Die bomen staan er echt al jaren en jaren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef GekkePoes het volgende:
Het lijkt wel of de bomen geen wortel hebben, zijn die allemaal gepoot?
Aan de dakranden en op hoeken bij dakkapellen waait de wind altijd het hardst. Precies daarom zitten de pannen op die plekken vaak ook met een draadje vast aan de daktengel. Je moet hard blazen wil je ze dan nog van het dak krijgen!quote:
De wortels knakken gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef GekkePoes het volgende:
Het lijkt wel of de bomen geen wortel hebben, zijn die allemaal gepoot?
Ahwquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef senesta het volgende:
De nieuwe schutting heeft het ook begeven
Ja, mijn god... moet er niet aan denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stuk of 1000 man op een veerboot bij IJmuiden...
Dat zal kotsen geblazen zijn.
Als een boom al om kan, of een volle kliko begint te verplaatsen moet dit ook wel kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef zyx1981 het volgende:
Aan de dakranden en op hoeken bij dakkapellen waait de wind altijd het hardst. Precies daarom zitten de pannen op die plekken vaak ook met een draadje vast aan de daktengel. Je moet hard blazen wil je ze dan nog van het dak krijgen!
Lekker zuur aan boord. Heb zelf ooit ook zoiets meegemaakt. Die geur vergeet ik nooit meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, mijn god... moet er niet aan denken
twitter:MeteoConsult twitterde op maandag 28-10-2013 om 12:43:20De orkaan op Vlieland duurde uiteindelijk 20 minuten. Inmiddels daar weer een windkracht 10, Terschelling nog windkracht 11. #storm reageer retweet
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Studiotje het volgende:
Amersfoort is een klein briesje, lekker zonnetje en goede temperatuur, straks een lekker ijsje eten op het terras :-)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:49 schreef Xebber het volgende:
Ook in Brussel heeft het flink gewaaid.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |