Dit dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:48 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan er ook gewoon niks mee doen.
Doet PostNL namelijk ook niet.
Mijn dilemma, wat doe je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:48 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan er ook gewoon niks mee doen.
Doet PostNL namelijk ook niet.
Je een gemakkelijke uitweg geven.quote:
Ik zou het nooit doen voor die paar centen. Maar als je het uit principe wel wil doen dan voelt de 'zender' zich ongemakkelijker dan jij erover, dus er is geen gegronde reden om het niet te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:46 schreef Xaryna het volgende:
Kan ik dit aankaarten bij het secretariaat of moet ik het goede gebaar zonder piepen accepteren?
Gewoon benieuwd wat jullie vinden.
Klanten krijgen port betaald enveloppen met bedrijfslogo, dus dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:48 schreef Angst het volgende:
Ik zou het anders aangeven. Namelijk dat het niet professioneel overkomt, en dit misschien ook bij klanten gebeurd. Dus dat je het daarom doorgeeft.
Zal aso zij als ze het dan niet gelijk betalen...
Je kaart het bij jezelf aan?quote:Normaal gesproken als ik post ontvang zonder zegel en hier portokosten voor moet betalen, kaart ik dit aan bij de ontvanger,
Scherp.quote:
En ik in mijn tijd van rouw moet zeker nog meer kosten maken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik zou langsgaan om ze te bedanken voor het medeleven, het zou niet eens in mij opkomen om te beginnen over de postzegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik denk dat geen bedrijf dit bewust doetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ten eerste hier over zeuren![]()
Ten tweede...wat voor kut bedrijf doet dit nou![]()
![]()
1,80¤. En ga het nou niet op de persoon spelen, het is gewoon een discussie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zeuren om 55 cent of wat kost zo'n zegeltje tegenwoordig
Nou TS, als je dat doet ben jij A-SOCIAAL.
Dit vind ik wel een leuke optiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dan een extra gratis tip:
Dien een klacht in bij PostNL, bij voorkeur via Social Media. Dat ze je bij een rouwkaart nog om geld komen vragen. Hoe emotioneel zwaar dat voor je is en hoe onmedelevend van PostNL, dat het je pijn doet. Krijg je vast een excuus, kwijtschelding en een presentje
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:02 schreef valentijn101 het volgende:
Haal die portokostenkaart ff door de frankeermachine op het werk. Klaar
Je vraagt toch wat wij ervan vinden? Nou ik vind het voor elke persoon asociaal om over 1,80 te zeuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
1,80¤. En ga het nou niet op de persoon spelen, het is gewoon een discussie.
Hoe asociaal is het dat de DELA geld wil voor de begrafenis, de notaris voor het testament, etc. Daarover zeuren is gewoon triest. En over die postzegel zeuren is nog triester voor zover dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dan een extra gratis tip:
Dien een klacht in bij PostNL, bij voorkeur via Social Media. Dat ze je bij een rouwkaart nog om geld komen vragen. Hoe emotioneel zwaar dat voor je is en hoe onmedelevend van PostNL, dat het je pijn doet. Krijg je vast een excuus, kwijtschelding en een presentje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |