Nais. Zou sowieso voor Cali gaanquote:
Zolang het via welk bedrijf aangeboden word is het haalbaarquote:
Dan nog is het erg lastig, zomaar even naar Cali. Dat is écht heel andere koek dan UK/Portugalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het via welk bedrijf aangeboden word is het haalbaar![]()
Alleen als je uit jezelf werk zoekt in Amerika word het lastig.
Klopt, maar in Australie doen ze dan weer moeilijk over het geld op je bankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan nog is het erg lastig, zomaar even naar Cali. Dat is écht heel andere koek dan UK/PortugalAustraliË moet ook tof zijn
Niet geklikt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)60675&type=2&theater![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar in Australie doen ze dan weer moeilijk over het geld op je bankMoet minimaal paar duizend euro zijn.
Trekt mij minder persoonlijk. London is tof hoor. maar toch. Denk dat je in Amerika meer van de ervaring genietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Ach, UK is an sich ook niet verkeerd wonen hoor.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Rodawa het volgende:
Toch geklikt, leuke vine, goed nummer.
American Dream kan ook zomaar gigantisch tegenvallen hoor. UK is lekker dichtbij, Amerika is echt ver weg als je daar woont en het niet bevalt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt mij minder persoonlijk. London is tof hoor. maar toch. Denk dat je in Amerika meer van de ervaring geniet
Dat maakt echt niks uitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
American Dream kan ook zomaar gigantisch tegenvallen hoor. UK is lekker dichtbij, Amerika is echt ver weg als je daar woont en het niet bevalt.
Www.ef.nl voor al uw studies in het buitenland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Jaar studeren in New York is 25000 euro.
Iemand met een rijke gulle oma?
Precies, maar goed. Ik ben 18, jij 23. Groot verschil, geloof 't of niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt echt niks uitIn beide gevallen kom je gewoon weer terug naar huis.
Het enige verschil is dat je in Amerika waarschijnlijk veul meer hebt betaald voor alles
Ja I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Www.ef.nl voor al uw studies in het buitenland.
Probably, ik mag hier eigenlijk niet eens naar kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, maar goed. Ik ben 18, jij 23. Groot verschil, geloof 't of niet.
Niettes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je in Amerika waarschijnlijk veul meer hebt betaald voor alles
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it je kan ook met TravelActive iets doen hé
Of anderhalf maand taalcursus in USA of zo, om de smaak te pakken
Heul wel. Ik wil daar wat regelen voor een stad als new york of LA als ik klaar ben met deze studiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I knowmaar het is daar niet minder duur hoor
Hoe veel betaal je dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heul wel. Ik wil daar wat regelen voor een stad als new york of LA als ik klaar ben met deze studie
Behalve voor brandstof. Goedkoop rijden in dure brandstofslurpende auto'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |