Invite in gta voor een race....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik zit al in de crew, maar als ik wil samenspelen?
Oké?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Ramses Shaffy (Neuilly-sur-Seine, 29 augustus 1933 - Amsterdam, 1 december 2009) was een Nederlands chansonnier en acteur.[1] Na een carrière als acteur bij de Nederlandse Comedie maakte Shaffy sinds de jaren zestig furore als zanger. Liedjes als Sammy, Wij zullen doorgaan, Pastorale, Laat me, Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder en Shaffy cantate uit de jaren zestig en zeventig werden klassiekers.
Level 131quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe accepteer je invites? Vanaf welk level kan dat?
Gr gr aan Lesterboyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik moet ff langs Lester, daarna kom ik online
Ik heb nog samen met mijn vriendin gefigureerd in de serie van Ramses Shaffy.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Ramses Shaffy (Neuilly-sur-Seine, 29 augustus 1933 - Amsterdam, 1 december 2009) was een Nederlands chansonnier en acteur.[1] Na een carrière als acteur bij de Nederlandse Comedie maakte Shaffy sinds de jaren zestig furore als zanger. Liedjes als Sammy, Wij zullen doorgaan, Pastorale, Laat me, Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder en Shaffy cantate uit de jaren zestig en zeventig werden klassiekers.
Barry de beukerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nog samen met mijn vriendin gefigureerd in de serie van Ramses Shaffy.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:
Zit Fritsflits te gamen op de kermis? Mis alleen nog de turbopoliep.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had al zo'n mooie TT bedacht & zat al lapo te hunten. Mocht echter niet baten
Zijn de clouds weer down?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Painore het volgende:
World record gezet op Vinewood Nights met regen aan.
02:29:130
Je cloud is gewoon kapot en haalt geen data opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Painore het volgende:
World record gezet op Vinewood Nights met regen aan.
02:29:130
Nee hoor, zelf ook al ~10 wereldrecords gereden, nooit meer terug gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
Jullie zijn lullig!
Gefeliciteerd Panini
ik ik ik ik KIES MIJquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef Grielen het volgende:
Pico had je nog zo een tailgater nodig?
Pick meeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef Grielen het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew request sturenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef Mistico het volgende:
Hoe kan ik in jullie crew komen? Ik ben het namelijk zat om tegen random mensen te spelen.![]()
PSN: CAPT_CHIVO
Bedankt. Ga ik doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew request sturen
Ja ik heb hem nog nodigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef Grielen het volgende:
Ja, Lester bellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
kan ik slipstream ook uit zetten. vlieg elke x uit bochten door die onzin
Als je je wil ergeren aan onmogelijke trage menu's, fifa matchmaking tijdens wedstrijden en verdedigers de stil blijven staan is Fifa inderdaad wat..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef robben93 het volgende:
Overweeg GTA in te ruilen voor fifa.. Kan soms een uur normaal spelen en dan opeens zijn de rockstar services weer offline.. Nu al 3 dagen zo en dan kan ik uren wachten voordat ze weer online komen
Ook zie ik soms dat iedereen tegelijk leaved.. Zit je weer alleen in een world -.-
Weet je dat je ook kan remmen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Lester niet bellen en dan L2quote:
Ja maar als je zonder geluid speelt word je continu genaaid. Die "luchtstreepjes" zijn soms niet eens te zien. En zonet zat ik in een slipstream terwijl degene voor mij 50m verderop reedquote:
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het wordt lastig maar we hebben een kans.
Wat voor paasei ben je dan ook dat je zonder geluid speelt. Doe dan op zijn minst oortjes in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
Ja maar als je zonder geluid speelt word je continu genaaid. Die "luchtstreepjes" zijn soms niet eens te zien. En zonet zat ik in een slipstream terwijl degene voor mij 50m verderop reed
Dan kun je dus gewoon niet rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Dance like a bawsquote:
Too obvios..quote:
Zie OPquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Seikcid het volgende:
Iemand een paar tips voor leuke auto's die veel mods hebben qua uiterlijk? Of een pagina met een overzicht?
Maak m'n auto's graag een beetje uniek, alleen de kleur en wielen etc. is niet genoeg.
Ik heb bv. al een volledig uitgebouwde Sandking met crewkleur en logo.
Dat geluid kan je aanpassen bij de onofficiele LSC linksboven in de map!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:40 schreef kensei het volgende:
Ik heb nog nooit het luchtstreepjes geluid gehoord maar je ziet het sowieso toch direct op je scherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt geslaagd dus
De man achter bazennummers als dezen:
Dat is een bazenbakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
De coquette kan je vrij veel aan aanpassen:
[ afbeelding ]Vanaf dag 4 in m'n garage
oh ah toma toma vem vem vem vem
Die moet je dan wel kopen toch? Valt af dan, voorlopig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
De coquette kan je vrij veel aan aanpassen:
[ afbeelding ]
Staan geen mods bij helaas.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:59 schreef kensei het volgende:
Alleen maar kwaliteitsposts van onze rustige jongen
Ah ok. Maar die valt sowieso af, juist omdat vrijwel iedereen die al heeft gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel de crew auto: de elegy, is gratis en kan je ook vrij veel aan veranderen
Iets niet gebruiken omdat anderen het wel doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ah ok. Maar die valt sowieso af, juist omdat vrijwel iedereen die al heeft gehad.
Goedkope pauper.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Iets niet gebruiken omdat anderen het wel doen
Vieze alto
Ubermacht Sentinel / Sentinel XS. BMW 3 serie, valt ook wel veel aan te tunen en kan je gewoon gratiesch jatten.quote:
Hoe meer opties hoe groter de kans wordt. En inclusief het logo van m'n crew natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Sowieso ga je nooit uniek zijn in een game, tenzij je zelf textures en models kan ontwerpen
Nee, was het maar zo geblevenquote:
Hij is ook belachelijk slecht geport naar android, steeds lege schermen en vastlopers. Sowieso werken de servers steeds maar halfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo gebleven
Pon de Floor kon ik nooit echt waarderen
edit: Haha, die R* facebook page loopt vol met klagers dat iFruit niet werkt op hun android toestel
nergens last van. Gepost vanaf mijn Samsung Xperia Galaxy Z S3.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is ook belachelijk slecht geport naar android, steeds lege schermen en vastlopers. Sowieso werken de servers steeds maar half
Er zit een fucking quadcore in mijn telefoon, dus aan mijn telefoon zal het echt niet liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
nergens last van. Gepost vanaf mijn Samsung Xperia Galaxy Z S3.
gr gr
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog steeds amper energie voor GTA, vandaar zzo weinig online
2 of 3 dacht ik ja.. Strandvoertuigen dacht ik zo..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef prefix1 het volgende:
klopt er dat met nieuwe patch nieuwe wagens komen zoiets hoorde ik?!
Die komen alleen niet met de nieuwe patch, maar met de eerste gratis DLC Beach Bum. Daar zitten nieuwe voertuigen, kleding, wapens en missies inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef prefix1 het volgende:
klopt er dat met nieuwe patch nieuwe wagens komen zoiets hoorde ik?!
Groot feest hier! 1-0 Ajaxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Divje het volgende:
[..]
2 of 3 dacht ik ja.. Strandvoertuigen dacht ik zo..
quote:
ik wellicht. kom er zo aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef kensei het volgende:
Crewsessie wordt nu gehost door Painore
Je kan ons joinen via crew -> players -> Painore - > join, als je mee wilt kloten. Is er hier ook iemand onder de level 40 die een cargo bob kan laten spawnen?
quote:
Trust me, dat is geen gemis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Marco001 het volgende:
Painore, je bent niet online bij mij.
Heb jij hem al?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Jaloers omdat we 2-1 voorstaan tegen ASWH
EDIT: 3-1
Ben niet jaloers hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
Jaloers omdat we 2-1 voorstaan tegen ASWH
EDIT: 3-1
Niets bij Ajax zit ergens dik in dit seizoenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben niet jaloers hoorzat er dik in dat jullie dit gaan winnen toch
Je kan ook mij raze, frits of duuc joinenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Marco001 het volgende:
Painore, je bent niet online bij mij.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets bij Ajax zit ergens dik in dit seizoen
Ja ik kom er aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Heb jij nog 'n tailgater nodig? Zit in een invite only sessie en sta naast 1
5 minuten geleden het spel opgestart, net online![]()
Laat hem dat maar eens allemaal doen in een sessie online. Kom ik met mijn RPGquote:
Het is Barry.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef SnuggLe het volgende:
Bally of hoe heet die gast ook is een verdomde irritante beuker. Bah. Meteen gequit met die race.
Jammer, bam. Dat is de manier waarop ik rol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef SnuggLe het volgende:
Barr
[..]
Barry, Bally, Barry Badpak, Bedplasser...het maakt me niet uit. Bewust beuken sucks.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Trust me, dat is geen gemis.
[..]
Heb jij hem al?
[ afbeelding ]
we zijn aan het racen dan kan je ook gewoon joinenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:58 schreef cropolite het volgende:
Je bent niet in een sessie volgens mij ps
boh chrome.quote:
grapje moet kunnen tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
Is weer eens wat anders een race met publiek. Alleen welke idioot geeft ze wapens
Grand tour nu of niet?quote:
pedro ik sta voor je in mijn pink mobielquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef PedroNL het volgende:
Kan ik nog iemand joinen voor een race?
Paniniquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef PedroNL het volgende:
Kan ik nog iemand joinen voor een race?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik host een nieuwe race sessie.
Da moette doen dan jonguhquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik host een nieuwe race sessie.
Ik manage hem heel best, daarom ben ik vertrokken en heb ik verder de hele race niets gezegd behalve het feit dat ik hun zielig vind ;-)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef SnuggLe het volgende:
ManagetheAnger kan zijn anger niet echt managen.
Kusje Durex
Misschien met je eigen crew spelen? Die waren toch superieur en beuken niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb alleen nog 's avonds tijd, aangezien ik een fulltime baan heb.... en ik hoef niet met een stelletje soar losers te gaan spelen die niets beters verzinnen dan voor de finish mij met 5 man op te gaan staan wachten.
Iemand die serieus wil meespelen moet het maar even laten weten.
jijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Misschien met je eigen crew spelen? Die waren toch superieur en beuken niet?
Je foto doet het nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Multiply het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=VrrrxxwTPSmdRM&tbnid=3X9CLRLp7ghisM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.zazzle.com%2Fi_failed_anger_management_class_pinback_button-145862247840254433&ei=jCVwUqD5Ko7v0gXq84CwCQ&bvm=bv.55123115,d.d2k&psig=AFQjCNHwAAoA3bT0_axbSdCG2EuhFm_K8g&ust=1383167749444063]afbeelding[/url] ]
dit.quote:
kun je mij inviten?/Zorgen dat ik ge invite word?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef kensei het volgende:
Ik zei het 2 weken geleden al maar toen wou niemand luisteren, maar die akuma is zo snel he
Painore gaat je invitenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
kun je mij inviten?/Zorgen dat ik ge invite word?
Panini drukt al op start, eerst weer deze grand tour uitrijdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef Grielen het volgende:
ik zit met teringveel randoms die elkaar killen ik durf mijn appartement niet uit
Weltruste dukequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef Duuc-nl het volgende:
PSN vlieg eruit
Wat een avond![]()
Fijne avond
Hij zit de hele avond al te kloten heb je dat nupas door?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:50 schreef YazooW het volgende:
Painore jij bent echt zielig, heel de tijd in zn achteruit gaan bij de start en dan zelf keihard gaan lachen om je actie
Misschien moet je met Durex gaan racen, die vindt mij ook niet grappig en wilt ook serieus racenquote:
21quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef YazooW het volgende:
maar ff serieuze vraag he. Hoe oud zijn jullie?
14quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef YazooW het volgende:
Luchstreepjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef YazooW het volgende:
Is dat die gast van malcolm in the middle?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:11 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of ik zo veel verantwoordelijkheid wel aan kan jongens...
Je moest plaats maken voor willie, helaasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lol, mij demoten Wiwa?
Je weet dat Gucci mij zelf gepromoot heeft hea?
Dat is niet aan jou ;-)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moest plaats maken voor willie, helaas
Brick van The Middlequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Is dat die gast van malcolm in the middle?
Kom nu dan nog, ik hou die nare wiwa wel uit je buurtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
voor het eerst een hele dag geen gta online gedaan![]()
ik weet hoe jij dat doet jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:18 schreef Painore het volgende:
[..]
Kom nu dan nog, ik hou die nare wiwa wel uit je buurt
Succes ruisjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik weet hoe jij dat doet jadus nee ik kom niet
morgen laatste kans om m'n toets te halen dus ik leer als een gek
Vind ik leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:29 schreef huhuhuhu het volgende:
[ afbeelding ]
franse kutkinderen hadden elke fucking paynspray geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |