Het is de huffington post, die is toch ook niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef B.ertha het volgende:
Nieuws is ook niet meer wat het geweest is
[ afbeelding ]
klinkt goed!quote:
Heb je 3FM zitten luisterenquote:
nee, vertelquote:
Het is gewoon zo'n typisch Ekdom-grapquote:
Oh ja, solliciteren. Ik moet ook nog even eentje doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Babies
Eerste afwijzing al binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
M. vindt de UI's van Etcie, B. en HT tof.
Etcie: 'mauuuw!' *steekt tong uit*
B.: 'fant! FANT! fant! staart fant! oren fant!'
HT: 'wrauw!'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef MaJo het volgende:
Jou ken ik zeker MMmaar van Lotusss vond ik het een rare reactie omdat zij vaak genoeg steun zoekt.
Anyways, Vietnamese loempia's dag
4 of zo, en ik begin morgen als nannyquote:
Way to go.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
Jouw UI kreeg zelfs kusjes: 'lief fant' (z'n knuffel is ook een olifant).quote:
Nee. Ik red het nèt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pretquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Soempie het volgende:
Mooi begin PSKun je met je baan als nanny je vaste lasten betalen?
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw UI begrijpt hij nog niet of heb je het hem nog niet uitgelegd?
Damn..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Ik red het nèt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pret
Thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn..
Nu ben je wel vaker door zulke kutsituaties heengekomen. En je bent in elk geval goed bezig met de sollicitaties.
I agreequote:
Ok my bad, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.
Later heb ik ook een "originele" pick-me-up gepost voor PS. Die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Dat is echt te zoetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
Een goed aanstaand broertje dus...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
ik heb het aangepast!!quote:
Oh. Het zal wel goed komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dus wat trek je dus voor conclusie uit die kreet van Ophelia?
Weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef iamredleader het volgende:
Iets eerder van werk vertrokken, bij de kapper geweest.... Foto op FB
Net zoals je kapselquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Hier alleen regen - kort en hevig.
Nee, de borstkas-kale heet S...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Lotusss het volgende:
Daar zijn broers voor. Waarschijnlijk dezelfde broer die nu een gladde borstkas heeft...?
haha nee niet bepaaldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Yupniks nieuws onder de zon (of onder m'n voorhoofd
)
Eehhhh... Nee, wat was die dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee niet bepaaldmoest altijd wel lachen om zijn harde opmerkingen, maar de beste blijft toch mijn burn richting hem op de dag van jullie trouwen, weet je die nog?
Hij is wel duidelijk ja ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef MaJo het volgende:
Die reactie van je broer![]()
Wat een lul is het toch ook
Echt niet, ik ben gewoon verliefd op mijn neefje voor ik 'm uberhaupt gezien hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoor ze hier rammelen, die eierstokken
Sorry.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoor ze hier rammelen, die eierstokken
Achosquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Echt niet, ik ben gewoon verliefd op mijn neefje voor ik 'm uberhaupt gezien heb
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mocht je het koud krijgen Iarl:
[ afbeelding ]
maakt niet uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eehhhh... Nee, wat was die dan?
Ik heb het al eerder geroepen inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mocht je het koud krijgen Iarl:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
We zaten bij jullie achter in de tuin en ik had een bak met nootjes op schoot waarop hij iets zei als 'zo ik ga even met mijn hand tussen je benen' en ik reageerde met 'ga je gang schat, dichterbij dan dat zul je nooit komen'de jongens hadden allemaal respect voor mijn scherpe opmerking
Collega's van me ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder geroepen inderdaad
als het gaat rammelen dan hoor je het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen - ik ben zwanger
Ja, dan horen we het zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het gaat rammelen dan hoor je het wel
edit: vóórdat ik zwanger ben
Misschien wilden ze bij zin nummer 3 ook nog geen kinderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wilden ze bij zin nummer 3 ook nog geen kinderen.
Jij wilt gewoon dat anderen zwanger zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Collega's van me ook.
Ik wil geen kinderen
Ik wil geen kinderen
Ik wilT helemaal niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat anderen zwanger zijn.
Volgens mij zou je nog het liefste zelf zwanger willen zijn...
Met 'jij wilt' is allereerst niks mis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wilT helemaal niksik wil slechts een kleine steek uitdelen. En stiekem zou ik het wel tof hebben gevonden om ook zwanger te zijn geweest
![]()
![]()
Maar nee, voordat iemand het vraagt - tinu is niet zwanger en wij hebben absoluut geen plannen voor verdere gezinsuitbreiding.
De ene dag zo min mogelijk lezen omdat je de andere dag een boek in één ruk uitgelezen hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Balanslezen, dacht even dat je dan gebalanceerd moest gaan lezen...
Ik snap niet wat daarquote:
Sterker nog, Nokia is dat nog steeds. http://www.businesswire.com/news/home/20130124006626/enquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Toch jammer voor wijlen meneer Jobs dat er momenteel meer Android telefoons verkocht worden dan iOS telefoons. Ach, Nokia en Motorola waren ooit eens ook grote spelers op de mobiele telefoonmarkt...
Ik ben het er helemaal mee eens. Die clichés kent ze inderdaad wel, dat zet verder niet echt aan tot denken of doen, vind ik. Jouw Sisu vond ik heel mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.
Later heb ik ook een "originele" pick-me-up gepost voor PS. Die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Die termijn is al een paar decennia gesloten jaquote:Aanmelden voor SS? Kan niet meer. Inschrijvingstermijn is gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |