Ja, Lester bellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
kan ik slipstream ook uit zetten. vlieg elke x uit bochten door die onzin
Als je je wil ergeren aan onmogelijke trage menu's, fifa matchmaking tijdens wedstrijden en verdedigers de stil blijven staan is Fifa inderdaad wat..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef robben93 het volgende:
Overweeg GTA in te ruilen voor fifa.. Kan soms een uur normaal spelen en dan opeens zijn de rockstar services weer offline.. Nu al 3 dagen zo en dan kan ik uren wachten voordat ze weer online komen
Ook zie ik soms dat iedereen tegelijk leaved.. Zit je weer alleen in een world -.-
Weet je dat je ook kan remmen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Lester niet bellen en dan L2quote:
Ja maar als je zonder geluid speelt word je continu genaaid. Die "luchtstreepjes" zijn soms niet eens te zien. En zonet zat ik in een slipstream terwijl degene voor mij 50m verderop reedquote:
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het wordt lastig maar we hebben een kans.
Wat voor paasei ben je dan ook dat je zonder geluid speelt. Doe dan op zijn minst oortjes in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
Ja maar als je zonder geluid speelt word je continu genaaid. Die "luchtstreepjes" zijn soms niet eens te zien. En zonet zat ik in een slipstream terwijl degene voor mij 50m verderop reed
Dan kun je dus gewoon niet rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef huhuhuhu het volgende:
Dance like a bawsquote:
Too obvios..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |