2 weken Vietnam pakken denk ik.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed jij ook, alleen jij noemde het je vriendin
[..]
omdat die hier niet meer komtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef badschaap het volgende:
hoe kan american psycho geen oscar hebben gewonnen
Niet iedereen heeft dezelfde interesses als jou hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat de verhaallijn 0 isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef badschaap het volgende:
hoe kan american psycho geen oscar hebben gewonnen
[..]
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?quote:
en eentje uit Oss en Nijmegenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?
was wel mooie filter tochquote:
Waarom lever jij zoveel aan hem en niet aan mijquote:
die reageert niet, er was nog een ander die mij ineens berichtte.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?
ja waarom doe je dan zoveel erin als er besprenkelen staatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vieze tiramisu in de prullenbak
Jij wilde niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom lever jij zoveel aan hem en niet aan mij
Blijkbaar werkt het als ik dat doe ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die reageert niet, er was nog een ander die mij ineens berichtte.
Serieus, je zegt. Hey, dit is een jongen zijn nummer, en dan gaan ze meteen whappen?
? neequote:
Maar toch Vietnam wil ik wel graag een keer zienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 weken Cambodja kan wel, 2 weken Vietnam is veel te weing, tevens duur visum.
59 van Xeor plus pielemans van CHorilolo of hoe hij ook heet.quote:
Maar wat zeg jij dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het als ik dat doe ja.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja waarom doe je dan zoveel erin als er besprenkelen staat
quote:
cholera is een goeie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
59 van Xeor plus pielemans van CHorilolo of hoe hij ook heet.
Dat is al heel wat topics terug hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in dit topicquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Hey, een vriend van mij heeft geen Badoo maar zou je best willen leren kennen ;p"quote:
Ik had maar iets van 6 posts gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb jij er ook nog van mee kunnen genieten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is al heel wat topics terug hoor
gesprek over mij?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Hey, een vriend van mij heeft geen Badoo maar zou je best willen leren kennen ;p"
Dan heel gepsrek, en dan appen ze JOU. JA JOU JA.
alcoholistquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet ik veelik ben altijd iets te enthousiast als het om drank gaat
Zal zo doenquote:
Nee over random zaken.quote:
Ja, dat heb ik ook nog meegekregen. Beetje domme actie welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb jij er ook nog van mee kunnen genieten?
Gewoon Ace Ventura kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef badschaap het volgende:
behind enemy lines 2 is pas een kut film
How's life todayquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog meegekregen. Beetje domme actie wel
zeg dat ik DJ ben :squote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal zo doen
[..]
Nee over random zaken.
Die uit Nijmegen moet jou nog appen maar die vraagt door op mij!
haha deze man weet.quote:
Deuce Bigalowquote:
Dat was toen nieuwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha deze man weet.
Nee serieus, de usa is weer de goedzak en noord korea is weer eens de slechterik.
Verzin eens wat nieuws jongens
zoek hulpquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo? Anders gaan mijn handen zo trillen
grapje sofjequote:
komt die uit 2006?quote:
haha is koelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze appt je nog wle man, heeft je nr al
[..]
goed thanks
zoek hulp voor je sarcasme begrip probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grapje sofje
[..]
komt die uit 2006?ik ben nog jong
Nr. 1 of 2?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt er al 2en ze vinden 'tl euk met je hoor ik net
joa.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek hulp voor je sarcasme begrip probleem
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek hulp voor je sarcasme begrip probleem
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
HAhaa VA, nummer 3 (die jou nog moet appen):
Ik wil liever een man hoor.
ik: dat komt wel goed met *naam VA*
Dat komt wel goed met Robert-Jamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
godver baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
playboyyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Da`s zieligquote:
Hou mij er buiten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
jullie
srsly. jullie handelen in nummers.
tering he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |