SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
idd ik zie wel wat ik doe.. Misschien dat ik de dag dat ik niet naar mijn ouders ga niet eens iets ga doen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, kan rustig 4 dagen met kerst vullen als ik dat zou willen, maar vind die 2,5e dag die het nu is al ruim voldoende.
Alle beetjes helpen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik ga werken met de feestdagen krijg ik 150% tot 200% uitbetaald. Dus ik wil wel werken
Ik heb met een vaste groep vrienden een kerst diner. Al gaat het nu misschien wel wat lastiger worden vanwege dat er steeds meer kinderen bij komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
idd ik zie wel wat ik doe.. Misschien dat ik de dag dat ik niet naar mijn ouders ga niet eens iets ga doen...
Wat meer kan je verwachten dan gezellig een middag/avond eten en drinken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat mijn familie eens wat minder ging verwachten, misschien vond ik het dan ook wel leuk om naar hen toe te gaan
Mijn ervaring is met de motor dat die kleur niet zoveel zegt want na x-duizend km is ie toch weer zwart.quote:
Sinds er een hoop op zichzelf wonen wilt iedereen thuis de vrienden uitnodigen... dus worden we gesplitst zegmaar... Mij boeit het niet zo allemaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met een vaste groep vrienden een kerst diner. Al gaat het nu misschien wel wat lastiger worden vanwege dat er steeds meer kinderen bij komen![]()
WTF, er rijdt hier op de vuilniswagen gewoon een hardstikke mooie meid
Oh god nee! Daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan hoor!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef rival het volgende:
Is dat zo Hups? slapen jullie al 4 of meer dagen bij elkaar?
Vuilnisman/vrouw zijn is ook helemaal geen vies werk, al denken veel mensen van wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met een vaste groep vrienden een kerst diner. Al gaat het nu misschien wel wat lastiger worden vanwege dat er steeds meer kinderen bij komen![]()
WTF, er rijdt hier op de vuilniswagen gewoon een hardstikke mooie meid
Wij gaan altijd naar diegene met de meeste ruimte/ruimste keuken met vrienden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds er een hoop op zichzelf wonen wilt iedereen thuis de vrienden uitnodigen... dus worden we gesplitst zegmaar... Mij boeit het niet zo allemaal
Het probleem is dat gezellig er niet in zit met mijn familiequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat meer kan je verwachten dan gezellig een middag/avond eten en drinken.
Misschien is het ook wel zo leuk bij ons omdat iedereen altijd dronken is
een hoop hier hebben een eengezinswoning eigenlijk wel.. dus allemaal ruimtequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar diegene met de meeste ruimte/ruimste keuken met vrienden.
Familie komen altijd bij mijn ouders, om diezelfde reden
Maken jullie ruzie? of is de rest gewoon saai?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het probleem is dat gezellig er niet in zit met mijn familie
rond de 10 vervang ik het zelf meestal, soms nog eerderquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ervaring is met de motor dat die kleur niet zoveel zegt want na x-duizend km is ie toch weer zwart.
Mijn schoonfamilies waren altijd beter dan mijn eigen familie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Maken jullie ruzie? of is de rest gewoon saai?
Ik heb zelfs nog nooit een ongezellige schoonfamilie gehad eigenlijk....
Niet gaan is zeker geen optiequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilies waren altijd beter dan mijn eigen familie.
Alles en iedereen botst met elkaar. Mede door mijn vader![]()
Het is gewoon ruk. Ga altijd met tegenzin naar ze toe.
Valt dat ook niet met hem te bespreken als je er eens voor gaat zitten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilies waren altijd beter dan mijn eigen familie.
Alles en iedereen botst met elkaar. Mede door mijn vader![]()
Het is gewoon ruk. Ga altijd met tegenzin naar ze toe.
Dan heb ik al helemaal stront aan de knikkerquote:
Mijn vader en iets besprekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Valt dat ook niet met hem te bespreken als je er eens voor gaat zitten?
en het weer verbreken dan? of zie je dat niet zitten vanwege de rest?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vader en iets bespreken![]()
Nee, dat heb ik al meerdere malen geprobeerd, met het verbreken van het contact als gevolg. Helaas duurde dat niet lang, had van mij wel langer gemogen.
Het is pas geleden vervangen (en aangevuldquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
rond de 10 vervang ik het zelf meestal, soms nog eerder
Dan maar iets met tegenzin doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal stront aan de knikker
Met mijn vader heb ik nog steeds heel erg weinig contact. Mn moeder die vangt dat helaas op en die zoekt nu dubbel zoveel contact. Maar daar ga ik het nog wel even met haar over hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
en het weer verbreken dan? of zie je dat niet zitten vanwege de rest?
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is pas geleden vervangen (en aangevuld).
Jij zou het wel weten? Vertel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar iets met tegenzin doen
Ik zou het wel weten
wordt het toch wel met de wat oudere motoren....quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart worden
Ja dingen moet je wel bespreken als je het anders wilt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik nog steeds heel erg weinig contact. Mn moeder die vangt dat helaas op en die zoekt nu dubbel zoveel contact. Maar daar ga ik het nog wel even met haar over hebben.
Woon ik op mezelf, laten ze me nog niet met rust
Dat geef je op als je honderd keer hetzelfde hebt besproken en er niet naar geluisterd wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dingen moet je wel bespreken als je het anders wilt!
270k en na 10km is de olie nog steeds niet zwart, wel donkerder, maar kan niet zeggen dat die zwart uitgeslagen is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
wordt het toch wel met de wat oudere motoren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan maar stront aan de knikker zou ik denken...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar iets met tegenzin doen
Ik zou het wel weten
Er zat nog wat olie in toen her aangevuld was. Nu moet ik het weer aanvullen want olie onder minimum en sta bij mijn werk. Vanmiddag even bespreken wat dealer gaat doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag de eerste paar duizend kilometer niet meteen zwart worden
Als je mijn familie zou kennen zou je daar wel 2x over nadenken. Geloof me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dan maar stront aan de knikker zou ik denken...
maarja...
heb je ook wel een punt.... dan gewoon de telefoon niet meer zo vaak opnemenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geef je op als je honderd keer hetzelfde hebt besproken en er niet naar geluisterd wordt.
Iedere situatie is anders toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zou het wel weten? Vertel.
en die ken ik niet... dus heb ik makkelijk praten daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je mijn familie zou kennen zou je daar wel 2x over nadenken. Geloof me.
Ze bellen niet, maar sturen berichten op facebookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ook wel een punt.... dan gewoon de telefoon niet meer zo vaak opnemen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze bellen niet, maar sturen berichten op facebookEn als ik mijn moeder van facebook zou halen heb ik dezelfde stront aan de knikker
![]()
Anyways, klaar nu. Thanks voor het meedenken jij en Lola
Waren mn ouders maar gescheidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen gescheide familie hebt. Das ingewikkeld
dealer? ik hoop dat je de gewone garage bedoeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zat nog wat olie in toen her aangevuld was. Nu moet ik het weer aanvullen want olie onder minimum en sta bij mijn werk. Vanmiddag even bespreken wat dealer gaat doen.
Eensch.quote:
Ja garage jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dealer? ik hoop dat je de gewone garage bedoeld.
Teveel eten is je eigen keuze hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eensch.
Opzitten en pootjes geven, twee dagen lang. En veel teveel eten.
2e kerstdag is van mijquote:
Als ik niet moet werken, ga ik hetzelfde doen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2e kerstdag is van mij
Joint, pizza, films, bank
ieder jaar heb ik er bonje over met mn Ouders en zus.. Maar 2e kerstdag is van mijquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik niet moet werken, ga ik hetzelfde doen!
Goed idee welquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2e kerstdag is van mij
Joint, pizza, films, bank
Gescheiden schoonouders zijn nog ergerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen gescheide familie hebt. Das ingewikkeld
Toch jammer dat je moeder de sleutel heeftquote:
jij mag heul nog geen wiet halen, broekiequote:
Ja irritant. . Twee fucking kerstdagen en 16 families bij wijze van (ik overdrijf want dat kan ik goed)quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gescheiden schoonouders zijn nog erger![]()
Ooit een schoonmoeder gehad die kostte wat kost kerst moeilijk moest maken. Haar ouders woonden 1km bij elkaar vandaan en die van mij 120km verderop. En zij moest altijd zo plannen dat wij ons met kerst kapot reden ipv coulant op te stellen en te zorgen dat wij niet op en neer hoeften te rijden.
Het 3e jaar zijn we niet meer gegaan
alles binnen nederland lag toch dicht bij elkaar ofzoiets?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gescheiden schoonouders zijn nog erger![]()
Ooit een schoonmoeder gehad die kostte wat kost kerst moeilijk moest maken. Haar ouders woonden 1km bij elkaar vandaan en die van mij 120km verderop. En zij moest altijd zo plannen dat wij ons met kerst kapot reden ipv coulant op te stellen en te zorgen dat wij niet op en neer hoeften te rijden.
Het 3e jaar zijn we niet meer gegaan
Heul niequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je moeder de sleutel heeft
Heul welquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij mag heul nog geen wiet halen, broekie
Dit jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles binnen nederland lag toch dicht bij elkaar ofzoiets?
waar ging je wonen ook al weer? Dan zal ik alle shops even bellen.quote:
Arnhem.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar ging je wonen ook al weer? Dan zal ik alle shops even bellen.
Dat dus ja, kon haar ook echt niet uitstaan, dat scheelde (schoonmoeder dan he).quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja irritant. . Twee fucking kerstdagen en 16 families bij wijze van (ik overdrijf want dat kan ik goed)
Ja, maar 300km op een dag moeten rijden door zo'n kut wijf en niet fatoenlijk kerst kunnen vieren bij mijn ouders daardoor is gewoon een naai streek. Dat deed ze express.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles binnen nederland lag toch dicht bij elkaar ofzoiets?
Dat denk jijquote:
och ja, verkeerde kant van de waal.quote:
Ik zou dat geweldig vinden.. Alleen al om zo min mogelijk kerst te hoeven vierenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus ja, kon haar ook echt niet uitstaan, dat scheelde (schoonmoeder dan he).
[..]
Ja, maar 300km op een dag moeten rijden door zo'n kut wijf en niet fatoenlijk kerst kunnen vieren bij mijn ouders daardoor is gewoon een naai streek. Dat deed ze express.
[..]
Dat denk jij
het enige fijne aan kerst is dat ik 2 weken vrij benquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef Myraela het volgende:
Kerst is tof.Ik ga superveel koken met kerst.
Ik houd van kerst, zeker bij mijn oudersquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat geweldig vinden.. Alleen al om zo min mogelijk kerst te hoeven vieren
Gheghequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat geweldig vinden.. Alleen al om zo min mogelijk kerst te hoeven vieren
Ja dat wist ik alquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och ja, verkeerde kant van de waal.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus ja, kon haar ook echt niet uitstaan, dat scheelde (schoonmoeder dan he).
[..]
Ja, maar 300km op een dag moeten rijden door zo'n kut wijf en niet fatoenlijk kerst kunnen vieren bij mijn ouders daardoor is gewoon een naai streek. Dat deed ze express.
[..]
Dat denk jij
Ik hou niet van die verplichte dagen.. Met kerst dient altijd iedereen gezellig te zijn enzo, terwijl ik het liefst in een joggingbroek rondloop en gewoon een pizza in de oven gooi. Kerst is leuk wanneer je wat met je familie hebt. Of een relatie ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik houd van kerst, zeker bij mijn oudersdat is echt een familie feest zoals het moet zijn. Gezelligheid, veel eten en drinken, spelletjes.
wij gaven vroeger al extreem dure cadeaus aan de ouders..quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Myraela het volgende:
Naarmate je ouder word, word kerst wel steeds duurder. Vroeger alleen voor mijn moeder en stiefvader iets kopen. Tegenwoordig voor mijn moeder, nieuwe stiefvader, twee stiefbroers, twee vriendinnen van stiefbroers en dan komt de schoonfamilie er nog bij.
nou, geweldig weetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef live-camsex.com het volgende:
Leuk weetje het is erg druk tijdens de kerst op webcamsexsites, hoe zou dat toch komen
Mijn moeder kreeg altijd een cadeau tussen de 50 en 100 euro, afhankelijk van hoeveel mijn bijbaantje betaalde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij gaven vroeger al extreem dure cadeaus aan de ouders..
Ik doe al een tijd niks meer aan Kerst. Scheelt een hoop moneyquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Myraela het volgende:
Naarmate je ouder word, word kerst wel steeds duurder. Vroeger alleen voor mijn moeder en stiefvader iets kopen. Tegenwoordig voor mijn moeder, nieuwe stiefvader, twee stiefbroers, twee vriendinnen van stiefbroers en dan komt de schoonfamilie er nog bij.
Nja, mn zus besloot altijd om iets te kopen (prullenbak van bijvoorbeeld 150 euro) en dan moest ik maar meebetalenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg altijd een cadeau tussen de 50 en 100 euro, afhankelijk van hoeveel mijn bijbaantje betaalde.Stiefvader een kleiner cadeau.
Ach, dan hoef je in ieder geval niet zelf te winkelen. Mijn moeder kocht altijd iets groots voor mijn stiefvader zijn verjaardag en dan zeiden we dat het van ons beide was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, mn zus besloot altijd om iets te kopen (prullenbak van bijvoorbeeld 150 euro) en dan moest ik maar meebetalen
mijn kerst:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Wij doen niet aan cadeau's met kerstMet Sinterklaas gaan we altijd uit eten en geeft mn moeder een klein cadeautje aan ons allemaal en met kerst eten en drinken we teveel en gaan we spelletjes doen dus.
Australische courgettesoepquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al bezig met het kerstmenu.
Garnalen kroketjes
-
Iets van een soep.
-
Iets met eend
-
Lamsrack met pompoen risotto
-
Koffie crème brûlée.
Boerenkool met worstquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al bezig met het kerstmenu.
Garnalen kroketjes
-
Iets van een soep.
-
Iets met eend
-
Lamsrack met pompoen risotto
-
Koffie crème brûlée.
zonder die worstquote:
sowieso erdoorheen gestamptquote:
speklappenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Worst mag weg, als er maar speklappen bij zitten.
Wat is er kapot?quote:
Ik mis een plankje van mijn tuinhekquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er kapot?
Bij mij valt het vooralsnog mee, al gaat de P2000 wel helemaal los hier in de regio.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mis een plankje van mijn tuinhek
Sorry tis flauw
[..]
Sorry tis flauw
[..]
Sorry tis flauw
Het kan me niet echt boeien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan over een uur is opeens je hele schutting verdwenen
ik heb 4,5 jaar boven de rookworstenpan van de hema gestaan. Ik hou niet van rookworstquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Myraela het volgende:
Goede rookworst is wel lekker, maar alles wat de boerenkool zo'n foute vette smaak kan geven is nog beter.
Een schutting op je teen lijkt me niet echt prettig neequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan me niet echt boeien.
VervelendeR als mensen gewond raken
topickill it isquote:
quote:
Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik post alleen maar lekkere dingen
Dingen die jij lekker vind, bedoel jequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik post alleen maar lekkere dingen
quote:
Dat vind ik dan wel weer lekker jaquote:
Haha kreeg net via whatsapp een foto van mijn maatje, die was ook zijn schutting kwijtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Olie bijvullen met deze wind, wat een hel
En de schutting is omgewaaid
Zo fijn een appartementquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Haha kreeg net via whatsapp een foto van mijn maatje, die was ook zijn schutting kwijt
Haha ja wij thuis dus ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Haha kreeg net via whatsapp een foto van mijn maatje, die was ook zijn schutting kwijt
Zo fijn een flinke achtertuinquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo fijn een appartement![]()
hier is het trouwens weer stralend weer
Gast, wat boeit mij dat, weet je hoe lekker zij isquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien, wat een kut eind en wat is die scarlett irritant
en toch vraag ik me af waarom mijn vuilniszakkencollectie nog niet is weggewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo fijn een appartement![]()
hier is het trouwens weer stralend weer
Die is vanochtend al opgehaald, dat scheeltquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch vraag ik me af waarom mijn vuilniszakkencollectie nog niet is weggewaaid
Dat klinkt dan ook weer een beetje wanhopigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, wat boeit mij dat, weet je hoe lekker zij iswat ik zou doen om naast haar wakker te worden... tering
En ik val niet eens op blondquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat klinkt dan ook weer een beetje wanhopig
weer vergeten buiten te zettenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is vanochtend al opgehaald, dat scheelt
Ik begrijp dat ze haar tieten weer niet laat zien?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb die film gezien, wat een kut eind en wat is die scarlett irritant
kutfilmquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze haar tieten weer niet laat zien?
Dat dan weet welquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, wat boeit mij dat, weet je hoe lekker zij iswat ik zou doen om naast haar wakker te worden... tering
Niet dat ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze schrijver/regisseur ben je dan zeg. Zo'n vrouw in je film en dan geen tieten.quote:
van haar hoef ik die ook niet te zien, zij doet me niksquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kadootjes zijn toch om uit te pakkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze schrijver/regisseur ben je dan zeg. Zo'n vrouw in je film en dan geen tieten.
Mensen met een slechte smaakquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van haar hoef ik die ook niet te zien, zij doet me niks
Psies!quote:
dat valt best mee, maar haar neus en lippen irriteren me. Ik vind een JLH veel mooier bijvoorbeeld.. Of brittany murphy, die had ik best gedaan.. Maar haar..quote:
Nee, dan had hij haar moeten uitpakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Dan zou je het standpunt van die regisseur moeten snappen
Wellicht heeft 'hij' dat welgedaan hihaho.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan had hij haar moeten uitpakken.
Ja want ik weet natuurlijk meteen wie JLH isquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat valt best mee, maar haar neus en lippen irriteren me. Ik vind een JLH veel mooier bijvoorbeeld.. Of brittany murphy, die had ik best gedaan.. Maar haar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel fapplezier mannen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die kende ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel fapplezier mannen
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Jennifer Love Hewittquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want ik weet natuurlijk meteen wie JLH is
oud nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel fapplezier mannen
Maar wel lief van je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel fapplezier mannen![]()
doe jij stiekem ook. En Geer en Goor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie jou ook gerust elke avond naar albert verlinde kijken voor het "nieuws"
quote:
Uiteraard, elke avond stiptquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie jou ook gerust elke avond naar albert verlinde kijken voor het "nieuws"
Ik zie jou er zo bij kijken ook nog..quote:
Doe liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie jou er zo bij kijken ook nog..
Post de pics zou ik zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
Dunno, zijn wel mooiere vrouwen dan SJ though. Vind d'r een beetje een barbiepop.
Oude foto's al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel fapplezier mannen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Altijd tochquote:
Ja, dan moeten mensen hier niet gaan zeuren dat ze de tieten van SJ niet hebben gezien..quote:
De 2 grootste gezwellen op de tvquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe jij stiekem ook. En Geer en Goor.
Ik wil ze ook zien als ze rechtop staat, als ze voorover buigt, als ze op haar knieën zit, als ze op haar rug ligt, als ze bovenop mij zit, etc, etc,quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dan moeten mensen hier niet gaan zeuren dat ze de tieten van SJ niet hebben gezien..
Ik help alleen maar
succes ende have funquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga het water op. Hopelijk overleef ik het
denk trouwens toch niet dat ze erg bijzonder zijn..... zo erover dromen is misschien wel beterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ze ook zien als ze rechtop staat, als ze voorover buigt, als ze op haar knieën zit, als ze op haar rug ligt, als ze bovenop mij zit, etc, etc,
Ik durf het risico op teleurstelling wel te nemen in haar geval.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
denk trouwens toch niet dat ze erg bijzonder zijn..... zo erover dromen is misschien wel beter
Zeurden mensen daarover? Dat heb ik even gemist dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd toch
[..]
Ja, dan moeten mensen hier niet gaan zeuren dat ze de tieten van SJ niet hebben gezien..
Ik help alleen maar
Nog geen tijd vast gesteld, ergens in de loop van de middag? Rond een uurtje of 14-15 denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, morgen even verlofbriefje invullen en inleveren, moet ik niet vergeten..
Wat is de begintijd evt de 16e Peu?
seksspelletjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog geen tijd vast gesteld, ergens in de loop van de middag? Rond een uurtje of 14-15 denk ik.
Ok, dan ga ik iig aangeven de ochtend gewoon te werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog geen tijd vast gesteld, ergens in de loop van de middag? Rond een uurtje of 14-15 denk ik.
je fapt er graag opquote:
Jij gaat zaterdagavond klussen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik niet kom Peu, heb dan net een week de sleutel van mn huis maar laat me er toch maar ff in staan
Gezellig met vrienden, biertje erbij. Het is zijn eerste woning. dan mag datquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagavond klussen?
Iedereen klust toch om 10uur 's avonds?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker toch even snel tussendoor op geer en goorquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent wel bezig met mijn fapgedrag zeg
ja. Sorry. Zware tekorten hier. Ik ben bezig met iedereens fapgedragquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent wel bezig met mijn fapgedrag zeg
Hoe kom je aan zo'n tekort dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Sorry. Zware tekorten hier. Ik ben bezig met iedereens fapgedrag
Ik begrijp dat het voor jullie erg vreemd is maar ik zelf val wel op vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker toch even snel tussendoor op geer en goor
Het begint smiddags al hequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
mensen die afzeggen omdat ze niet zo handig zijn als ze denken enzo.quote:
Welke vrienden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Gezellig met vrienden, biertje erbij. Het is zijn eerste woning. dan mag dat
Ja, maar in de avond komen kan toch gewoon? Dat bedoel ik ermeequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het begint smiddags al he. En ik moet even kijken hoever ik dan ben.
Gewoon 2 weken vrij vragen, door de weeks klussen en 't weekend naar Peu, niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het begint smiddags al he. En ik moet even kijken hoever ik dan ben.
En dan jou afzeggen? Wat voor onhandige mensen heb jij in je leven danquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen die afzeggen omdat ze niet zo handig zijn als ze denken enzo.
ja van die kneuzen die niks kunnenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
En dan jou afzeggen? Wat voor onhandige mensen heb jij in je leven dan
Ja dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar in de avond komen kan toch gewoon? Dat bedoel ik ermee
Daar zijn ze toch ook niet voor om na te denken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja van die kneuzen die niks kunnen
Waarom doe je daar dingen mee dan? Kan je dat niet beter doen met iemand die er wel wat van kan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja van die kneuzen die niks kunnen
Zoveel uur heb ik niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken vrij vragen, door de weeks klussen en 't weekend naar Peu, niet zo moeilijk doen
Heb jij serieus verstand van autos?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
kom, we gaan je helpen.
"mijn auto is stuk" daar kunnen we alleen niks mee
Rood lampje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij serieus verstand van autos?![]()
![]()
ik kreeg gister ineens een rood lampje op mijn dashboard.... Toen maar stilgezet en na even wachten de laatste 100m naar huis gereden. Vanochtend de olie bijgevuld (die wel redelijk leeg was) en koelvloeistof was nog wel prima ...
nee, dat doen ze in mijn omgeving ook niet. Alleen wanneer ze uit mijn buurt zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch ook niet voor om na te denken?
nou ja verstand? ik heb afgelopen weekend wel mijn gehele motor vervangenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gister ineens een rood lampje op mijn dashboard.... Toen maar stilgezet en na even wachten de laatste 100m naar huis gereden. Vanochtend de olie bijgevuld (die wel redelijk leeg was) en koelvloeistof was nog wel prima ...
Je klinkt wel als mijn moeder, die word er nerveus van als het brandstof lampje begint te branden. Terwijl je dan echt nog een heel stuk door kan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
mijn auto komt uit 1999 hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rood lampje?
Airbag, Olie, ABS, Knipperlicht, etc.
Welke
ach, in bed is ie niet heel slechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom doe je daar dingen mee dan? Kan je dat niet beter doen met iemand die er wel wat van kan?
niets, gewoon rond en roodquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
nou ja verstand? ik heb afgelopen weekend wel mijn gehele motor vervangen
een rood lampje? met welk icoontje erop gozer?
Blijkbaar ook niet anders had je afspraak toch wel doorgegaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat doen ze in mijn omgeving ook niet. Alleen wanneer ze uit mijn buurt zijn
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je klinkt wel als mijn moeder, die word er nerveus van als het brandstof lampje begint te branden. Terwijl je dan echt nog een heel stuk door kan.
die was niet in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niet anders had je afspraak toch wel doorgegaan
Zou ik gokken dat het een foutcode is in je ECU maar zonder icoontje weten we nog niet of dat zeker isquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn auto komt uit 1999 hemaar het vreemde is dus dat het geen olielampje was dat ging branden ...
5 a 10 liter dan nog meestal.. dus idd nog voldoende bereikquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je klinkt wel als mijn moeder, die word er nerveus van als het brandstof lampje begint te branden. Terwijl je dan echt nog een heel stuk door kan.
een wat in mijn wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik gokken dat het een foutcode is in je ECU maar zonder icoontje weten we nog niet of dat zeker is
Het ging toch over nadenkenquote:
Ja totdat die een keer niet aan gaat en je dus stilstaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
5 a 10 liter dan nog meestal.. dus idd nog voldoende bereik
ja dat was ook mijn reactie toen ik in de auto zatquote:
Dat lampje is niet je enige indicator hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ja totdat die een keer niet aan gaat en je dus stilstaat
merk? type?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn reactie toen ik in de auto zat
Zat mensen die daarop vertrouwen en hem 'leegrijden'quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lampje is niet je enige indicator he
Juistquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, gewoon blijven rijden tot ie er mee stopt..
Nee want dat is een stuuricoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef rival het volgende:
aldo?
rond als in een stuurtje?
PTA / Fiat Punto rood Lampje
ik altijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat mensen die daarop vertrouwen en hem 'leegrijden'
enige wat ik hierop kan zeggen is wat een kutautoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want dat is een stuuricoon
zoeen
[ afbeelding ]
Voor de olie heb je een peilstok hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Juist
nee maar ik heb net de olie weer bijgevuld en ga vanavond gewoon naar mijn werk met de auto, en als dat lampje dan weer aangaat ga ik naar de garage
nietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
enige wat ik hierop kan zeggen is wat een kutauto
Maar staat dat niet in je instructieboekje?
Ja weet ikquote:
Als je een foto hebt van de tellerbak heb ik wel een kennis die wellicht weet wat het is. Heeft bij fiat gewerkt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want dat is een stuuricoon
zoeen
[ afbeelding ]
tellerbak? kilometerteller?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je een foto hebt van de tellerbak heb ik wel een kennis die wellicht weet wat het is. Heeft bij fiat gewerkt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet iknet 2 liter in kunnen gooien voordat hij weer normaal stond
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja weet iknet 2 liter in kunnen gooien voordat hij weer normaal stond
Je hebt 3 meters:quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja gewoon plek van lampje zegmaar.
Bij bmw altijd een liter!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is wel bizar veel! Je weet dat het een tijdje duurt voordat alle olie onderin de motor is he? Meestal is het verschil tussen bovenste en onderste punt op de pijlstok een halve tot 3/4 liter!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet zo goed, vaker controleren man!
ow, dus dan zou dat het gewoon zijn dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is wel bizar veel! Je weet dat het een tijdje duurt voordat alle olie onderin de motor is he? Meestal is het verschil tussen bovenste en onderste punt op de pijlstok een halve tot 3/4 liter!
Maar nooit 2 literquote:
+1quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nooit 2 literZo weinig olie levert bijna altijd schade op aan de motor.
Foto maken Aldo, zo weten ze nog nietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt 3 meters:
links benzine, midden snelheid, rechts klok
rechtsboven naast de benzineen dus linksboven de snelheidsmeter
Ik hoop voor je dat het gewoon verbrand/eruit gepompt wordt, want teveel olie kan ook erg slecht zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ow, dus dan zou dat het gewoon zijn dan?
is niet teveelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gewoon verbrand/eruit gepompt wordt, want teveel olie kan ook erg slecht zijn.
Tip, wacht met peilen een kwartier nadat de auto gestopt is en na het bijvullen ook een kwartier wachten.
Das wel heel voorzichtig. 5 minuten is lang zat. Zeker als het warm is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Tip, wacht met peilen een kwartier nadat de auto gestopt is en na het bijvullen ook een kwartier wachten.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
2liter zegt niks, helemaal niet als een auto warm is.
2 liter te weinig terwijl hij al warm is.... dat zegt mij die koop ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
2liter zegt niks, helemaal niet als een auto warm is.
Dat is wel zo ja, dan mag je iets sneller kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel heel voorzichtig. 5 minuten is lang zat. Zeker als het warm is.
Je oliepeil is lager als die warm is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]2 liter is echt altijd teveel om bij te vullen.
Ja dan moet je gaan etenquote:
Ehm, is ie niet juist hoger met warme motor? Just sayingquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je oliepeil is lager als die warm is.
Dus onbetrouwbaar om dan te gaan peilen.
[..]
Ja dan moet je gaan eten
Wat joof zegt dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, is ie niet juist hoger met warme motor? Just saying
wat een vergelijkingquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat joof zegt dus.
Dingen zetten uit bij warmte.
Kijk maar naar beneden.
Het verschil tussen warme en koude olie is minimaal, het gaat erom dat alle olie weer onderin het carter is gelekt. Daarom moet je wachten, bij een warme motor gaat dat sneller.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je oliepeil is lager als die warm is.
Dus onbetrouwbaar om dan te gaan peilen.
Dan regel je seks. Moet je makkelijk lukken denk ik zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen honger naar eten
Dat klopt, maar het verschil is te verwaarlozen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, is ie niet juist hoger met warme motor? Just saying
Als ik niet ongesteld was, had ik dat ook zeker gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan regel je seks. Moet je makkelijk lukken denk ik zo.
Lastig inderdaad!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik niet ongesteld was, had ik dat ook zeker gedaan
+1quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het verschil is te verwaarlozen.
Oh happy daysquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik niet ongesteld was, had ik dat ook zeker gedaan
Halve topic in rouwquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet van de mannen.
Oy, ja shit happensquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen honger naar eten
Werkte het maar zo simpelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat joof zegt dus.
Dingen zetten uit bij warmte.
Kijk maar naar beneden.
Welnee, oraal en anaal kan nog makkelijk hoor.quote:
Ik was gisteren in jouw stad!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Je zal er maar wonen
Oh wacht dit is in Hoorn
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het een Hobbithol was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Je zal er maar wonen
Oh wacht dit is in Hoorn
[ afbeelding ]
Je moeder komt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga hier maar eens even opruimen en poetsen, hoog bezoek komt morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |