ZEG DAT DAN GEWOON JOHquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON EEN KLEINE LUL
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?quote:
Dat is toch niet klein?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?
Charmander want charizardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trouwens. Charmander, squirtle of bulbasaur
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?
komt omdat je mij verwart met iemand anders, nikkuh. Heb de afgelopen tijd geen foto's gepost met leren jas, volgens mij.quote:
Hoer, met je grote kutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijn
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt omdat je mij verwart met iemand anders, nikkuh. Heb de afgelopen tijd geen foto's gepost met leren jas, volgens mij.
je hbt toch 2 handenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijn
THEN PROVE ME WRONGquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goed
ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goed
Je bent zelf een manletquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Charizard.Manlets
[ afbeelding ]
Hehehehequote:
Die zijn toch nog kleiner dan 11 cm jonge Mr. Miniquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hbt toch 2 handen
5 vingers genoeg alternatief
Owja die, vergeten. Lederpaleis of zo, hindakalverquote:
Daar komt mijne ook vandaan. Voorbestemd enz <3 <3quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Owja die, vergeten. Lederpaleis of zo, hindakalver
zozo dure jongenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gtfo slet jij mag niet aan de 11cm komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar komt mijne ook vandaan. Voorbestemd enz <3 <3
ben enorm rijk jaquote:
Ik was al bij Leder maar ik kon niks leuks vinden daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yellowzo fake. En pikachu dwingen te evolueren
![]()
het is uit
Awh he madquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gtfo slet jij mag niet aan de 11cm komen
Die winkel is al helemaal onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
wqwat een kutsite lederpaleis ging ff kijken
quote:#LederPaleis #Amsterdam #BALMAIN #look #a #like met zeer goede kwaliteiten! echt leer dik leer kalfs leer geen pangang zwarte markt kwaliteit!!! Niet geloven? Kom langs steek ik die jas in de fik kijk of tie smelt! Vraag in zwarte markt of je dat mag doen woelahmeh hij smelt niet!
moet je kk klapquote:
Hoho doe eens rustigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Doen die turken srs wel voor je neus
enthousiast met die kk aansteker over die jas: "IS ECHT LIIEER"
[..]
moet je kk klap
ben je te dik voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit wel wat voor mij.
[ afbeelding ]
Too gayquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit wel wat voor mij.
[ afbeelding ]
pics van je bodyquote:
Is maar goed ook, anders zouden er veel mensen voor lul lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:24 schreef Rozzje het volgende:
Jammer dat deze kkr duur is nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders zouden er veel mensen voor lul lopen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vers van de persJammer dat je 1.50 bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vers van de persey waarom kom je niet boven de wastafel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ey waarom kom je niet boven de wastafel uit?
srs question why?quote:
Faulty genes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
srs question why?
also: height + weight?
je was laatst 1.67quote:
Moeten afronden om zo langer over te komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je was laatst 1.67
waarom lieg je?
Was in de avond en na dagje zwaar squatten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je was laatst 1.67
waarom lieg je?
obviously jellyquote:
full meso up in herequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
True.
Liever ecto/endo en manmore dan jacked manlet.
ben gwn lekker fatfatquote:
niet zo dieken bitch we weten allemaal dat je cravings hebtquote:
Geen van beide, kijk Friday.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef Rozzje het volgende:
Welke film zou ik nu kijken horror of sci-fi
Next is nog wel te pruimen. Mike Eppsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef deadprez het volgende:
De tweede en derde kun je beter niet kijken trouwens, wat een aids is dat.
Owh ja al gezien maar ziek lang geledenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Friday (1995) - IMDb
Ik weet zeker dat je die film cool vindt.
Nee man, allebei kutfilms. Ze hadden het gewoon moeten stoppen na Friday.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Next is nog wel te pruimen. Mike Epps![]()
Die derde is inderdaad niets.
doe rustig a bezemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
JA IK HEB DIE FILM WEL GEZIEN MI GADO
Mwah, vind Mike Epps daar als dayday nog wel vermakelijk. Hoewel baby powder wel zijn meest geniale rol is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee man, allebei kutfilms. Ze hadden het gewoon moeten stoppen na Friday.
Ik heb niet echt een favoriet, maar net waar ik zin aan heb. Zijn alle 3 vermakelijke films en inmiddels al wel tig keren gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:00 schreef deadprez het volgende:
don't be a menace blijft de beste vind ik
I beg to differ.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:06 schreef deadprez het volgende:
maar niks beat Mallrats (1995) - IMDb
dat is ook een bazenfilm inderdaad, een van de weinige films met johnny depp die ik cool vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
I beg to differ.
http://m.imdb.com/title/tt0120669/
Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook een bazenfilm inderdaad, een van de weinige films met johnny depp die ik cool vind
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Dit is ook wel aanrader imo
http://m.imdb.com/title/tt1054606/
gktquote:
Was te lastig voor je?quote:
Doet t niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet gezien, maar waarom zou je dit willen kijken
[ afbeelding ]
ik zie het inderdaad, het was de afbeelding die op de imdb pagina stond.quote:
Kan er niks van vinden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Naar verluidt wel, maar hij heeft haar gedumpt en zit nog wat oud zeer. Dat steekt soms de kop op. Vindt het wel vermakelijk![]()
Laten we het maar niet over blondje hebben.
Doe mij die ook maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 05:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
In slaap vallen om 20:30 en nu pas wakker worden, en vandaag pas om 11u hoeven werken.
dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan er niks van vinden?
Maar Meloewa komt dus alleen buiten de deur om FOK!kers te neuken?
geen idee.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Faya voor jequote:.
ik vind deze lijst nogal een belediging, maar chloro kennende is het ook zo bedoeldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig klikte ik wat quotes terug uit verveling, anders dit nooit gezien.
[..]
Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staan.
[..]
Faya voor je.
Jij hebt Vas boven je en 4EBE onder je, klopt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind deze lijst nogal een belediging, maar chloro kennende is het ook zo bedoeld
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt Vas boven je en 4EBE onder je, klopt gewoon hoor.
het is ook geen schande voor jou, enkel voor haar dat ze t zo verkeerd inschat allemaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staan.
[..]
Faya voor je.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook geen schande voor jou, enkel voor haar dat ze t zo verkeerd inschat allemaal
Wel zo lekker typisch weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
typisch ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel zo lekker typisch weer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
typisch ja?![]()
Ik vind dat lijstje grappig, zoals ik de meeste lijstjes van WH ook grappig vind, maar goed, dan zeg ik dat en dan gelooft niemand me ws
Net als dat niemand gelooft dat jij je werkelijk waar niets aantrekt van wat mensen hier van je denken
Mortie is stiekem een heel intelligente jongen. Dat blauwe kleurtje doet daar een beetje aan af soms, maar daar kijk ik doorheen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dit. Als je je beledigd voelt omdat er mongooltjes boven jou staan, dan betekent dat dat je in mijn ogen een nog groter mongooltje bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel zo lekker typisch weer.
Ja echt. I can't.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denken jullie serieus dat ik me daar druk om maak?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
niemand gelooft dat jij je werkelijk waar niets aantrekt van wat mensen hier van je denken
Ik maak me ook weleens 'druk' om dingen hier, maar niet om dit soort lijstjes.quote:
wat schattigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me ook weleens 'druk' om dingen hier, maar niet om dit soort lijstjes.
Ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is, voor zover ik me kan herinneren.
Fijn he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Wat een rust hier trouwens, het is toch al bijna 10 uur.
Ahhw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn he.
Hey chlootje ik ben ziek. Kom je me verzorgen?
De kantoorklerken zitten in hun kantoortuin een cursus pro-activiteit te doen momenteel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De kantoorklerken zitten in hun kantoortuin een cursus pro-activiteit te doen momenteel.
Boeiendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weer
deze was echt slechter dan slechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan zo'n laaf van de Efteling meenemen voor op kantoor, "KANTOORS-LAAF" huehueheuhe
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedraag me wel graag als een mongool, zo hebben mensen weinig verwachtingdat is juist slim.
hjb over m'n kantoorhumorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
deze was echt slechter dan slecht
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Heb je hem er al op aangesproken? Verwachtte bij jou toch wel een bepaalde mate van assertiviteitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.Een of ander brillenmongooltje wat echt nog 0,0 bijdrage heeft geleverd.
En de hele tijd zinloos commentaar op dingen.
Ik stuur hem een boze dmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.Een of ander brillenmongooltje wat echt nog 0,0 bijdrage heeft geleverd.
En de hele tijd zinloos commentaar op dingen.
Jij staat anders ook verdacht hoog, dus echt klagen mag je ook niet.quote:
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je hem er al op aangesproken? Verwachtte bij jou toch wel een bepaalde mate van assertiviteit.
Mensen die in zulke situaties niet voor rede vatbaar zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.
Maar niet zo'n klassieke vorm.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die in zulke situaties niet voor rede vatbaar zijn. Sowieso iets in het autismespectrum.
Gewoon jouw vlakke hand met een redelijke snelheid naar zijn gezicht brengen. Sowieso is die eerste blik priceless en hij zal meteen begrijpen dat je niet met je laat sollen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.
lager dan zou moetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij staat anders ook verdacht hoog, dus echt klagen mag je ook niet.
Nee, want de docent die had dit zelf ook al wel door. Het gaat consequenties krijgen voor zijn cijfer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon jouw vlakke hand met een redelijke snelheid naar zijn gezicht brengen. Sowieso is die eerste blik priceless en hij zal meteen begrijpen dat je niet met je laat sollen.
Gewoon vanaf moment 1 gedragen als mongool, behalve als je denkt dat een persoon toegevoegde waarde heeft nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Maar voor een eerste impressie gedraag je je toch niet als een mongool? En op basis daarvan hebben mensen bepaalde verwachtingen, en dan ga jij je als een mongool gedragen? Of gedraag je je bij een eerste impressie wel als een mongool? Dan gaan ze toch sowieso niet met je in zee. Nee, ik snap niet hoe deze tactiek werkt.
[..]
hjb over m'n kantoorhumor
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de werkvloer pas ik dit overigens niet toe.
Dat zou niet slim zijnquote:
Dat is mooi jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon vanaf moment 1 gedragen als mongool, behalve als je denkt dat een persoon toegevoegde waarde heeft niet
Is mooi als het moment daar is en je een uitgebreide analyse tentoon stelt die men totaal niet verwacht.
Op de werkvloer pas ik dit overigens niet toe.
Precies, volgens mij moet je er ook niet te zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
lager dan zou moeten
Maar vind het gewoon grappig. Er een probleem van makeb wat een onbekende denkt. En zeiken terwijl chloro echt haar best heeft gedaan is sowieso niet lief
Dat er voor hem consequenties aan kleven is niet meer dan normaal. Dat jij je nu helemaal op zit te vreten terwijl numbnuts tegenover je lekker in zijn droomwereld zit lijkt me reden genoeg om hem even subtiel te hoeken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want de docent die had dit zelf ook al wel door. Het gaat consequenties krijgen voor zijn cijfer.
Alleen het blijft irritant werken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Nestalgie het volgende:
Neuk hem gewoon, dan zeg je als je dat nog een keer wil maak je dit verslag perfect. Hij doet dat natuurlijk want eerste keer seks, en wanneer het is ingeleverd al het contact verbreken.
jeweetquote:
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?quote:
Nee had ik even gestuurd voor wat meer begrip.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeweet
[..]
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had ik even gestuurd voor wat meer begrip.
Dus je missie is geslaagdquote:
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn pricelessquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeweet
[..]
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn priceless
die situatie is er wel eens?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.
In het verleden wel eens meegemaakt, ja. Zelfs mijn vrienden stonden met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die situatie is er wel eens?
boks ouwequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.
hahaha ik ben zo iemand !!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn priceless
Ik heb ook geen adhd.quote:
ik ook, nou ja, rustig dan, geen jongen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het verleden wel eens meegemaakt, ja. Zelfs mijn vrienden stonden met open mond te kijken![]()
Ben nogal een rustige jongen en laat mij zelden gaan
Oh dacht ikquote:
Oh hahahaha twijfelde al ;Dquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, nou ja, rustig dan, geen jongen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht ik
[..]
Oh hahahaha twijfelde al ;D
Turken en harige poentjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Autochtonen en vechtenx 10000000000000000000000000
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbreinquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbrein
Het is nog een beetje de 'met stokken op stenen slaan' instelling. Moeten tijdens het uitgaan ook altijd het meeste lawaai maken en zoveel mogelijk oerschreeuwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbrein
op gang brengen is gefaald..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zo heb weer discussie op gang gebracht. Graag gedaan mensen, doeei.
Jij denkt dat dat puur door het maagd zijn is? Of door de redenen daarvoor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
15-16 jaar leeftijd is beste leeftijd om seks te hebben als jongen zeggen al die meisjes...
ze vinden ook allemaal afknapper als jongen maagd is
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat puur door het maagd zijn is? Of door de redenen daarvoor?
Iedereen weet datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.
Is voor eenmalig idd niet zo handig, maar een meisje wat jou echt leuk vindt zal echt wel bereid zijn om je in te rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.
Je mist ritmegevoel en uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
En wat weet je niet?
Zo lang je kunt communiceren is er geen probleem.
Ik snap wel een beetje waar jouw onzekerheid vandaan komt nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mist ritmegevoel en uithoudingsvermogen.
Jij hebt geen ritmegevoel en uithoudingsvermogen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje waar jouw onzekerheid vandaan komt nu
Je praat je zelf gewoon te veel aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij hebt geen ritmegevoel en uithoudingsvermogen?
Dit idd, sowieso je zit nu bewust na te denken over zaken die er dan niet toe doen... je bent dan geil en je dierlijke instincten nemen het dan over dus dan ga je echt niet nadenken over hoe je beweegt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dat je je nu al druk maakt om hoe de seks zal zijnniet zo overanalyseren
En als het niet goed is doet ze wel alsofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd, sowieso je zit nu bewust na te denken over zaken die er dan niet toe doen... je bent dan geil en je dierlijke instincten nemen het dan over dus dan ga je echt niet nadenken over hoe je beweegt.
Zo lang ze geluidjes maakt is het goed. Behalve bij huilen misschien.
Zo is datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als het niet goed is doet ze wel alsof
niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet compleet harteloos!
Neen (?quote:
Madquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik verspreek me een keer. Allemaal even lachen mensen! Het begint een beetje zielig te worden
Ik wacht op djeez zijn bericht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga gelijk een submit maken voor de FP
modjes die in een gesloten topic doorgaanquote:
Idd, stelletje lichtekooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
modjes die in een gesloten topic doorgaan
mooi woord. wordt te weinig gebruikt tegenwoordigquote:
studio voetbalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze quote niet herkennen. Studio Voetbal hooligan gespot
Studio Voetbalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze quote niet herkennen. Studio Voetbal hooligan gespot
Vind ik ook mooi woord, jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi woord. wordt te weinig gebruikt tegenwoordig
het antwoord dat ik hierop wilde geven zal waarschijnlijk als racistisch worden gekenmerktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Studio Voetbal![]()
[..]
Vind ik ook mooi woord, jahoe krijgen we dit meer te sprake?
Seks is altijd goed aangezien je het zelf in de hand hebt. Is het niet goed, dan ben je een faalhaas die zich niet met dat soort dingen bezig moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dat je je nu al druk maakt om hoe de seks zal zijnniet zo overanalyseren
Hij wil zich graag bewaren voor de eerste die gek genoeg isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Aaawh is dima nog maagd? Koetjiekoetjiekoe
Ah joh, op ieder potje past een deksel tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij wil zich graag bewaren voor de eerste die gek genoeg is
Zeg dat tegen gebroken potjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, op ieder potje past een deksel toch
bij sommige potjes past weer een ander potjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, op ieder potje past een deksel toch
Ik heb seks altijd in eigen hand jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Seks is altijd goed aangezien je het zelf in de hand hebt. Is het niet goed, dan ben je een faalhaas die zich niet met dat soort dingen bezig moet houden.
Ook dan kan je veel varierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb seks altijd in eigen hand ja
Met Jillquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb seks altijd in eigen hand ja
Jij bent al-tijd ziek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ziek. Veer, hold me. Wil huilen.
iemand moest het zeggenquote:
Altijd ziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ziek. Veer, hold me. Wil huilen.
quote:
Zie graag toch een poging tegemoed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het antwoord dat ik hierop wilde geven zal waarschijnlijk als racistisch worden gekenmerkt
of 43 verschillende dekseltjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommige potjes past weer een ander potje
Wat boeit afkomst, zuig mn cock.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
Dommies die denken dat ik ook echt Turks ben...
Fuckers die continu op mij reageren...
I can't. Doei.
nee, dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of 43 verschillende dekseltjes
Waar komt je temperament en neiging tot fysiek worden dan vandaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
Dommies die denken dat ik ook echt Turks ben...
Fuckers die continu op mij reageren...
I can't. Doei.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
Vind die potjes/dekseltjes uitspraak altijd apart. Waarom niet hotdog/broodje ofzo.
omdat. Een hotdog en een broodje altíjd samen gaan, bij een potje en een dekseltje zit je nog een béétje met de maat enzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
Vind die potjes/dekseltjes uitspraak altijd apart. Waarom niet hotdog/broodje ofzo.
nee hoor, op de meeste potjes passen gewoon meerdere dekseltjes. Soms trekken ze alleen krom na teveel gebruik ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat zie je verkeerd.
sommige moeten eerst 43 verschillende passen voordat de goede gevonden hebben. en dan nog gaan ze door met andere proberen
sommige vrouwen zijn meer stokbrood of croissantquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat. Een hotdog en een broodje altíjd samen gaan, bij een potje en een dekseltje zit je nog een béétje met de maat enzo.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, op de meeste potjes passen gewoon meerdere dekseltjes. Soms trekken ze alleen krom na teveel gebruik ofzo
en dan kun je er dus nog altijd een hotdog op pleuren als je wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn meer stokbrood of croissant
ik stelde me jou op een kleine pony voor en dat was ook best grappigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was gewoon een leuke visuele vergelijking imo.
dan zou het alleen maar om seks gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:29 schreef Gridlok het volgende:
of gewoon; In iedere kut past een lul.
>> implying dat het daar niet om gaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou het alleen maar om seks gaan
De vrouw is het potje. Daar komt ook de term 'potten' vandaan als je het over lesbo's hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
wie is de man vrouw in potje dekseltje
klopt, hier in de buurt noemen we homos dan ook dekseltjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De vrouw is het potje. Daar komt ook de term 'potten' vandaan als je het over lesbo's hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klopt, hier in de buurt noemen we homos dan ook dekseltjes.Deksel komt voort uit het oud-Gallische woord 'deksalis' wat penis betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klopt, hier in de buurt noemen we homos dan ook dekseltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deksel komt voort uit het oud-Gallische woord 'deksalis' wat penis betekent.
Vroeger gebruikte men daar koeienstaarten voor, vandaar de ' Staart 'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
En dildali betekent aanhangsel of staart. Daarom gebruiken we nu ook dildo als we het over een kunstmatige penis ('staart') hebben.
Die worden toch hard als je ze van een levende koe afhakt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte men daar koeienstaarten voor, vandaar de ' Staart '
Komt van het Latijns rigor-mortis af, mortis betekent dood maar ook plezier, Hard Pleziertje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die worden toch hard als je ze van een levende koe afhakt?
studeer jij etymologyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
En dildali betekent aanhangsel of staart. Daarom gebruiken we nu ook dildo als we het over een kunstmatige penis ('staart') hebben.
Nee.quote:
Wat raar, kun je beter een keer een goed gevormde hoorn afzagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte men daar koeienstaarten voor, vandaar de ' Staart '
Waarvan was die vies dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
man ik ben nu homeland s01e01 aan het kijken was zo'n meisje met jurk aan in de badkamer
pakte ze een doekje en ging ze haar puni schoonvegen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
man ik ben nu homeland s01e01 aan het kijken was zo'n meisje met jurk aan in de badkamer
ik dacht ze stond op punt om iemand van werk te verleiden maar ze maakte zich gewoon klaar voor dagje werkquote:
Is het een hoer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dacht ze stond op punt om iemand van werk te verleiden maar ze maakte zich gewoon klaar voor dagje werk
quote:
en toen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
kwam hij klaar in zn broekquote:
kom dutje doenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
schoonouders waren weg.. En nee niet naar de kerk... ik volg de adviezen hier op en ga zo dadelijk langs met een bloemetje (tankstation ftw) en ik beloof ze schonen lakens ed te kopen...
men dat wordt niet makkelijk daar heen te gaan...Vriendin reageert overigens niet op smsje..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar staat dat m'n vriendin niets gemerkt heeft? Waar staat dat m'n vriendin haar ouders al gesproken had voor dat ik op was?
juist nergens.. M'n vriendin had het echt wel gemerkt iedereen was op zo rond 4 uur.. toen zijn we daarna inderdaad gewoon verder gaan slapen.. Bij het ontwaken zei m'n vriendin dat ik maar beter kon gaan voordat haar ouders terug kwamen.. Anyway ik ga d'r over een half uurtje heen....
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
ik pak even koffie en dan leg ik het uit... djeez wat klote.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
Wie zou je laten tekenen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou wel een Deathnote willen hebben die werkt met fokker namen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Good job honey.
full stops and exclamation marks
Wanneer snijdt er een keer iemand Meloewa's keel over?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dit topicKLB / Het is moeilijker om man te zijn!
Bepaalde users weer in dat topickansloos
Rofl.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Wanneer snijdt er een keer iemand Meloewa's keel over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |