misschien zit ze wel mobielquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:31 schreef essnhills het volgende:
Je lokroep werkt niet beer, let me try
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef essnhills het volgende:
Zondag op werk hadden we pistoletjes die nog moesten worden afgebakken. Die lekker vol belegd met ham, kaas en pesto en dat afgebakken in de oven![]()
![]()
It was goodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik eet vanavond zalm met pesto en breadcrumbs
ik ook. en 2 uur eerder ook alquote:
Laten we het op mobiel gooienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zit ze wel mobiel
of ze wil ons niet meer
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!
Heul niet laatquote:
Als ik dat doe ben ik helemaal doodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet laatIk ga meestal pas tegen 2en echt slapen
quote:
Ik slaap niet zoveelquote:
vanavond ligt het er aan hoe snel ik hier weg kan en hoeveel haast ik heb of ik zelf nog ga kokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
Ik zit er aan te denken vanavond iets met makreel te doen. Ik had een tijd terug iets met makreel gedaan in een uitgehold afbakpistoletje. Maar ik weet niet meer precies wat ik daar doorheen had
Ik maak thuis altijd broodjes met zalm, kruidenkaas, pesto, sla en tomaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in een panini met pesto en basilicum. VERDORIE!!!
Hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
It was good![]()
Zalm![]()
Ik ging het samen met een collega maken en wij hadden als eerst pauze. Komen we terug, is de rest hetzelfde aan het maken
Als je slaap tekort komt zou dat wel een idee zijn jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk eens een keer om 9-10 uur moeten gaan slapen.
Dat pas je wel aan als je werktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet laatIk ga meestal pas tegen 2en echt slapen
Ik slaap nu inderdaad standaard om 12 uur.quote:
dat ja. met 4 uur slaap zou ik het niet reddenquote:
Ik ook meestal rond die tijd en om half 7 moet ik dan weer opstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik slaap nu inderdaad standaard om 12 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |