Het zou inderdaad een leukere wedstrijd opleveren, en ze moeten zoveel mogelijk wedstrijden spelen door de week zodat ze in het weekend punten kunnen laten liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zodat ze alsnog keihard vernederd kunnen worden Ajax?

En de beker sterk houden zodat er geen clubs de EL gaan verneuken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een leukere wedstrijd opleveren, en ze moeten zoveel mogelijk wedstrijden spelen door de week zodat ze in het weekend punten kunnen laten liggen.

En toch kan dit team kampioen worden, het zegt alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
PSV is echt diep triest. Wat een zwak team zeg.

Mwa, dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En toch kan dit team kampioen worden

Toen speelden ze tegen nog meer treurige teams dan PSV dat is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef asco het volgende:
Gek hoe snel het kan gaan. Paar weken terug was het nog psv dit psv dat. En kijk nu.

In deze competitie kan zelfs PEC het worden als het een beetje meezitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En toch kan dit team kampioen worden, het zegt alles.

Waan van de dag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef asco het volgende:
Gek hoe snel het kan gaan. Paar weken terug was het nog psv dit psv dat. En kijk nu.

Ik denk het ook wel, Vitesse geef ik ook nog wel een kans. Verder wil ik wel een jaar lang een Feyenoord UI nemen als zij dit seizoen kampioen worden = dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ ook.
Die zie ik als outsider na Ajax, PSV en Twente.

Bij PSV zit er totaal geen idee achter, Cocu kan er gewoon niks van. Dan gaat een team zich ook niet herpakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou ze zeker niet uitvlakken. Het team dat zich als eerste herpakt wint 'em.

Shit, Vitesse heb je ook nog ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, Vitesse geef ik ook nog wel een kans. Verder wil ik wel een jaar lang een Feyenoord UI nemen als zij dit seizoen kampioen worden = dat zie ik echt niet gebeuren.

Dan zal m'n maat Roy ook wel meegaan denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Muto het volgende:
Hoek
Tof ja. Veel Zeeuwse Feijenoordsupporters gaan met Hoek mee.

Nogal overtrokken. Ze hebben tov vorig jaar meer voetbal in het team en ze hebben, in tegenstelling tot Ajax, spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij PSV zit er totaal geen idee achter, Cocu kan er gewoon niks van. Dan gaat een team zich ook niet herpakken.

NEC, Heraclesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Volgens mij kun je zo langzamerhand beter opnoemen wie het NIET kunnen worden.

Nu Maaskant weg is is die kans in ieder geval flink toegenomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou ook nog wel eens Groningen kunnen worden.

Mijn supportershart gaat weer sneller kloppen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu Maaskant weg is is die kans in ieder geval flink toegenomen.

Feyenoordquote:

jaja het was bij wijze van spreken he schat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC, Heracles, Kowet, RKC, NAC Breda, Roda JC, FC Groningen, ADO Den Haag

Dat is het wel ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Als Groningen van Vitesse had gewonnen hadden ze (terecht) eerste gestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Dan wordt de kronkel in zijn hoofd echt zichtbaar. Hij verliest dan de controle over zichzelf en dan is niemand meer veilig voor zijn tirades.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijntje Schaars is ook z,on gastje die het niet kan bolwerken als het minder gaat

''als''quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Groningen van Vitesse had gewonnen hadden ze (terecht) eerste gestaan.

Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijntje Schaars is ook z,on gastje die het niet kan bolwerken als het minder gaat

Beetje een poor mans Strootmanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt de kronkel in zijn hoofd echt zichtbaar. Hij verliest dan de controle over zichzelf en dan is niemand meer veilig voor zijn tirades.

Een mindere versie van Strootgod.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een poor mans Strootman

Ik heb liever een speler die de bal vooruit speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.

Die kan een pass vooruit geven jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.

Hij is iets knapper wat al een nadeel isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mindere versie van Strootgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |