Het is de huffington post, die is toch ook niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef B.ertha het volgende:
Nieuws is ook niet meer wat het geweest is
[ afbeelding ]
klinkt goed!quote:
Heb je 3FM zitten luisterenquote:
nee, vertelquote:
Het is gewoon zo'n typisch Ekdom-grapquote:
Oh ja, solliciteren. Ik moet ook nog even eentje doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Babies
Eerste afwijzing al binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
M. vindt de UI's van Etcie, B. en HT tof.
Etcie: 'mauuuw!' *steekt tong uit*
B.: 'fant! FANT! fant! staart fant! oren fant!'
HT: 'wrauw!'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef MaJo het volgende:
Jou ken ik zeker MMmaar van Lotusss vond ik het een rare reactie omdat zij vaak genoeg steun zoekt.
Anyways, Vietnamese loempia's dag
4 of zo, en ik begin morgen als nannyquote:
Way to go.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
Jouw UI kreeg zelfs kusjes: 'lief fant' (z'n knuffel is ook een olifant).quote:
Nee. Ik red het nčt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pretquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Soempie het volgende:
Mooi begin PSKun je met je baan als nanny je vaste lasten betalen?
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw UI begrijpt hij nog niet of heb je het hem nog niet uitgelegd?
Damn..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Ik red het nčt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pret
Thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn..
Nu ben je wel vaker door zulke kutsituaties heengekomen. En je bent in elk geval goed bezig met de sollicitaties.
I agreequote:
Ok my bad, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.
Later heb ik ook een "originele" pick-me-up gepost voor PS. Die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Dat is echt te zoetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
Een goed aanstaand broertje dus...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
ik heb het aangepast!!quote:
Oh. Het zal wel goed komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dus wat trek je dus voor conclusie uit die kreet van Ophelia?
Weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef iamredleader het volgende:
Iets eerder van werk vertrokken, bij de kapper geweest.... Foto op FB
Net zoals je kapselquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Hier alleen regen - kort en hevig.
Nee, de borstkas-kale heet S...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Lotusss het volgende:
Daar zijn broers voor. Waarschijnlijk dezelfde broer die nu een gladde borstkas heeft...?
haha nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Yupniks nieuws onder de zon (of onder m'n voorhoofd
)
Eehhhh... Nee, wat was die dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee niet bepaaldmoest altijd wel lachen om zijn harde opmerkingen, maar de beste blijft toch mijn burn richting hem op de dag van jullie trouwen, weet je die nog?
Hij is wel duidelijk ja ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef MaJo het volgende:
Die reactie van je broer![]()
Wat een lul is het toch ook
Echt niet, ik ben gewoon verliefd op mijn neefje voor ik 'm uberhaupt gezien hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoor ze hier rammelen, die eierstokken
Sorry.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoor ze hier rammelen, die eierstokken
Achosquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Echt niet, ik ben gewoon verliefd op mijn neefje voor ik 'm uberhaupt gezien heb
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mocht je het koud krijgen Iarl:
[ afbeelding ]
maakt niet uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eehhhh... Nee, wat was die dan?
Ik heb het al eerder geroepen inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mocht je het koud krijgen Iarl:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
We zaten bij jullie achter in de tuin en ik had een bak met nootjes op schoot waarop hij iets zei als 'zo ik ga even met mijn hand tussen je benen' en ik reageerde met 'ga je gang schat, dichterbij dan dat zul je nooit komen'de jongens hadden allemaal respect voor mijn scherpe opmerking
Collega's van me ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder geroepen inderdaad
als het gaat rammelen dan hoor je het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen - ik ben zwanger
Ja, dan horen we het zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het gaat rammelen dan hoor je het wel
edit: vóórdat ik zwanger ben
Misschien wilden ze bij zin nummer 3 ook nog geen kinderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wilden ze bij zin nummer 3 ook nog geen kinderen.
Jij wilt gewoon dat anderen zwanger zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Ik wilT helemaal niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat anderen zwanger zijn.
Volgens mij zou je nog het liefste zelf zwanger willen zijn...
Met 'jij wilt' is allereerst niks mis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wilT helemaal niksik wil slechts een kleine steek uitdelen. En stiekem zou ik het wel tof hebben gevonden om ook zwanger te zijn geweest
![]()
![]()
Maar nee, voordat iemand het vraagt - tinu is niet zwanger en wij hebben absoluut geen plannen voor verdere gezinsuitbreiding.
De ene dag zo min mogelijk lezen omdat je de andere dag een boek in één ruk uitgelezen hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Balanslezen, dacht even dat je dan gebalanceerd moest gaan lezen...
Ik snap niet wat daarquote:
Sterker nog, Nokia is dat nog steeds. http://www.businesswire.com/news/home/20130124006626/enquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Toch jammer voor wijlen meneer Jobs dat er momenteel meer Android telefoons verkocht worden dan iOS telefoons. Ach, Nokia en Motorola waren ooit eens ook grote spelers op de mobiele telefoonmarkt...
Ik ben het er helemaal mee eens. Die clichés kent ze inderdaad wel, dat zet verder niet echt aan tot denken of doen, vind ik. Jouw Sisu vond ik heel mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.
Later heb ik ook een "originele" pick-me-up gepost voor PS. Die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Die termijn is al een paar decennia gesloten jaquote:Aanmelden voor SS? Kan niet meer. Inschrijvingstermijn is gesloten
Morning!quote:
Iedereen een geweldige dag gewenst!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Zullen we afspreken dat je morgen zo je eerste post plaatst:
"Hallo allemaal, iedereen, incl. ikzelf, een fantastische dag gewenst!"
Deal?
Wat is er nu zoquote:
Dank jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:40 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd, Etcie! Tįnte Etcie. Oeh, lekker verwennen, helemaal beurs knuffelen.
Een vriendin van me durft geen pasgeboren baby's vast te houden.
Dank je Tinu!quote:
Die foto's komen nog wel, maak je maar niet drukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:30 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond op kraamvisiteen uiteraard m'n camera vergeten
![]()
gelukkig heb ik wel een telefoon met een redelijke camera.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ls de reiskosten worden vergoed...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan nog wel een sitter gebruiken.
Als je hier over vijf minuten bent beloof ik erover na te denken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ls de reiskosten worden vergoed...
Je hebt toch al een ticket?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ls de reiskosten worden vergoed...
Nee, morgen pas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen een geweldige dag gewenst!
En met mij gaat het helemaal prima, ben nog nooit zo gelukkig geweest.
Zo goed?
Groot, mooi, niet duur, en klaar om te bewonenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB wat spannend, succes! Wat voor huis is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door LadyBlack op 30-10-2013 17:25:39 ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Het is zo'n jaren 70/80 bloemkoolwijk... Ik heb vroeger in zo'n wijk gewoond en heb er best een hekel aan![]()
Maarja, een dergelijk huis dichter bij het centrum kunnen we niet betalen. Dus dit is echt een heel serieuze optieGeinig huis, veel te veel blauw. Maar gigantische keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door B.ertha op 31-10-2013 10:01:19 ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Het is zo'n jaren 70/80 bloemkoolwijk... Ik heb vroeger in zo'n wijk gewoond en heb er best een hekel aan![]()
Maarja, een dergelijk huis dichter bij het centrum kunnen we niet betalen. Dus dit is echt een heel serieuze optieEven kijken naar de plattegrond van die wijk leert al genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Er zijn mensen met een blauw olifantje als UI, dus per saldo valt die kleur best wel mee. Oranje was ernstiger geweest...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ja leuk toch?
Oh en eens met B wat betreft het blauw hoor. Maar dat vind ik niet zo van belang.
Tinu... Ben je boven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even snel op de bank een hapje eten en dan door naar afspraak. Gek hoor, een huis zonder Tinu en de jongens
Leuke stad.quote:
Ja, maak er 3 weken vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke stad.
Iemand tips voor 3 dagen Berlijn?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een blauw olifantje als UI, dus per saldo valt die kleur best wel mee. Oranje was ernstiger geweest...
Gaat niet lukken, we hebben maar 4 dagen tijdens de in-between-job periode van mw. MM.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maak er 3 weken vanté veel om te zien
Is die tunnel onder de voormalige muur er nog?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Alexanderplatz, checkpoint charlie, Potsdammer platz, brandenburger tor, KaDeWe (groot!!) en dan een trabbi-safari.
Ben ik dan ook wel benieuwd naar...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
TM, wat zijn jouw ervaringen met de whiskies van de Kilchoman Distillery?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
TM, wat zijn jouw ervaringen met de whiskies van de Kilchoman Distillery?
Oi! Wat is er mis met oranje UI's?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een blauw olifantje als UI, dus per saldo valt die kleur best wel mee. Oranje was ernstiger geweest...
Niks. Oranje badkamers daarentegen zijn pure horror...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oi! Wat is er mis met oranje UI's?
Prima huis volgens mij, fijne keuken en ruim genoeg. Ik hoop alleen wel dat ze die schilderijtjes meenemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ja leuk toch?
Oh en eens met B wat betreft het blauw hoor. Maar dat vind ik niet zo van belang.
Veel of weinig??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks. Oranje badkamers daarentegen zijn pure horror...
Heb net even gecheckt wat de maandlasten zouden zijn voor ons bij dat huis van LB. Ik schrik me rot. Wat een bedrag...
Blijf je op voor game 6?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks. Oranje badkamers daarentegen zijn pure horror...
Heb net even gecheckt wat de maandlasten zouden zijn voor ons bij dat huis van LB. Ik schrik me rot. Wat een bedrag...
Ik zou absoluut wel willen, maar ik heb morgen een zware dag voor de boeg.quote:
Hoe laat begint ie? Ben denk net klaar met arbeiten dan.quote:
Oh echt?quote:
Twee uur vannacht...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe laat begint ie? Ben denk net klaar met arbeiten dan.
Wij zijn iets ouder dus dat zal ook z'n invloed hebben ivm doorlooptijd en zo, maar ik kwam op ruim 800 euro bij een spaarhypotheek. Wij betalen nu ongeveer 500 euro per maand aan hypotheek, waarbij wel gezegd moet worden dat de aanschafprijs van ons huis bijna hetzelfde was in guldens (ietsje meer) als die van jullie in euro's...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh echt?
We betalen hier nu tegen de 600 euro huur, dus het wordt wel iets duurder, maar dat is het me ook wel waardEn het kan best iets goedkoper uitvallen dan wat funda aangeeft he. We gaan waarschijnlijk een mixje maken van annuļteiten- en lineaire hypoheek.
Schaamrood? Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, wij zouden uitkomen op iets tussen de 600 en 700 euro per maand
Starters he... maar ik ben allang blij dįt we wat kunnen kopen!
Ik heb zó'n zin in verhuizenOf nee, in wonen in een nieuw huis
van de gedachte aan alles dat ik hier dan eerst door mn handen moet laten gaan staat het schaamrood me nu al op de kaken
Tip: niet in dozen stoppen en denken "dat doe ik in het nieuwe huis wel".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Veel teveel zooi....dingen die ik 10 jaar geleden al weg had moeten gooien.
Wat Ophelia zegt, oppakken en weggooien...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Veel teveel zooi....dingen die ik 10 jaar geleden al weg had moeten gooien.
I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tip: niet in dozen stoppen en denken "dat doe ik in het nieuwe huis wel".![]()
![]()
Gewoon doen. Ook gedaan en wat je niet meer weet, mis je niet...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know
Maargoed, ik heb steeds vaker buien waarin ik de hele flikkerse bende het liefst in ongeopende dozen weggooi, omdat ik er toch al jaren niet in heb gekeken.
Kijk, dat is de positieve kant van zwanger zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik trap altijd in de valkuil van het openen van de dozen ... Toen ik zwanger was (sorry MM) kon ik het wel ineens. Zo af en toe mis ik iets en dan realiseer ik me dat ik dat vorig jaar heb weggegooid.
Bron: Wikipediaquote:Bloemkoolwijk (ook wel spaghettiwijk) is een term uit de ruimtelijke ordening en planologie. Met dit begrip bedoelen planologen en stedenbouwkundigen een specifiek stedelijk woonmilieu uit de periode 1970 – 1985. Stedenbouwkundig en planologisch gezien markeren de woonmilieus uit die periode een keerpunt binnen de Nederlandse stadsontwikkeling van na 1945.
De bloemkoolwijken die sinds 1970 werden gebouwd kenmerken zich door kronkelende paden en hofjes. Het zijn woonmilieus opgebouwd uit buurten, wijken en stadsdelen met woonerven. De structuur van een bloemkoolwijk wordt ook wel de "boomstructuur" genoemd. De verkeersstromen zijn sterk hiėrarchisch geordend. Het doorgaande verkeer wordt geleid over een beperkt aantal hoofdwegen of een ringweg, waar de bebouwing veelal van afgekeerd is. De straten en woonerven vormen aparte subwijkjes, die als bloemkoolroosjes op de hoofdwegen zijn "geplant" en doorgaans maar één toegang hebben. Deze subwijkjes zijn meestal niet door wegen met elkaar verbonden en bestaan dus veelal uit dood- of rondlopende straten. Dit concept zorgt voor autoluwe woongebieden.
De bloemkoolwijk is een reactie op de planningsdoctrine en ontwerpgedachte van de Nieuwe Zakelijkheid. De bloemkoolwijk vormt een duidelijke grens tussen de functionalistische en monolithische wijken van vlak na de Tweede Wereldoorlog en de eclectische en retrospectieve stijlen van de jaren '90.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja.... nog altijd geen interesse
Ik heb het idee dat kopen vaak goedkoper is dan huren, voor vergelijkbare woningen. Helemaal als je bedenkt dat je verkapt spaart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ook zoiets. En ik maar denken dat een koophuis duur is.
Ik bedoelde inderdaad jou, niet TMquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben mede-eigenaar van een vat whisky bij Kilchoman, vat nr. 7.
[ afbeelding ]
Behoorlijk rokerige, nog relatief jonge whisky, de distilleerderij is pas 7 jaar in productie. Ik vind de whisky daarom nog wat rauw, te weinig subtiel dus. En ook nog niet constant.
Ze brengen relatief veel single cask versies uit om nu wat inkomsten te hebben en sparen ondertussen de rest op voor een single malt van zo'n 10 jaar oud over een paar jaar...
Hoezo, als ik mag vragen?
Bier op vaten van hen leggen?
In elk geval goede longen en volgens de vader ook werkende darmenquote:
Zij heeft het inmiddels ook aangepastquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Kijk even in de quote van B., net onder LB's post
Goed bezigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:02 schreef B.ertha het volgende:
Zo, in de baas zijn tijd voorzien van internet, televisie, inboedelverzekering, rechtsbijstandverzekering en inschrijving bij de gemeente. Nu nog GWL zoeken
Hey, dat was nį mijn post hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij heeft het inmiddels ook aangepast
[..]
Ik zeg doen, ongetwijfeld krijg je dan een rokerig bier...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad jou, niet TM
Ik kan heel misschien aan een vat komen ja om mijn bier op te leggen
Maar ik had al wat zitten zoeken en kwam er inderdaad achter dat het een nieuwe toko betrof.
Vandaar dat ik me dat afvroeg.
Ik kan ook anderen krijgen, Bowmore, Coal Ila of Bunnahabhain maar die zijn allemaal al eens door anderen gedaan. Iets unieks lijkt me dus leuker.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:15 schreef MaJo het volgende:
MM Berlijn is tofik hou zelf van de wat alternatievere wijken als kreuzberg en neuköln. Ik zal je later even een uitgebreidere pm sturen, moet nu even haasten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Namens mijn neefje in de USA, Happy Owl-O-Ween!!!!Wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Namens mijn neefje in de USA, Happy Owl-O-Ween!!!!Cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook wel een beetje zielig![]()
![]()
Zo lang hij nog niet als hotdog, zak M&M's of pizza over straat gestuurd wordt, valt het allemaal nog wel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cool!!
En ook wel een beetje zielig![]()
ja toen ik dat deed raakte ik mijn baan kwijtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef B.ertha het volgende:
PS, weet je al wanneer je naar Nederland komt eigenlijk?
Namens mijn neefje in de USA, Happy Owl-O-Ween!!!!dat zou een koel pak voor de carnaval zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik kan je het telefoonnummer van mijn schoonzus geven...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat zou een koel pak voor de carnaval zijn![]()
Hmmm, zo ver-Amerikaanst ben je dus nog niet...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga verkleed als PS vandaag....
ik heb er he-le-maal niks meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, zo ver-Amerikaanst ben je dus nog niet...
`quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg doen, ongetwijfeld krijg je dan een rokerig bier...
Ben benieuwd welke je kan krijgen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
`
Ik wacht nu op de lijst met vaten die ik kan krijgen.
De enige leuke dag in de USA...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb er he-le-maal niks mee
Ik ga waarschijnlijk de 21e. Could it be?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja toen ik dat deed raakte ik mijn baan kwijt
vertrek de 18e, kom dus 19 aan
je wil de 20e hebben?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de 21e. Could it be?
Ik zag zoiets, meer macaber dan griezelig...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb wel een Halloween themed profiel foto
In ieder geval Coal Ila, Lagavulin, Lochranza, Bunnahabhain, Linkwood(?), Bowmore.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke je kan krijgen...
zombie PSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag zoiets, meer macaber dan griezelig...
Top!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In ieder geval Coal Ila, Lagavulin, Lochranza, Bunnahabhain, Linkwood(?), Bowmore.
Heb ook gevraagd om bourbonvaten. cognac zou vanaf maart ook wel kunnen.
Ik stuur de lijst wel even als ik hem heb.
ik doe m'n best. Ik zal wel een kei-jetlag hebben, dus weet niet of ik het naar Nijmegen redquote:
5 jaar geleden toen ik in de VS was voor de verkiezingenquote:
Da's nog eens prettig wakker worden.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's nog eens prettig wakker worden.
Me like, yes!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
5 jaar geleden toen ik in de VS was voor de verkiezingenYou like?
Te? Nee hoor.quote:
Thanks! Grappig dat we allebei in de VS waren. Tijdens Halloween zat ik in Cleveland, op de dag van de verkiezingen maakten we een tocht door Ohio om verschillende stembureaus te bezoeken en 's avonds in Chicago bij Obama's speechquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Me like, yes!
Ik was toen ook in de USA, in New York op Veterans Day:
[ afbeelding ]
Tijdens de verkiezingen zat ik Las Vegas ('s morgens) en Atlanta ('s middags).
Hele dag gemist wegens wachten op vliegvelden en vanaf Atlanta rijden naar South Carolina...
quote:
Ik ben flexibelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe m'n best. Ik zal wel een kei-jetlag hebben, dus weet niet of ik het naar Nijmegen red
ik hou je op de hoogtequote:
Leuk, maar ik pas even.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:38 schreef MaJo het volgende:
MM wellicht is dit ook iets voor jou: MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie! En voor anderen misschien ook wel, ik vind het tof!
Denk het niet, waar gaat het over?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand hier de Holland doc "een man weet niet wat hij mist" gezien?
de vloeibaarheid van seksualiteitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Denk het niet, waar gaat het over?
Nee. Ik hoorde wat op de radio, klonk wel interessant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand hier de Holland doc "een man weet niet wat hij mist" gezien?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de vloeibaarheid van seksualiteit
Wat is er goed aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is alleen niet echt materiaal voor bij het ontbijtverder wel héél goed
heel eerlijk, praktisch, echt.quote:
Snap ik welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik pas even.
Ik heb nog te veel muziek die ik nog moet beluisteren en die stapel wordt eerder groter dan kleiner...
Het gaat toch over die 2 homo's die het eens met een vrouw willen doen en dat in een docu hebben vastgelegd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heel eerlijk, praktisch, echt.
eentje. Ja precies dat. Ze draaien er niet om heen; hebben het er heel eerlijk over, gaan heel precies te werk, maken er geen lachertje van, ik vond het mooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat toch over die 2 homo's die het eens met een vrouw willen doen en dat in een docu hebben vastgelegd?
Dat in relatie met je antwoord hierboven, maakt het nog vager voor me...
Ik ga het desondanks niet terugkijken via 'Uitzending gemist'.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eentje. Ja precies dat. Ze draaien er niet om heen; hebben het er heel eerlijk over, gaan heel precies te werk, maken er geen lachertje van, ik vond het mooi.
Kortingspercentage verkeerd ingesteld...?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Oi. Per ongeluk voor sinterklaas gespeeld vorige week, en klanten veul korting gegeven![]()
Gevalletje *oopsie*
Nee, kortingscodes niet gekoppeld en iedereen die bestelde kreeg korting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortingspercentage verkeerd ingesteld...?
En nu moeten jullie het van de verhoogde omzet hebben...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, kortingscodes niet gekoppeld en iedereen die bestelde kreeg korting.
Groot genoeg dat ik het wel op mijn eigen rekening gestort had willen hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu moeten jullie het van de verhoogde omzet hebben...
Grote kostenpost?
Oei...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Groot genoeg dat ik het wel op mijn eigen rekening gestort had willen hebbencollega zei 'het is maar ...' ja, weet je wat ik daarvan kan kopen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top!!
Ik verzamel Linkwood whiskies...
Dat vat wil ik zelf wel.
Als je dat kan aanschaffen, wil ik 'm van je overnemen!
Lochranza is Arran whisky, die niet onder de naam van Arran gebotteld is...
http://www.masterofmalt.c(...)ders-reserve-whisky/
Nice!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
95 eu dus voor een 250 liter vat met een wanddikte van 35mm tot 40mm
Maar ze hebben er vast meer. Zoals ik al zei, ik wacht op een lijstje
Voor de volledigheid, ze hebben vaten met de volgende afmetingen:quote:
Het zal mij benieuwen... Het wordt in elk geval zaak er een beetje op tijd bij te zijn, zodat ik nog een beetje invloed heb op het gezelschap in de directe omgeving. Misschien is het dan nog dragelijkquote:De culinaire wereldreis neemt u mee naar landen als Spanje, met de tapashapjes, Italiė via vers bereide pizza’s, Frankrijk met de stokbroden en de kaas plateaux, naar China met de wok gerechten, Japan via de dagverse sushi en Tepan Yaki, naar Indonesiė met de klassieke nasi en saté, en neemt u weer mee terug naar eigen zeebodem met de haring en de gerookte makreel. Na de wereldreis kunt u genieten van een heerlijk dessertbuffet varierend van vruchten, ijs met verschillende toppingsen, gebak en een chocoladefontein.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, ze hebben vaten met de volgende afmetingen:
190L
225L
250L
400L
Ben benieuwd hoe het je vergaat tijdens en na dit mondiale diner...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zometeen een werkuitje bij een gecombineerd hotel/wokpaleis langs een provinciale weg. Een volledig menu is niet beschikbaar, maar het volgende staat wel op de website:
[..]
Het zal mij benieuwen... Het wordt in elk geval zaak er een beetje op tijd bij te zijn, zodat ik nog een beetje invloed heb op het gezelschap in de directe omgeving. Misschien is het dan nog dragelijk
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
HI ANYONE THERE LOVE ME LOVE ME
quote:
Bankhanger meldt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha joepieBankhangers zijn ook welkom
Zoals vaker bij dit soort familierestaurants/vreetschuren: het eten was adequaat, en niet veel meer dan dat. Het was te doen, maar ik heb niets geproefd dat echt goed was. Wel achterlijk druk daarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het je vergaat tijdens en na dit mondiale diner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |