quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik het typte dacht ik 'heuj, volgens mij heb ik dat al eens ergens geschreven![]()
'
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietquote:
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietwe gaan alleen een hapje eten ...
iedereen is helemaal hoteldebotel van mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.
Nouja, ten eerste dit:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ik ga in december een maand weg en zo leuk vind ik haar nietwe gaan alleen een hapje eten ...
en je weet dat als man verwacht wordt dat je betaalt? Doe ik iig altijd, maar het kost je ook nog geldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet helemaal hoteldebotel van je dan, want dat doet pijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen is helemaal hoteldebotel van me![]()
maargoed, een gezellige avond kan toch altijd?
Morningquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh
hotornotmeisje lijkt mijn vraag of ze een keer wil afspreken te negerenAh well
Tot ze je probeert te zoenen en het fucking ongemakkelijk wordt en je zegt dat je haar als vriend ziet/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen is helemaal hoteldebotel van me![]()
maargoed, een gezellige avond kan toch altijd?
Dat is alleen maar leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vonden het wel een goed idee![]()
ik ga in vanaf juni ook in het buitenland wonen dus het wordt sowieso nietsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik moest mijn vriendje aan het begin van onze relatie ook vier weken missen. Het was verschrikkelijk.
Dat is toch al anderhalf uur eerderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik iedere dag om kwart over 7 de deur uit moest ging ik ook pas om half 1 slapen hoor
Helemaal goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig is het niet al te groot in m'n huisje
ik ben sneller terug dan je denkt
schone deernes mogen mij altijd zoenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot ze je probeert te zoenen en het fucking ongemakkelijk wordt en je zegt dat je haar als vriend ziet/
/feels
4 weken was het gemiddelde in mijn lange-afstandsrelatiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik moest mijn vriendje aan het begin van onze relatie ook vier weken missen. Het was verschrikkelijk.
Ik zou altijd aanbieden om de helft te betalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en je weet dat als man verwacht wordt dat je betaalt? Doe ik iig altijd, maar het kost je ook nog geld
Ik las aardbeienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou altijd aanbieden om de helft te betalen.
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
je mag niet eens de helft betalen op mijn date, doe eens normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga in vanaf juni ook in het buitenland wonen dus het wordt sowieso nietsplus ik wil geen relatie
![]()
moppie toch
Dat je het überhaupt volhield?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 weken was het gemiddelde in mijn lange-afstandsrelatie
Ik ook niet en ik zou het ook standaard weigerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenen
quote:
Kan je inderdaad beter niet doen als jongen. Er zitten ook meisjes bij die er flink van willen profiteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag. Maar ik zou daar absoluut niet op rekenen
Awh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag niet eens de helft betalen op mijn date, doe eens normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |