quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom maar door met je wijsheid
Maar ik praat nu wel met dat andere meisje, dus als dat wat wordt, fuck de rest
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto is druk aan het schrijven van zijn hosselscriptie
He, het is nog geen sinterklaas he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
krijg ineens whappje van random meisje wat
Dat je haar wilt leren kennen, meer nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat heb je gezegd tegen haar over mij?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
En pics van tetten die ze waarschijnlijk binnen nu en 10 minuten stuurt
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
En pics van tetten die ze waarschijnlijk binnen nu en 10 minuten stuurt
Nou enquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
want ik wist ook echt dat ze bestond
Ik was als kind gek op ballonnen, geef je me er ook 1?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef me dingen om te zeggen zodat ik die ook snel krijg
Nee kom op, deze is zo gewillig. Krijg ik pics?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet niet half wat ik kan
Ja moet je wel ff pics van 't gesprek doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ze er zijn, natuurlijk.
Jij weet wat te zeggen met dit soort gevallen, gooi iets
Dude je weet toch wel `iets'' te zeggen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ze er zijn, natuurlijk.
Jij weet wat te zeggen met dit soort gevallen, gooi iets
Check je WA trouwens, je kan deze makkelijk hebben man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
true, maar was 1 keer eerder ooit, voeg ik er wel aan toe zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |