quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
LB wat vond jij van het piemeltje van RIcholioliolio?
Ik heb geen Kik, is dat gewoon een soort WA ofzo? Wat zijn de voordelen ten opzichte van WA?quote:
Wat breng je mijn naam in diskrediet ;squote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
STEFAQquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
die heeft ie gepost.
Heb het gescreenshot, trouwens, voor als je het wil zien
quote:
Rodawa, heb je hem in het toilet opgewacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, als je niet iemand je nummer wil geven is het handig
Wat is je 06? of ping?
Dearestquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten allemaal wie dat is
quote:
Dat is wederzijds, broeder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat breng je mijn naam in diskrediet ;s
Ja, dat is wat er stond, bedankt dat je het even herhaalt.quote:
Ik heb geen ping. Wel een 06, volgens mij heb ik jouw nummer nog van toen je in de groepsapp zat, wacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, als je niet iemand je nummer wil geven is het handig
Wat is je 06? of ping?
Ik wilde, maar ik liep per ongeluk de dameswc in, net als Ned van Ned's Survivalgids toen hij vet nodig naar de wc moestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rodawa, heb je hem in het toilet opgewacht?
Ik stuur je wel even een berichtje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het niet allemaal opgeslagen
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:41 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg honger.
Ik eet nu een wit broodje met aardbeienjam
gr gr
UKFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe mee met dit deuntje, al een half uur ongeveer
Tudu. tu tudu tudu tuuutuuuudu tudu tudu
Verkapte- als hij een jaar jonger was had ik hem gedaan-postquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkapte- als hij een jaar jonger was had ik hem gedaan-post
Geen idee johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten ook wie dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |