Zie OPquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Seikcid het volgende:
Iemand een paar tips voor leuke auto's die veel mods hebben qua uiterlijk? Of een pagina met een overzicht?
Maak m'n auto's graag een beetje uniek, alleen de kleur en wielen etc. is niet genoeg.
Ik heb bv. al een volledig uitgebouwde Sandking met crewkleur en logo.
Dat geluid kan je aanpassen bij de onofficiele LSC linksboven in de map!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:40 schreef kensei het volgende:
Ik heb nog nooit het luchtstreepjes geluid gehoord maar je ziet het sowieso toch direct op je scherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt geslaagd dus
De man achter bazennummers als dezen:
Dat is een bazenbakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
De coquette kan je vrij veel aan aanpassen:
[ afbeelding ]Vanaf dag 4 in m'n garage
oh ah toma toma vem vem vem vem
Die moet je dan wel kopen toch? Valt af dan, voorlopig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
De coquette kan je vrij veel aan aanpassen:
[ afbeelding ]
Staan geen mods bij helaas.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:59 schreef kensei het volgende:
Alleen maar kwaliteitsposts van onze rustige jongen
Ah ok. Maar die valt sowieso af, juist omdat vrijwel iedereen die al heeft gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel de crew auto: de elegy, is gratis en kan je ook vrij veel aan veranderen
Iets niet gebruiken omdat anderen het wel doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ah ok. Maar die valt sowieso af, juist omdat vrijwel iedereen die al heeft gehad.
Goedkope pauper.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Iets niet gebruiken omdat anderen het wel doen
Vieze alto
Ubermacht Sentinel / Sentinel XS. BMW 3 serie, valt ook wel veel aan te tunen en kan je gewoon gratiesch jatten.quote:
Hoe meer opties hoe groter de kans wordt. En inclusief het logo van m'n crew natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Sowieso ga je nooit uniek zijn in een game, tenzij je zelf textures en models kan ontwerpen
Nee, was het maar zo geblevenquote:
Hij is ook belachelijk slecht geport naar android, steeds lege schermen en vastlopers. Sowieso werken de servers steeds maar halfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo gebleven
Pon de Floor kon ik nooit echt waarderen
edit: Haha, die R* facebook page loopt vol met klagers dat iFruit niet werkt op hun android toestel
nergens last van. Gepost vanaf mijn Samsung Xperia Galaxy Z S3.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is ook belachelijk slecht geport naar android, steeds lege schermen en vastlopers. Sowieso werken de servers steeds maar half
Er zit een fucking quadcore in mijn telefoon, dus aan mijn telefoon zal het echt niet liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
nergens last van. Gepost vanaf mijn Samsung Xperia Galaxy Z S3.
gr gr
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog steeds amper energie voor GTA, vandaar zzo weinig online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |