Halloquote:
Beertjequote:
Ik ben heul geen hommoquote:
Goed hoorquote:
quote:
oh, daar heb ik totaal geen last vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk zit nog een beetje op de zomertijd dus slaap nu lekker vroeg en vroeg weer wakker
Ach, zo erg is het nou ook weer niet..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, daar heb ik totaal geen last van
zit je al in de top 10?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het nou ook weer niet..
Nee nog nietquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog nietGister niet zoveel gepost..
![]()
![]()
Maar vandaag moet wel lukken denk ik, 186 posts in totaal maar![]()
Dan hoor ik er echt bijquote:
Mogge Xeorquote:
Lekker geslapen?quote:
Stuwiequote:
heerlijke reeksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
Echt sommige verhalen hier SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Haaiquote:
Mooi zoquote:
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:44 schreef Stuart het volgende:
Allemaal goed gegaan gisteren met de trein
Dat is zeker zonde. Fijn dat je geen vertraging had thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaGeen vertraging, alles ging voorspoedig
Al reed ik wel overal langs vernielde bomen, hartstikke zonde
Uhuhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker zonde. Fijn dat je geen vertraging had though
ach ja, wel goed voor de economiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaGeen vertraging, alles ging voorspoedig
Al reed ik wel overal langs vernielde bomen, hartstikke zonde
Dat is ook wel eens leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhAlles reed gewoon lekker enzo
![]()
![]()
Maar die bomen zijn niet weer zo mooi groot in 3 maanden tijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, wel goed voor de economie
Heb ik wel vaker hoorquote:
je meent hetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die bomen zijn niet weer zo mooi groot in 3 maanden tijd
Ja nou daarom is het toch ook zonde?quote:
Luck is by my sidequote:
Dat moet je zo proberen te houdenquote:
I'll certainly tryquote:
Hey saraquote:
Goed bezig ouwequote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:59 schreef sararaats het volgende:
ik zal straks eens gaan stofzuigen. vanmiddag werken.
ach ja, dat is nou eenmaal de natuurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou daarom is het toch ook zonde?
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dat is nou eenmaal de natuur
Stofzuigen is ook wel een goed idee idd. Zal ik vanmiddag ook eens gaan doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:59 schreef sararaats het volgende:
ik zal straks eens gaan stofzuigen. vanmiddag werken.
ik wacht wel met de keuken tot ik gehaktballetjes gerold heb, dan ligt de keuken namelijk vol met paneermeelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stofzuigen is ook wel een goed idee idd. Zal ik vanmiddag ook eens gaan doen
Ik zou niet eens weten hoe ik een (goede) gehaktbal moet makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wacht wel met de keuken tot ik gehaktballetjes gerold heb, dan ligt de keuken namelijk vol met paneermeel
Hoeft ook niet, je bent geen vrouw.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik een (goede) gehaktbal moet maken![]()
Hoe rol jij gehaktballen dat alles onder zit?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wacht wel met de keuken tot ik gehaktballetjes gerold heb, dan ligt de keuken namelijk vol met paneermeel
gehaktballenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je bent geen vrouw.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gehaktballen
kant en klare gehaktballen
zo dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon een Dr. Oetker pizza.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Juist je scharrel verrassen met een zelfgekookte maaltijd joh.. Jullie snappen er ook niks van
ik bereid het gehakt nogal wild want 700gquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe rol jij gehaktballen dat alles onder zit?
Als je seks sowieso krijgt ga je toch geen moeite meer doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Juist je scharrel verrassen met een zelfgekookte maaltijd joh.. Jullie snappen er ook niks van
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een Dr. Oetker pizza.
Ik kan wel koken maar als het uren duurt.quote:
ik keek zaterdag jamie olivers 15 minute meals.quote:
voor jou durf ik niet te koken omdat ik verwacht dat jij dat veel beter kuntquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan wel koken maar als het uren duurt.
Met een pizza in de oven schuiven ben je 2 minuten bezig, heerlijk als je op de bank voetjebal wil kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietIk kan heerlijke maaltijden koken in een half uurtje tijd.
En maaltijden die langer duren is vaak een kwestie van iets een paar uur van te voren in de marinade zetten of in de oven oid.. Daar ben je zelf maar 3 minuten mee bezig en dan een paar uur laten staan
Geen ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek zaterdag jamie olivers 15 minute meals.
die maakte kofte. en mengde gehakt met linzen. is dat lekker?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou durf ik niet te koken omdat ik verwacht dat jij dat veel beter kunt
oke, ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar ik vind het wel fijn als er voor me gekookt wordt
Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een pizza in de oven schuiven ben je 2 minuten bezig, heerlijk als je op de bank voetjebal wil kijken.
quote:
Moet je wel een vrouw hebben die het voor je doetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je bent geen vrouw.
Ja, die kant en klare troep hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gehaktballen
kant en klare gehaktballen
op de een of andere manier vind ik diepvriespizza gewoon totaal niet meer lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenEr zijn zoveel lekkerdere dingen
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik diepvriespizza gewoon totaal niet meer lekker
rond de kerst heeft aldi altijd zo'n aparte reeks met "luxere" dingen daar zat ook een pizza bij met truffel die was wel echt lekker (met zelf nog wat toevoegingen )quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zelfgemaakte echter
Ik heb zin in ei, maar ik dan moet ik eerst naar de winkelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje bal met saté saus
Ik vind een goeie pizza best lekker hoor. Niet super maar tis niet duur als je in je eentje eet en smaakt alleraardigst.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik echt maar 2x per jaar ofzo als ik een werkdag van 12 uur achter de rug is en er niemand anders thuis is om te kokenEr zijn zoveel lekkerdere dingen
Ik heb nog nooit iets met truffel gehadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond de kerst heeft aldi altijd zo'n aparte reeks met "luxere" dingen daar zat ook een pizza bij met truffel die was wel echt lekker (met zelf nog wat toevoegingen )
Ik heb eergisteren nog eieren met witte bonen gegetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zin in ei, maar ik dan moet ik eerst naar de winkel
Dat klinkt wel heel ranzigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
ik maak wel eens een pizza Kwak (= vergelijkbaar met patat Oorlog)
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizzaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een goeie pizza best lekker hoor. Niet super maar tis niet duur als je in je eentje eet en smaakt alleraardigst.
Andere kant en klaar maaltijden moet je niet doen met uitzondering van lasagne misschien.
Ik hou niet van bonenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog eieren met witte bonen gegeten
wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met truffel gehad
Baked beansquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou niet van bonen![]()
Vieze textuur
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwaktquote:
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
ik maak wel eens een pizza Kwak (= vergelijkbaar met patat Oorlog)
Nou ja, als jij het maar lekker vindtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwakt
nou...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizza![]()
En zoveel moeite is zelf een pizza klaarmaken niet..
Ja en duurquote:
Mwah, zijn wel te duwen hoor. Zelf is wel veel lekkerder natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar een kant en klaar pizza is dus geen goeie pizza![]()
En zoveel moeite is zelf een pizza klaarmaken niet..
Pizza met friet en ui?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
zonder de pindasaus en speciaalsaus natuurlijk maar alles wordt er gewoon opgekwakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |