Dat is natuurlijk helemaal lekker jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou...
ik laat de italiaan hem wel maken
ja, maar toch zeker wel eens een een carpaccio met truffelmayonaise of zoiets?quote:
klopt, die hier in het dorp is echt om te kotsen, maar mn ouders vinden hem schijnbaar geweldig, dus af en toe moet ik het wel etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal lekker jaMits goeie Italiaan
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar toch zeker wel eens een een carpaccio met truffelmayonaise of zoiets?
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, die hier in het dorp is echt om te kotsen, maar mn ouders vinden hem schijnbaar geweldig, dus af en toe moet ik het wel eten
ga met mij uitetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Vaak iets met pesto ofzoOf een tonijncarpaccio ofzo
Are you asking me out on a date mister bear?quote:
lok lokquote:
i would if you were singlequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Are you asking me out on a date mister bear?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i would if you were single
now: just dinner
Waarvan?quote:
quote:
Vanavond vroeg naar bed dusquote:
Ik sliep al om half 1 vannachtquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef essnhills het volgende:
Zondag op werk hadden we pistoletjes die nog moesten worden afgebakken. Die lekker vol belegd met ham, kaas en pesto en dat afgebakken in de oven![]()
![]()
misschien zit ze wel mobielquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:31 schreef essnhills het volgende:
Je lokroep werkt niet beer, let me try
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef essnhills het volgende:
Zondag op werk hadden we pistoletjes die nog moesten worden afgebakken. Die lekker vol belegd met ham, kaas en pesto en dat afgebakken in de oven![]()
![]()
It was goodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik eet vanavond zalm met pesto en breadcrumbs
ik ook. en 2 uur eerder ook alquote:
Laten we het op mobiel gooienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zit ze wel mobiel
of ze wil ons niet meer
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!
Heul niet laatquote:
Als ik dat doe ben ik helemaal doodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet laatIk ga meestal pas tegen 2en echt slapen
quote:
Ik slaap niet zoveelquote:
vanavond ligt het er aan hoe snel ik hier weg kan en hoeveel haast ik heb of ik zelf nog ga kokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
Ik zit er aan te denken vanavond iets met makreel te doen. Ik had een tijd terug iets met makreel gedaan in een uitgehold afbakpistoletje. Maar ik weet niet meer precies wat ik daar doorheen had
Ik maak thuis altijd broodjes met zalm, kruidenkaas, pesto, sla en tomaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!
Hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
It was good![]()
Zalm![]()
Ik ging het samen met een collega maken en wij hadden als eerst pauze. Komen we terug, is de rest hetzelfde aan het maken
Als je slaap tekort komt zou dat wel een idee zijn jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk eens een keer om 9-10 uur moeten gaan slapen.
Dat pas je wel aan als je werktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet laatIk ga meestal pas tegen 2en echt slapen
Ik slaap nu inderdaad standaard om 12 uur.quote:
dat ja. met 4 uur slaap zou ik het niet reddenquote:
Ik ook meestal rond die tijd en om half 7 moet ik dan weer opstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik slaap nu inderdaad standaard om 12 uur.
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja. met 4 uur slaap zou ik het niet redden
aaahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh
hotornotmeisje lijkt mijn vraag of ze een keer wil afspreken te negerenAh well
Ze vonden het wel een goed ideequote:
Dat ik iedere dag om kwart over 7 de deur uit moest ging ik ook pas om half 1 slapen hoorquote:
Ach, ik ken haar 3 dagen en ze woont 2.5 uur weg van mijquote:
gelukkig is het niet al te groot in m'n huisjequote:
Ik ben heul geen slettinquote:
Haaiquote:
De jeugd van tegenwoordig de musicalquote:
godverdommequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk maar, ik heb zelfs een topic eroverGC / [GRTD #2626] Ik ben heul geen slettin
Deze neger komt zo hardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig de musical
jaloers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VA![]()
ik ga volgende week op date inderdaad
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je slaap tekort komt zou dat wel een idee zijn ja
Da's fijn voor die neger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze neger komt zo hard
heldinquote:
Valt wel mee, want het wordt toch nietsquote:
Dat ik het typte dacht ik 'heuj, volgens mij heb ik dat al eens ergens geschrevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heldin![]()
[..]
Valt wel mee, want het wordt toch niets
vertelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heldin![]()
[..]
Valt wel mee, want het wordt toch niets
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik het typte dacht ik 'heuj, volgens mij heb ik dat al eens ergens geschreven![]()
'
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietquote:
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietwe gaan alleen een hapje eten ...
iedereen is helemaal hoteldebotel van mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.
Nouja, ten eerste dit:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietwe gaan alleen een hapje eten ...
en je weet dat als man verwacht wordt dat je betaalt? Doe ik iig altijd, maar het kost je ook nog geldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen is helemaal hoteldebotel van me![]()
maargoed, een gezellige avond kan toch altijd?
Morningquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh
hotornotmeisje lijkt mijn vraag of ze een keer wil afspreken te negerenAh well
Tot ze je probeert te zoenen en het fucking ongemakkelijk wordt en je zegt dat je haar als vriend ziet/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen is helemaal hoteldebotel van me![]()
maargoed, een gezellige avond kan toch altijd?
Dat is alleen maar leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vonden het wel een goed idee![]()
ik ga in vanaf juni ook in het buitenland wonen dus het wordt sowieso nietsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik moest mijn vriendje aan het begin van onze relatie ook vier weken missen. Het was verschrikkelijk.
Dat is toch al anderhalf uur eerderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik iedere dag om kwart over 7 de deur uit moest ging ik ook pas om half 1 slapen hoor
Helemaal goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig is het niet al te groot in m'n huisje
ik ben sneller terug dan je denkt
schone deernes mogen mij altijd zoenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot ze je probeert te zoenen en het fucking ongemakkelijk wordt en je zegt dat je haar als vriend ziet/
/feels
4 weken was het gemiddelde in mijn lange-afstandsrelatiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik moest mijn vriendje aan het begin van onze relatie ook vier weken missen. Het was verschrikkelijk.
Ik zou altijd aanbieden om de helft te betalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en je weet dat als man verwacht wordt dat je betaalt? Doe ik iig altijd, maar het kost je ook nog geld
Ik las aardbeienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou altijd aanbieden om de helft te betalen.
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
je mag niet eens de helft betalen op mijn date, doe eens normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga in vanaf juni ook in het buitenland wonen dus het wordt sowieso nietsplus ik wil geen relatie
![]()
moppie toch
Dat je het überhaupt volhield?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 weken was het gemiddelde in mijn lange-afstandsrelatie
Ik ook niet en ik zou het ook standaard weigerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenen
quote:
Kan je inderdaad beter niet doen als jongen. Er zitten ook meisjes bij die er flink van willen profiteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenen
Awh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag niet eens de helft betalen op mijn date, doe eens normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |