Nee je zei JVC, dat is de Juliandorper Voetbal Club.quote:
Ik bedoelde JVC als in televisies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee je zei JVC, dat is de Juliandorper Voetbal Club.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat de zaterdagwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Spakenburg meer interessant is dan alle wedstrijden deze speelronde in de beker.
Okee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik bedoelde JVC als in televisies.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JVC wat? Ik snap het niet hoor.
Die zal Fox wel niet uitzenden. Vlede seizoen ook al niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat de zaterdagwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Spakenburg meer interessant is dan alle wedstrijden deze speelronde in de beker.
Vlede en vorige liggen zover uit elkaar, hoe komt die vent eropquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zal Fox wel niet uitzenden. Vlede seizoen ook al niet.
Hij bedoelde "verleden seizoen"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vlede en vorige liggen zover uit elkaar, hoe komt die vent erop
verledenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
tsjonge jonge jongequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Fox zendt alleen maar joden, Feyenoord en PSV uit!!!1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zal Fox wel niet uitzenden. Vlede seizoen ook al niet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee trainingspakken aan elkaar moeten naaien.
Godverdomme Rensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelde "verleden seizoen"
Heeft ie 4 armen en 4 benen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |