Geeft niet hoor maar als johannes zich te druk maakt slaapt hij weer pas na elven net als op schoolkamp toen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sorry schat. We lieten ons even gaan.
Jij vraagt nu om een negatief twitter bericht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet hoor maar als johannes zich te druk maakt slaapt hij weer pas na elven net als op schoolkamp toen.
Je vraagt je bijna af wie Caland allemaal volgt he, die wil dus echt niks missen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vraagt nu om een negatief twitter bericht.
twitter:jvc_cuijk twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 21:04:48#jvcevv 47' 3-0, doelpunt van Cayfano Latupeirissa (JVC Cuijk). reageer retweet
Ik volg de Skoda rijder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af wie Caland allemaal volgt he, die wil dus echt niks missen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af wie Caland allemaal volgt he, die wil dus echt niks missen.
Ik vind dat Fox Sports ook een beetje vaag hoor.quote:
Cavaliers wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat Fox Sports ook een beetje vaag hoor.
Soms zijn er twee wedstrijden in de Premier League aan de gang maar wordt er maar één uitgezonden en dat is vaak een wedstrijd met de minder bekende clubs. Van de Jupiler League wordt volgens mij de helft niet uitgezonden en nu van blijkt dat ze ook niet alles van de KNVB Beker uit mogen zenden. Maar ze mogen wel lekker American Football en honkbal uitzenden, waar helemaal niemand op zit te wachten.
JVC Cuijk bedoel je..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |