Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een pizza in de oven schuiven ben je 2 minuten bezig, heerlijk als je op de bank voetjebal wil kijken.
quote:
Moet je wel een vrouw hebben die het voor je doetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je bent geen vrouw.
Ja, die kant en klare troep hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gehaktballen
kant en klare gehaktballen
op de een of andere manier vind ik diepvriespizza gewoon totaal niet meer lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenEr zijn zoveel lekkerdere dingen
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik diepvriespizza gewoon totaal niet meer lekker
rond de kerst heeft aldi altijd zo'n aparte reeks met "luxere" dingen daar zat ook een pizza bij met truffel die was wel echt lekker (met zelf nog wat toevoegingen )quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zelfgemaakte echter
Ik heb zin in ei, maar ik dan moet ik eerst naar de winkelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje bal met saté saus
Ik vind een goeie pizza best lekker hoor. Niet super maar tis niet duur als je in je eentje eet en smaakt alleraardigst.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenEr zijn zoveel lekkerdere dingen
Ik heb nog nooit iets met truffel gehadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond de kerst heeft aldi altijd zo'n aparte reeks met "luxere" dingen daar zat ook een pizza bij met truffel die was wel echt lekker (met zelf nog wat toevoegingen )
Ik heb eergisteren nog eieren met witte bonen gegetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zin in ei, maar ik dan moet ik eerst naar de winkel
Dat klinkt wel heel ranzigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
ik maak wel eens een pizza Kwak (= vergelijkbaar met patat Oorlog)
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizzaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een goeie pizza best lekker hoor. Niet super maar tis niet duur als je in je eentje eet en smaakt alleraardigst.
Andere kant en klaar maaltijden moet je niet doen met uitzondering van lasagne misschien.
Ik hou niet van bonenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog eieren met witte bonen gegeten
wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met truffel gehad
Baked beansquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou niet van bonen![]()
Vieze textuur
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwaktquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
ik maak wel eens een pizza Kwak (= vergelijkbaar met patat Oorlog)
Nou ja, als jij het maar lekker vindtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwakt
nou...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizza![]()
En zoveel moeite is zelf een pizza klaarmaken niet..
Ja en duurquote:
Mwah, zijn wel te duwen hoor. Zelf is wel veel lekkerder natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizza![]()
En zoveel moeite is zelf een pizza klaarmaken niet..
Pizza met friet en ui?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |