Het is de huffington post, die is toch ook niet zo heel bijzonderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef B.ertha het volgende:
Nieuws is ook niet meer wat het geweest is
[ afbeelding ]
klinkt goed!quote:
Heb je 3FM zitten luisterenquote:
nee, vertelquote:
Het is gewoon zo'n typisch Ekdom-grapquote:
Oh ja, solliciteren. Ik moet ook nog even eentje doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Babies
Eerste afwijzing al binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
M. vindt de UI's van Etcie, B. en HT tof.
Etcie: 'mauuuw!' *steekt tong uit*
B.: 'fant! FANT! fant! staart fant! oren fant!'
HT: 'wrauw!'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
En als hij meekijkt moet ik dus of terugscrollen naar een van die drie of ik mag niet verder scrollen: 'neheeefahahant'
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef MaJo het volgende:
Jou ken ik zeker MMmaar van Lotusss vond ik het een rare reactie omdat zij vaak genoeg steun zoekt.
Anyways, Vietnamese loempia's dag
4 of zo, en ik begin morgen als nannyquote:
Way to go.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
4 of zo, en ik begin morgen als nanny
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Soempie het volgende:
Jouw UI kreeg zelfs kusjes: 'lief fant' (z'n knuffel is ook een olifant).quote:
Nee. Ik red het nčt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pretquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Soempie het volgende:
Mooi begin PSKun je met je baan als nanny je vaste lasten betalen?
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw UI begrijpt hij nog niet of heb je het hem nog niet uitgelegd?
Damn..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Ik red het nčt tot aan december wanneer ik naar huis ga. dus als ik dan niks heb, dan is het uit met de pret
Thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn..
Nu ben je wel vaker door zulke kutsituaties heengekomen. En je bent in elk geval goed bezig met de sollicitaties.
I agreequote:
Ok my bad, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
MaJo, zo bedoelde ik het helemaal niet naar PS toe. Was meer dat de clichés meer irritatie kunnen veroorzaken dan dat ze goed doen.
Later heb ik ook een "originele" pick-me-up gepost voor PS. Die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Dat is echt te zoetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
Een goed aanstaand broertje dus...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M"n UI niet, maar hij 'begrijpt' wel dat er een baby in m'n buik zit (+ de naam, een keer verteld en hij vergeet het niet meer). Hij heeft het er ook weleens zelf over: 'spelen, *naam baby* ook! bal spelen. *naam baby* uit buik, spelen!'. Of dat ik opeens allemaal kusjes en aaien op m'n buik krijg.
![]()
ik heb het aangepast!!quote:
Oh. Het zal wel goed komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dus wat trek je dus voor conclusie uit die kreet van Ophelia?
Weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef iamredleader het volgende:
Iets eerder van werk vertrokken, bij de kapper geweest.... Foto op FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |