Waar staat het dan? Heb extra goed gekeken omdat ik het al niet vertrouwde maar vond niks dus dacht dat hij wel zou stoppen. Bus de andere kant op vertrekt net een paar minuten eerder dus dat was ook geen optie meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Staat er al bij, al is het onduidelijk. Beter gewoon zorgen dat Arriva snapt dat het onzin is om daar niet te stoppen. Volgens mij staat er op dienstregeling kaart ook bij dat bus niet stopt voor instappers.
Ik heb er een keer gekeken en toen stond het erbij, is al tijd geleden wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar staat het dan? Heb extra goed gekeken omdat ik het al niet vertrouwde maar vond niks dus dacht dat hij wel zou stoppen. Bus de andere kant op vertrekt net een paar minuten eerder dus dat was ook geen optie meer
Stopt wel voor uitstappers, wat een ongelofelijke onzin. Nouja, ik heb m'n wandelkilometers weer gemaakt voor vandaag en uiteindelijk maar een half uur later thuis.
Dan heb je een goeie 50 meer dan mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:58 schreef dery1990 het volgende:
Heb net al mijn ritten nageteld (soggen). Ik kom uit op 150+ ritten. Best wel grappig, meer dan 150 auto's gereden!
Jezus, dat je dat bij gaat houdenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef S-RS het volgende:
18.259 km verdeeld over 127 ritten. Valt me tegen eigenlijk, maar werk ook niet zo gek veel
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:14 schreef Sarasi het volgende:
Ja, maar die stelt niks voor. Ik heb nog geen vijf minuten gereden, ingeparkeerd als een vrouw en meneer kon er alleen maar hartelijk om lachen (gewoon slap met die gast meelullen, hartstikke gezellig).
Ik heb nog weekend OV. Ik kom uit Eindhoven, dus helemaal naar fucking Amsterdam.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef Sarasi het volgende:
Ja ik kreeg die kar er gewoon niet recht in joh, enorme bak en ik rijd normaal in een Opel Corsa.Dus na vier keer steken besloot ik dat het in ieder geval goed genoeg was, ook omdat ik me al de pleuris was geschrokken van de parkeersensors. Wist ik veel wat dat gepiep was, dus direct op de rem. Meneer lag dubbel van het lachen.
Gehehe, ben zelfs een keer terug gelopen voor de eind KM stand, vind het wel geinig om bij te houdenquote:
Baas, parkeren zonder piepers. Zo heurt het.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef Sarasi het volgende:
Ja ik kreeg die kar er gewoon niet recht in joh, enorme bak en ik rijd normaal in een Opel Corsa.Dus na vier keer steken besloot ik dat het in ieder geval goed genoeg was, ook omdat ik me al de pleuris was geschrokken van de parkeersensors. Wist ik veel wat dat gepiep was, dus direct op de rem. Meneer lag dubbel van het lachen.
Een vrouwelijke hiker en nog uit Groningen ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben er echt heel slecht in, maar dat is ook wel een beetje omdat ik het nooit doe. Ik mocht overigens ook helemaal van Groningen naar A'dam. Je moet wat formuliertjes tekenen, een presentatie aanhoren, filmpje kijken over schadecontroles en een testritje maken. Stelt echt niet zoveel voor, als je je maar aan de verkeersregels houdt fcurse.En je hoeft daarna nooit meer naar A'dam.
Echt uut stad?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Sarasi het volgende:
Ik kende parkeersensors alleen van de reclames. En ik vind ze echt onhandig, ik schrik me gewoon echt elke keer weer het leplazer en ik heb ogen in mijn kop zitten, dus ik zie het echt wel als ik ergens tegenaan dreig te rijden.
Groninger in hart en nieren hier inderdaad. Geweldige stad.
Ah lachen, kwam vroeger met enige regelmaat bij m'n oudtante in Schildwolde. M'n oma is een 100% Groningense dus kan het taaltje aardig verstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef Sarasi het volgende:
Jep. Op m'n tweede zijn mijn ouders verhuisd naar een kakdorp 10km verderop, maar dat is toch wonen in dorp, leven in stad. Ook altijd in Grunn naar de middelbare school gegaan en nu alweer twee jaar 'terug', op kamers.
Groningenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef Sarasi het volgende:
Jep. Op m'n tweede zijn mijn ouders verhuisd naar een kakdorp 10km verderop, maar dat is toch wonen in dorp, leven in stad. Ook altijd in Grunn naar de middelbare school gegaan en nu alweer twee jaar 'terug', op kamers.
Morgen nog naar Amersfoort Dery?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef dery1990 het volgende:
[..]
GroningenWelke middelbare school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |