quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Gezien mijn antwoord door jou is verwijderd, nogmaals.
Ik kom een nieuwswaardig feit tegen dat ik geheel on-topic heb toegevoegd, en daarbij vermeld dat ik het te ver vind gaan om foto's van overleden mensen zo als een soort entertainment door de publieke media gebracht word.
Waarom post je het dan toch hier?quote:Vind de toevoeging van de Telegraaf wel een beetje overbodig, te vergaand;
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef _NZT_ het volgende:
Er werd helemaal niks op gemodereerd. Mag hij niet gewoon een vraag stellen als user zijnde? Jij ziet een blauwe naam en denkt meteen dat het modereren is.
Sommige users denken dat jullie 24/7 mod zijn en niet gewoon meeposten. Pseudoniem zijn profiel spreekt ook wel boekdelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag het allemaal, ik heb daar ook niks gemodereerd.
Ik begon pas met modereren toen je persoonlijk ging doen tegen mij en nog een mod.
Je blijft maar weer op die andere post terugwijzen héquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.
Tuurlijk mag hij een vraag stellen, maar haal dan niet het antwoord op die vraag weg, omdat de inhoud van het gegeven antwoord niet aan de eigen wensen en voorkeuren van de mod voldoet.
Dan ben je namelijk gewoon erg zielig en triest, als je modrechten uitvoert om je eigen ego te beschermen.
Wij kunnen er niets aan doen dat je op de verkeerde knop bij miljoenenjacht heb gedrukt en daardoor een kuthumeur hebt. Volgende keer graag normaal of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Gezien mijn antwoord door jou is verwijderd, nogmaals.
Ik kom een nieuwswaardig feit tegen dat ik geheel on-topic heb toegevoegd, en daarbij vermeld dat ik het te ver vind gaan om foto's van overleden mensen zo als een soort entertainment door de publieke media gebracht word.
Dat ik een feit aanbreng, geheel on-topic, vanuit de Telegraaf als bron, en mijn eigen bevindingen daarover vermeld, is heel erg normaal. Dat is niets raars of geks.
Dat jij te bekrompen bent om mij te kunnen, willen, begrijpen, dat zegt iets over jouw persoonlijke levens instelling, jouw waarheid is voor jouw leidend, en daar modereer jij op.
Je eigen ego in stand houden door mensen die anders denken of vinden van wat jij denkt of vind hun berichten weg te moffelen.
Alleen omdat jij op je pikkie bent getrapt, omdat jij mij voor gek wilde verklaren maar daar een backfire op kwam zodat jijzelf eigenlijk de gek lijkt te zijn. Maar dat kan je dan weer niet hebben en maak je misbruik van je modrechten door zomaar mijn berichten te verwijderen.
Lamlul.
het weghalen van persoonlijke aanvallen is niet bepaald misbruik van de rechten ... sterker nog daar zijn ze voor, 1 van de weinige zaken die we echt actief weg proberen te modden zelfs (imo)quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.
Tuurlijk mag hij een vraag stellen, maar haal dan niet het antwoord op die vraag weg, omdat de inhoud van het gegeven antwoord niet aan de eigen wensen en voorkeuren van de mod voldoet.
Dan ben je namelijk gewoon erg zielig en triest, als je modrechten uitvoert om je eigen ego te beschermen.
Nee, maar deze wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een politiek iets dat nieuws is. Of schop je al het politieke nieuws naar POL?
99999 was het met mij eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef remlof het volgende:
Bovendien ga je in tegen POL-mod Hexagon die het vast niet zonder reden in NWS heeft geopend
Het is vandaag gebeurd, hoe actueler wil je het hebben?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het geen NWS topic is.
Klaar.
waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef Ferdo het volgende:
En nou heb ik het topic moeten ontvolgen.
Is toch een bepaald sfeertje daar. Daar houd ik me liever buiten.quote:
Ik vind dat je bij dergelijke twijfel de keuze van de topicopener moet respecteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Wat een geneuzel. Dit topic past prima in POL. Had eventueel ook in NWS kunnen blijven staan wat mij betreft, is gewoon vaak redelijk wat overlap tussen beiden.
Om toch nog bij te dragen aan hoe jullie NWS graag gevuld willen zien heb ik dit pareltje geopend: NWS / "Kate Middleton heeft Marilyn Monroe-moment"quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Check Syrië-topic en melding daarover aubquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
we weten allemaal dat het eraan zit te komen
neequote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Check Syrië-topic en melding daarover aub
dit is het goede topicquote:
Dank! maar fijn dat ik goed zat/zit uhhquote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
common mistake
in de SC kun je die vragen ook gewoon stellen, wij zijn niet zo moeilijk
Dan had ik dat topic van Hexa gewoon teruggeschopt naar NWS, waar het hoort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ja man ik moet bijna huilen
vertel nog eens hoe het ging toen jij nog FA was
Omdat POL niet zozeer actueel politiek nieuws brengt (Bijzondere Kamerdebatten uitgesloten) maar meer "politiek-filosofische" vragen of topics die algemeen zijn en dus niet afhangen van de actiualiteit.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
betere vraag is waarom het geen POL is denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |