Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja. met 4 uur slaap zou ik het niet redden
aaahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mogguh
hotornotmeisje lijkt mijn vraag of ze een keer wil afspreken te negerenAh well
Ze vonden het wel een goed ideequote:
Dat ik iedere dag om kwart over 7 de deur uit moest ging ik ook pas om half 1 slapen hoorquote:
Ach, ik ken haar 3 dagen en ze woont 2.5 uur weg van mijquote:
gelukkig is het niet al te groot in m'n huisjequote:
Ik ben heul geen slettinquote:
Haaiquote:
De jeugd van tegenwoordig de musicalquote:
godverdommequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk maar, ik heb zelfs een topic eroverGC / [GRTD #2626] Ik ben heul geen slettin
Deze neger komt zo hardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig de musical
jaloers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VA![]()
ik ga volgende week op date inderdaad
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je slaap tekort komt zou dat wel een idee zijn ja
Da's fijn voor die neger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze neger komt zo hard
heldinquote:
Valt wel mee, want het wordt toch nietsquote:
Dat ik het typte dacht ik 'heuj, volgens mij heb ik dat al eens ergens geschrevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heldin![]()
[..]
Valt wel mee, want het wordt toch niets
vertelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heldin![]()
[..]
Valt wel mee, want het wordt toch niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |