abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132730056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Groningen *O* Welke middelbare school?
Reitdiep College vestiging Kamerlingh Onnes. Echt een school voor beunhaasjes maarja, lekker dicht bij Noord. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_132730132
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Reitdiep College vestiging Kamerlingh Onnes. Echt een school voor beunhaasjes maarja, lekker dicht bij Noord. :')
Goh, toevallig! Ik ook :D 2008 ging ik daar weg

@Kevin, deze en volgende week ff geen EW voor mij.
pi_132730203
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Sarasi het volgende:
Ik kende parkeersensors alleen van de reclames. En ik vind ze echt onhandig, ik schrik me gewoon echt elke keer weer het leplazer en ik heb ogen in mijn kop zitten, dus ik zie het echt wel als ik ergens tegenaan dreig te rijden. :)

Groninger in hart en nieren hier inderdaad. Geweldige stad. :)
Precies. M'n ouders rijden een diesel, Jaguar X-Type. Nog een echte auto zonder die poespas als Start-Stop systeem en parkeersensoren. Ik rijd een Opel Tigra uit 1996 ofzo, dus aan die onzin doe ik ook niet mee.

Ik heb echt een tyfushekel aan automaten trouwens. Schakel. _O_
pi_132730234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Goh, toevallig! Ik ook :D 2008 ging ik daar weg
Engerd! Ik in... 2011. :) Uiteindelijk heb ik er best een leuke tijd van kunnen maken, maar ik ben wel blij dat ik er weg ben. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_132730294
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Precies. M'n ouders rijden een diesel, Jaguar X-Type. Nog een echte auto zonder die poespas als Start-Stop systeem en parkeersensoren. Ik rijd een Opel Tigra uit 1996 ofzo, dus aan die onzin doe ik ook niet mee.

Ik heb echt een tyfushekel aan automaten trouwens. Schakel. _O_
Sowieso inderdaad! Schakelen is ook gewoon leuk, en automaten zijn kak om parkeergarages mee uit te rijden. Zit 'ie net in z'n twee als je die helling op wilt. :P

De Opel Corsa van mijn ouders heeft wel cruise control, dat vind ik stiekem al heel erg luxe. :D
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:24:06 #56
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132730318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef S-RS het volgende:
18.259 km verdeeld over 127 ritten. Valt me tegen eigenlijk, maar werk ook niet zo gek veel :)
Netjes, ik zit op 77 ritten en 5600 km.

Heb dit jaar alleen al 13.000 met een Renault Master en 10.000 met een Transit gekacheld :')

Dit jaar heb ik de 60.000 al weer aangetikt :9

quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan automaten trouwens. Schakel. _O_
Automaten _O_ , Ik ken niemand die veel rijd en liefst geen automaat heeft. Het rijdt gewoon uberrelaxed, gewoon voet plat en gang..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132730599
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Netjes, ik zit op 77 ritten en 5600 km.

Heb dit jaar alleen al 13.000 met een Renault Master en 10.000 met een Transit gekacheld :')

Dit jaar heb ik de 60.000 al weer aangetikt :9

Ook niet verkeerd, werk je ook nog voor een koeriersbedrijf oid?
pi_132730667
Automaten _O_

Toen ik er nog nooit in had gereden dacht ik ook altijd dat dat voor luie mensen was, maar nu ik er regelmatig in gereden heb weet ik wel beter :9
pi_132730851
Ik ben sinds ik voor Easyway werk automaten ook erg gaan waarderen, waarom zelf schakelen als het ook voor je gedaan kan worden.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:42:04 #60
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132730863
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ook niet verkeerd, werk je ook nog voor een koeriersbedrijf oid?
Bezorger voor de zaterdag en vakantie, best leuk werk met ritjes het hele land door.

quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Automaten _O_

Toen ik er nog nooit in had gereden dacht ik ook altijd dat dat voor luie mensen was, maar nu ik er regelmatig in gereden heb weet ik wel beter :9
Juistem, gewoon autorijden zoals het bedoelt is ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132730864
Automaten zijn echt heerlijk! Moet het wel gekoppeld zijn aan een fatsoenlijk blok. Een automaat op die atmosferische blokken met een koppen van 0 is waardeloos.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:42:43 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132730883
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef S-RS het volgende:
Automaten zijn echt heerlijk! Moet het wel gekoppeld zijn aan een fatsoenlijk blok. Een automaat op die atmosferische blokken met een koppen van 0 is waardeloos.
Een GTI of een FR met een DSG mag je hier zo voor de deur zetten.. dat sleurt heerlijk door..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132730885
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Bezorger voor de zaterdag en vakantie, best leuk werk met ritjes het hele land door.

Dat is wel super chill zeg! Zoiets heb ik ook nog naar gezocht, maar kon niets vinden |:(
pi_132730947
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Een GTI of een FR met een DSG mag je hier zo voor de deur zetten.. dat sleurt heerlijk door..
Bij iets sportievere auto's heb ik dan weer liever een handbak, voelt lekker sportief, ook al ben je in werkelijkheid vaak slomer :9
pi_132730983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Bij iets sportievere auto's heb ik dan weer liever een handbak, voelt lekker sportief, ook al ben je in werkelijkheid vaak slomer :9
Dan heb ik liever een DSG erop zitten denk ik. Elke rit 240923408723 keer de kickdown gebruiken _O_

En als je dan sportief wil zijn dan flipper je maar.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:47:40 #66
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132731009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat is wel super chill zeg! Zoiets heb ik ook nog naar gezocht, maar kon niets vinden |:(
Ik ben er ook maar ingerold hoor, heb op mijn 14e eerst een jaar daar staan vegen en toen een paar jaar magazijn werk. En toen kreeg ik mijn rijbewijs en mocht ik de weg op :9

Een handbak is leuk voor de korte bochtjes en het even toerenknallen.
Voor een dikke snelwegcruiser anytime automaat..

Maar dan ook weer geen automaat zoals er in de Peugeot 208 zit, wat een rampenbak.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132731024
Dat flipperen vind ik zo ruk, meestal vergeet ik na 3 keer flipperen dat ik er mee bezig was en zit ik maar raar te kijken waarom die automaat niet schakelt
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:50:43 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132731093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Dat flipperen vind ik zo ruk, meestal vergeet ik na 3 keer flipperen dat ik er mee bezig was en zit ik maar raar te kijken waarom die automaat niet schakelt
Heel herkenbaar, al vind ik schakelen aan de pook wel leuk.

Een beetje als een motorfiets. sequentieel schakelen, dat wil ik nog wel een keer proberen...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132731156
Flipperen gebruik ik ook nooit moet ik zeggen :P
Maar een kickdown verveelt nooit als je een beetje leuke motor erin hebt liggen.
pi_132731237
De kickdown gebruik ik ook zo vaak mogelijk als er een beetje een potente motor in de auto ligt. Laatst een door Hirsch getunede Saab 9-5 gereden, dan is die kickdown erg lekker!
pi_132731339
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:59 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Baas, parkeren zonder piepers. Zo heurt het.
lukt met mijn eigen auto ook wel; maar had vandaag een E-klasse mee. Was blij dat daar parkeersensoren opzaten(al deden ze het amper..) D ekont van dat ding kan je gewoon niet zien dus moet je maar gokken of je nog net dat stukje naar achter kan.
Zo'n E-klasse hoort trouwens gewoon een automaat in. Had vandaag(en gister) 1 mee waarbij je zelf moet schakelen, maar dat is maar niks met zo'n auto. (Wel een erg fijne koppeling, lekker zwaar)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132731464
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sowieso inderdaad! Schakelen is ook gewoon leuk, en automaten zijn kak om parkeergarages mee uit te rijden. Zit 'ie net in z'n twee als je die helling op wilt. :P

De Opel Corsa van mijn ouders heeft wel cruise control, dat vind ik stiekem al heel erg luxe. :D
Ik heb alleen elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. Maar Tijgertje heeft 't zwaar. :N
Snelheidsmeter is kapot en de kofferbak gaat niet meer open. Zaterdag gaan pa en ik eraan sleutelen. :)
pi_132731523
Dikke diesels met automaten *O*
Dikke benzine motoren met automaten *O*
Parkeersensoren *O*
Adaptive Cruise Control *O*

Turboloze motoren :') Ik vind dat dus echt niet lekker rijden, zo onrustig hoog toerig
Semi-automaten :')
Moeilijk doen als het makkelijk kan :')
Lande depature warning :')
.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:09:30 #74
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132731599
Atmosferisch motoren hangen veel mooier aan het gas en hebben een veel mooiere vermogensopbouw...

Al is een turbo schop ook heerlijk.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:10:49 #75
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132731639
Mwah geef mij maar een pookje. Lekker roeren. Alles boven de E-klasse/5 - serie moet wel een automaat zijn.

M'n eigen bakkie heeft Cc en airco. Niet verkeerd voor een auto uit 2000. Volgende week tijd voor een kleine beurt...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_132731795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef bokkepoot het volgende:
Atmosferisch motoren hangen veel mooier aan het gas en hebben een veel mooiere vermogensopbouw...

Al is een turbo schop ook heerlijk.
Mwah, een beetje goede turbomotor heeft niet zo'n groot turbogat en hangt ook gewoon prima aan het gas vind ik.

Vergelijk een atmosferische Mondeo 2.0 145pk met 0 koppel eens met z'n opvolger 1.6 Ecoboost en ruim voldoende koppel. Dan wil niemand meer terug denk ik.

Wat wel jammer is dat alle versnellingsbakken tegenwoordig zo economisch worden afgesteld. Nieuwe A3 2.0 diesel met 150pk voelt daardoor minder snel aan dan de Ford die we hiervoor hadden, terwijl hij toch echt op alle tussensprintjes sneller is.
.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:26:29 #77
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132732022
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Pizzabodem het volgende:
Mwah, een beetje goede turbomotor heeft niet zo'n groot turbogat en hangt ook gewoon prima aan het gas vind ik.

Vergelijk een atmosferische Mondeo 2.0 145pk met 0 koppel eens met z'n opvolger 1.6 Ecoboost en ruim voldoende koppel. Dan wil niemand meer terug denk ik.

Klopt dat word tegenwoordig netjes afgesteld, daarom zijn getunede auto's en oude turbo auto's zo leuk.

Heb ooit wel eens deze 2 vlak achter elkaar gereden.


En als daar de turbo ingreep dan knalde dat hok echt de weg over, die ramde gewoon :)
Samen met deze


Was minimaal net zo snel, maar heel anders omdat het vermogen bovenin lag en redelijk voorspelbaar was. Meer een elastiekje wat je rekt...

Ik vind beide wel wat hebben, maar een zoutloze turbo of atmosfeer hoef ik niet :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132732146
Leukste handgeschakelde turbobak die ik heb gereden was een 2008 S60 T5. 250pk ofzo op de voorwielen en dan die 5-cilinder-roffel als je het gas in trapte, en zo'n knal/klap als je terugschakelde. Ik vond filerijden nog nooit zo leuk, elke keer een groot gat laten vallen en dan opnieuw dat geroffel B-)
.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:34:56 #79
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132732213
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:32 schreef Pizzabodem het volgende:
2008 S60 T5.
Schitterende auto's vind ik dat.


Weliswaar een R maar dan nog
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132732819
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt dat word tegenwoordig netjes afgesteld, daarom zijn getunede auto's en oude turbo auto's zo leuk.

Heb ooit wel eens deze 2 vlak achter elkaar gereden.
[ afbeelding ]

En als daar de turbo ingreep dan knalde dat hok echt de weg over, die ramde gewoon :)
Samen met deze
[ afbeelding ]
bij mij net zo, maar dan een oude 911 vs een Testarossa. Vond de 911 veel gaver rijden, door de turbo kreeg je echt een giga dub in de rug.
Was minimaal net zo snel, maar heel anders omdat het vermogen bovenin lag en redelijk voorspelbaar was. Meer een elastiekje wat je rekt...

Ik vind beide wel wat hebben, maar een zoutloze turbo of atmosfeer hoef ik niet :)
bij mij net zo, maar dan een oude 911 vs een Testarossa. Vond de 911 veel gaver rijden, door de turbo kreeg je echt een giga duw in de rug. De testarossa voelde gewoon sloom aan vergeleken met die 911.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:56:54 #81
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132732895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bij mij net zo, maar dan een oude 911 vs een Testarossa. Vond de 911 veel gaver rijden, door de turbo kreeg je echt een giga duw in de rug. De testarossa voelde gewoon sloom aan vergeleken met die 911.
Klopt, maar een atmosfeer durf ik daardoor in het begin harder de bocht door te gooien.
Het rijdt wel prettiger dan zo'n duwertje
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132733046
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt, maar een atmosfeer durf ik daardoor in het begin harder de bocht door te gooien.
Het rijdt wel prettiger dan zo'n duwertje
Het is inderdaad wel een stuk voorspelbaarder inderdaad.
Maar dat heeft ook met de rechtervoet te maken.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:23:17 #83
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132733899
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef Pizzabodem het volgende:

Turboloze motoren :') Ik vind dat dus echt niet lekker rijden, zo onrustig hoog toerig
Semi-automaten :')

Voor auto's die je bij Easyway meekrijgt heb je natuurlijk gelijk, maar in categorie supersport is dit DE combinatie.

Ik heb een keer Ferrari 430 Scuderia gereden, dus zonder turbo en met semi-automaat.
Die klappen die de versnellingsbak maakt is ongelooflijk bruut.
Bij elke keer schakelen vrees je voor een hernia en hang je in de gordels, wat de snelheidsbeleving nog intenser maakt.
Geloof me; 1 keer ervaren en je wilt niet anders :9~
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:33:40 #84
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132734301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een stuk voorspelbaarder inderdaad.
Maar dat heeft ook met de rechtervoet te maken.
Klopt en de auto kennen :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:45:24 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132737947
Geef mij maar een automaat. Lekker cruisen. Oh en parkeersensoren. Heerlijk man, en ook wel noodzakelijk op een Traffic. Momenteel werk ik zoveel, dat ik de afgelopen vier weken gemiddeld 1200km per week heb weggetikt...
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:54:32 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132738559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef joppie_saus het volgende:
en ook wel noodzakelijk op een Traffic
Dat valt toch wel mee, zo groot is een Traffic toch niet?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:05:18 #87
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132739204
Nee, maar de auto is compleet dicht aan de achterkant en beide zijkanten. Als je dan veel moet parkeren op een dag is het echt fijn om te hebben.
#26 || Luciano da Silva
pi_132739297
Zo'n compleet dichte auto is altijd leuk, ik heb een keer gehad dat ik achteruit met een Caddy tussen 2 auto's in moest parkeren. Ik kon nooit zien dat er nog een regenpijp tussen die 2 auto's zat, en ik maar raar kijken waarom ik niet verder achteruit kon :X
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:11:08 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132739478
Alleen al vandaag hebben de sensoren mij drie keer behoed voor een paaltje, een bumper en een pallet...
#26 || Luciano da Silva
pi_132740180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef joppie_saus het volgende:
Geef mij maar een automaat. Lekker cruisen. Oh en parkeersensoren. Heerlijk man, en ook wel noodzakelijk op een Traffic. Momenteel werk ik zoveel, dat ik de afgelopen vier weken gemiddeld 1200km per week heb weggetikt...
Sorry, maar ik vind parkeersensoren op Transit's e.d. dus echt overbodig. Als er 1 soort auto is wat gezien zijn formaat toch heel eenvoudig te parkeren is..
Goed, wij gebruiken dan rolstoelbusjes, maar ik parkeer hem in de loods eigenlijk altijd op de buitenspiegels. En daar staan ze dan bumper aan bumper, spiegel aan spiegel. (3 breed, 4lang)
Daarnaast vind ik het juist heel eenvoudig om de lengte e.d. in te schatten doordat ze zo hoekerig zijn. En met de dodehoekspiegels zie je ook precies of er iets vlak naast de auto ligt/staat.
Heb je alleen achter de auto nog. Dat probleem kan je tackelen door eerst even het parkeerplekje voorbij te rijden.

enige kutte vind ik de grote draaicirkel, helemaal bij de verlengde Transit(de Sprinters hebben volgens mij een kleinere draaicirkel.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:25:18 #91
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132740388
Ik niet, als je hele weken hard werkt ,60+ uur dan laat je snel een steekje vallen.

De meeste schades bij ons op het werk gebeuren ook bij het manoeuvreren bij de klant of op eigen terrein. Kun je veel over zeggen maar het gebeurt gewoon veel. En als je dan wat mooie sensoren hebt dan is dat toch prima ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132740539
Waarom merk ik bij veel mensen nog steeds een afkeer tegen parkeersensoren? (In dit topic, maar ook irl)

Die dingen bestaan nou eenmaal, kosten geen drol, zitten op bijna elke auto prima toch? En als ze je dan ook nog beschermen tegen een eventuele schade, helemaal prima toch. Die dingen horen gewoon bij het autorijden anno 2013.
.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:33:24 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132740824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind parkeersensoren op Transit's e.d. dus echt overbodig. Als er 1 soort auto is wat gezien zijn formaat toch heel eenvoudig te parkeren is..
Ja, en hoeveel uur werk jij en hoe vaak parkeer jij die auto op een dag? Ik werk gemiddeld 15 uur per dag en parkeer dat hok ook gemiddeld 18 keer ergens. Sommige klanten hebben kleine krappe parkeerplaatsjes, bij anderen moet je per sé precies voor een deur parkeren. En naarmate de werkdag vordert, wordt je ook lakser en onoplettender. Kun je lullen als Brugman, maar ontkennen heeft geen zin, het gebeurt bij iedereen.

Dan ben je toch wel verdomd blij als die parkeersensoren erop zitten en je ze kunt gebruiken.
#26 || Luciano da Silva
pi_132740890
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Waarom merk ik bij veel mensen nog steeds een afkeer tegen parkeersensoren? (In dit topic, maar ook irl)

Die dingen bestaan nou eenmaal, kosten geen drol, zitten op bijna elke auto prima toch? En als ze je dan ook nog beschermen tegen een eventuele schade, helemaal prima toch. Die dingen horen gewoon bij het autorijden anno 2013.
Mwah,h eb er geen afkeer tegen. Op bepaalde auto's(Merc. E-klasse) vind ik ze zelfs juist haast onmisbaar.
Enneh, kosten geen drol? Toch wel weer 200,- bij Opel. Bij VAG een stuk duurder geloof ik.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132740963
Inparkeren zonder parkeersensoren is natuurlijk wel vet stoer, mannelijkheid enzo.

Parkeersensoren zijn gewoon verdomde handig, ik kan geen goede reden bedenken waarom je dit niet zou willen. En als je ze niet wil gebruiken zet je ze lekker uit.
pi_132741044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, en hoeveel uur werk jij en hoe vaak parkeer jij die auto op een dag? Ik werk gemiddeld 15 uur per dag en parkeer dat hok ook gemiddeld 18 keer ergens. Sommige klanten hebben kleine krappe parkeerplaatsjes, bij anderen moet je per sé precies voor een deur parkeren. En naarmate de werkdag vordert, wordt je ook lakser en onoplettender. Kun je lullen als Brugman, maar ontkennen heeft geen zin, het gebeurt bij ied
Hangt af van de dag, maar tussen de 5 en 15 uur(langer mag niet volgens de wet). Parkeer daarbij tussen de 10 en 50 keer per dag. (record is 25 ritjes, dus 50x parkeren + tussendoor tijdens pauze e.d. )Ik denk dat ik "hem" gemiddeld 25-30x per dienst parkeer. Dit varieert daarbij van extreem krappe(bumper aan bumper) plekjes tot plaatsen met zee"en van ruimte's.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132741114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:36 schreef RTS91 het volgende:
Inparkeren zonder parkeersensoren is natuurlijk wel vet stoer, mannelijkheid enzo.

Parkeersensoren zijn gewoon verdomde handig, ik kan geen goede reden bedenken waarom je dit niet zou willen. En als je ze niet wil gebruiken zet je ze lekker uit.
Mits ze werken wel ja.
Die Mercedes van vandaag begon pas te piepen als ik nog maar 10cm van een obstakel afzat. Die van onze Opels beginnen 0.75 meter bij de stoeprand vandaan al te piepen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:52:32 #98
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_132741687
Haha wat een heerlijke discussie weer. We hebben allemaal tijdens rijlessen op alle mogelijk manieren leren inparkeren. Als je een grotere auto rijdt, of minder ruimte hebt gewoon extra goed opletten.

Sensoren lijken me alleen maar een welkome toevoeging en als ze er niet opzitten doe je het gewoon op de 'ouderwetse manier'. Mocht je ze overbodig vinden kan je ze altijd uitzetten.
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_132742028
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:52 schreef DDriver het volgende:
Haha wat een heerlijke discussie weer. We hebben allemaal tijdens rijlessen op alle mogelijk manieren leren inparkeren. Als je een grotere auto rijdt, of minder ruimte hebt gewoon extra goed opletten.

Sensoren lijken me alleen maar een welkome toevoeging en als ze er niet opzitten doe je het gewoon op de 'ouderwetse manier'. Mocht je ze overbodig vinden kan je ze altijd uitzetten.
Precies. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132744316
Ik zou er geen geld voor over hebben, maar als het er op zit prima. Je moet alleen op krappe parkeerplaatsen alsnog uitstappen omdat je vaak nog een heel stuk kan doorrijden.

Vorige week had ik in Passat met parkeersensoren, maar er waren twee soorten piepjes. Een ging bijna constant af, om gek van te worden :') En die andere pas als je ergens dichtbij komt. Snapte het nut er niet echt van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')