SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lancia Coupequote:
Waait die er vanzelf al onderuitquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zei gisteren tegen vinnie dat er waarschijnlijk niet veel te lassen valt op die roest
Dus als wat lijntjes via marktplaats en anders sloop. Hoewel met die wind morgen
Omdat godsvermogenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
Waait die er vanzelf al onderuitwaarom niet meteen een RVS eronder? Heb je nooit meer gezeik.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende: [..]
geen sex in mijn auto, heb hele licht kleurige alcantara bekleding, dat is erg besmettelijk
![]()
Valt wel mee toch? Voor zo'n populair model moet het toch wel redelijk te doen zijn?quote:
Dat zal ik nooit voor de lol ff gaan doen. de voorlampen vervangen vind ik al een helquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Niet stuk. Maar heb er wel een andere motor in gehangen
of eropquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Dat zal mij een worst wezen.. Seks gaat voor een auto
RDW keuring zekerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn einddemper is ook rot. Maar ik krijg nu een echte eisenman
Hoewel in een normale auto ook prima te doenquote:
Met nieuwe blok wil ik dat doen maar dan eentje 2.5"+ die geen teringherrie maakt (been there done thatquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lancia Coupe
[..]
Waait die er vanzelf al onderuitwaarom niet meteen een RVS eronder? Heb je nooit meer gezeik.
RVS van voor tot achter is volgens mij wel met 3 nullen tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Voor zo'n populair model moet het toch wel redelijk te doen zijn?
Dat heeft me al eens een achterbank gekostquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Dat zal mij een worst wezen.. Seks gaat voor een auto
Teringherrie wil ik ook nooit meerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
RDW keuring zeker
[..]
Hoewel in een normale auto ook prima te doen
[..]
Met nieuwe blok wil ik dat doen maar dan eentje 2.5"+ die geen teringherrie maakt (been there done that)
Gaat nog een klus worden.
Mwa, 1000 zit je wel snel aan met RVS ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
RVS van voor tot achter is volgens mij wel met 3 nullen toch
Nog ff ovb hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Engel, zet jezelf in de OP ff bij de spelletjes meet
Ik was niet tevreden met die van mij. en deze is een stuk snellerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit voor de lol ff gaan doen. de voorlampen vervangen vind ik al een hel
Wat kost een originele van voor tot achter dan? Daar zat bij mijn vorige auto niet zoveel verschil tussen en dan geen sportdempers oid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef rival het volgende:
[..]
RVS van voor tot achter is volgens mij wel met 3 nullen toch
Ik mag maar 120 max 130 dus....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was niet tevreden met die van mij. en deze is een stuk sneller
Vind ik veel geld!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, 1000 zit je wel snel aan met RVS ja.
En niet voor Honda rijdersquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen voor vrouwen
Mogen vs. doen.quote:
Al sla je me dood man echt geen flauw idee. Ik demonteerde auto's toch dus heb nooit betaald ervoor eigenlijk...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kost een originele van voor tot achter dan? Daar zat bij mijn vorige auto niet zoveel verschil tussen en dan geen sportdempers oid.
Dan maar bij een man instappen dan....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen voor vrouwen
Dat is het ook, zeg ik toch ook niet.quote:
idd, meer vermogen is gewoon veiliger. Gelukkig heb ik dat thuis nooit hoeven uitleggen aan mn moeder. Haar vorige auto wordt nu door petjes beredenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil of je binnen 10 of 20 seconden op die snelheid zit...
quote:
ja dus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het maakt nogal een verschil of je binnen 10 of 20 seconden op die snelheid zit...
Dat heb ik ook altijd, zeker als je toch weet dat je het langer gaat houden. Als een auto met een half jaar weggaat, dan bespaar je er uiteraard wel op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het ook, zeg ik toch ook niet.
Maar ik ben meer van het liever in een keer goed dan twee keer een beetje. Hoewel nu dan noodzakelijk onderhoud is
het is maar een autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft me al eens een achterbank gekost
<8 secquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef rival het volgende:
Mensen die daar pas met 10 seconden zitten
Ja, maar dan niet klagen over eventuele boetesquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mogen vs. doen.
Ik mag ook maar 130max, in Nederland, alleen vanochtend had ik haast dus heb ik de polder met 160~170 doorkruist (rond half 9 op zondag ochtend is dat heerlijk!).
Ben dan bang dat de uitlaat langer leeft dan de wagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het ook, zeg ik toch ook niet.
Maar ik ben meer van het liever in een keer goed dan twee keer een beetje. Hoewel nu dan noodzakelijk onderhoud is
Pffquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en ook op 120 zit ik nu een stuk sneller
net terug van een weekje Duitsland... Morgen weer werkenquote:
Neuh, ben niet geflitst vandaag en sowieso klaag ik daar nooit over, die horen er bij, is het risico dat ik neem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet klagen over eventuele boetes
Zo heb ik niks met tattoo'squote:
Dat is een vrij reeele angstquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben dan bang dat de uitlaat langer leeft dan de wagen
Een auto met een hogere vmax zal eerder op die snelheid zittenquote:
Dat red ik zelfs met m'n crappy 1.5quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef rival het volgende:
Mensen die daar pas met 10 seconden zitten
Mwa, bepaalde dingen ok maar niet alles moet je op besparen, kan je gewoon je leven kosten dat soort dingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, zeker als je toch weet dat je het langer gaat houden. Als een auto met een half jaar weggaat, dan bespaar je er uiteraard wel op.
quote:
ja fixedquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net terug van een weekje Duitsland... Morgen weer werken
ik zou graag een andere baan hebben, mja slechte tijd en kostwinner hequote:
Okequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ben niet geflitst vandaag en sowieso klaag ik daar nooit over, die horen er bij, is het risico dat ik neem.
mag jequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ervaar liever wat snelheid... boys will be boys!
je kan altijd solliciterenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou graag een andere baan hebben, mja slechte tijd en kostwinner he
Klopt.... maar ik wil wel die leuke rode en ook die hoge en die plattequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Het zijn maar schoenen'
Moet je eens kijken hoe ze daar op reageren
ik ben dan ook een vrouwquote:
scherpquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Het zijn maar schoenen'
Echt he, of je aan zien komen in de spiegel en toch achter die vrachtwagen vandaan komen met 95quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een auto met een hogere vmax zal eerder op die snelheid zitten![]()
Truttenschuddertjes die een half uur irritant voor je blijven plakken omdat ze niet vooruit komen![]()
Eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat red ik zelfs met m'n crappy 1.5
[..]
Mwa, bepaalde dingen ok maar niet alles moet je op besparen, kan je gewoon je leven kosten dat soort dingen.
[..]
Zo'n auto heb ik ook gehadquote:
ik kijk wel om me heen, maar kan me niet veroorloven zonder werk te komenquote:
hetzelfdequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Het zijn maar schoenen'
Net wat het handigste is tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hetzelfdealhoewel seks op mn schoenen me minder fijn lijkt
Shit daar heb je mequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij is tenminste lekker zuinig
mijn inkt gaat tenminste een leven lang meequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ben niet geflitst vandaag en sowieso klaag ik daar nooit over, die horen er bij, is het risico dat ik neem.
[..]
Zo heb ik niks met tattoo'svoor mij is het niet zomaar een auto
quote:
Heb anderhalf jaar die combinatie gereden, dat is pas briljant.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij is tenminste lekker zuinig
Zit je eronder?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boven de 5sec telt gewoon niet mee
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n auto heb ik ook gehadtoen kwam ik er achter dat de handrem er nog op zat
Nee... dat kan niemand gok ik zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk wel om me heen, maar kan me niet veroorloven zonder werk te komen
Met een 1.5? Dat alleen als het een motorfiets motor is in een Caterham en dan nog betwijfel ik het of je dat redtquote:
Ben eigenlijk best wel heel erg tevreden met deze auto, nog nooit zo lang met een auto gedaan.quote:
Hellooquote:
Vrij vertaald uit Taxiquote:
In de coupe?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Nog' niet, working on it![]()
Zou rond de 4sec moeten uitkomen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En daarbij.. Mn inkt mag best ondergespoten worden![]()
Zit wel op een handige plaatsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hij heeft toch een snel apparaat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een 1.5? Dat alleen als het een motorfiets motor is in een Caterham en dan nog betwijfel ik het of je dat redt
arme jijquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja duh, daarom is het ook een cabrio toch
Mijn auto ook, leerquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Slapen, goed plan wel ja.. Ik ben vrij morgen, maar de baas kan me toch nog vroeg bellen..quote:
alles wel he?quote:
Poe hey, das niet niks!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
dus ik mag je auto lenen?quote:
Geen idee, ik ken alleen die nieuwe van je eigenlijkquote:
Alleen de motor dacht ik, maar dat kan hij beter zelf vertellen.quote:
Dat is wel serieus ziek, redt je dat op FWD trouwens? Zou wel machtig zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
die sterren moet je gezien hebben toen ik in mn ondergoed door de hotelkamer liep en Zeeuws meisje heb ik bij de wallen laten zienquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen die nieuwe van je eigenlijk
Geen idee waar je de andere inkt hebt..
flauw..quote:
quote:
ik wilde niet rijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
vrouwen die denken dat ze in je auto mogen rijden omdat ze je sex geven![]()
Hmm.. Ik heb blijkbaar minder onthouden dan ik dacht.. Ik kan me wel herinneren ze gezien te hebben, maar niet meer waar ze stondenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die sterren moet je gezien hebben toen ik in mn ondergoed door de hotelkamer liep en Zeeuws meisje heb ik bij de wallen laten zien
een honda!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van de week al gezegd maar in kort van 1.5l naar 2.4l gebouwd.
K blok uit een accord?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van de week al gezegd maar in kort van 1.5l naar 2.4l gebouwd.
Ik laat echt vrijwel niemand in mijn auto rijden. Daarvoor zie ik het gewoon te vaak misgaan.... En betalen ho maarquote:
been net onder mn heup en rug, net boven mn kont, en nee.. Geen aarsgeweiquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb blijkbaar minder onthouden dan ik dacht.. Ik kan me wel herinneren ze gezien te hebben, maar niet meer waar ze stonden
Ik heb geen idee, gaan het zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel serieus ziek, redt je dat op FWD trouwens? Zou wel machtig zijn.
Zou ik geen problemen mee hebben hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Uiteraard, petje op muziek hard aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
een honda!
Ga je dan ook op parkeerplaatsen stilstaan en hem in de toeren jagen?
ik wilde niet rijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat echt vrijwel niemand in mijn auto rijden. Daarvoor zie ik het gewoon te vaak misgaan.... En betalen ho maar
Laten we daar dan eens mee beginnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik reed een paar uurtjes terug langs het NAC stadion, stonden daar in de regen een een stuk of 8 van die gastjes rondjes te rijden met hun FWD auto'squote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
een honda!
Ga je dan ook op parkeerplaatsen stilstaan en hem in de toeren jagen?
Misschien met een launch control erop?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, gaan het zien.
Uiteraard, petje op muziek hard aan
Ah, dat geeft een duidelijker beeld jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been net onder mn heup en rug, net boven mn kont, en nee.. Geen aarsgewei
Zou wel helemaal episch zijn, maar dan moet je al met een custom ECU gaan werken en flink gaan programmeren, dat afstellen vereist wel wat kennis.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien met een launch control erop?
Kan je beter een andere lenen mijn achterbank is best miniquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wilde niet rijden![]()
Zeesterren
jep.. Zeeuws meisje is het makkelijkst onder te mikkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dat geeft een duidelijker beeld ja
Respectievelijk Sterren en Zeeuws meisje dan
Daarvoor wilde ik ooit een lijkwagen kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je beter een andere lenen mijn achterbank is best mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ligt eraan hoe je ligt of staatquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Zeeuws meisje is het makkelijkst onder te mikken
wel meer dingen begreep ik uit dat compensatie verhaal?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je beter een andere lenen mijn achterbank is best mini
Launch control? Tegenwoordig is het anti-lagg. Launch control is voor noobsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien met een launch control erop?
Ja stock, 190 in de US. Andere inlaat rond de 250. Gebouwd hoger.quote:
true.. True.. Ik dacht aan doggyquote:
Ik ga ook weleens kijken hier bij de foodstrip... Daar staan er dan 50 ofzo. en maar stilstaand gasgevenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reed een paar uurtjes terug langs het NAC stadion, stonden daar in de regen een een stuk of 8 van die gastjes rondjes te rijden met hun FWD auto's
Stelt niks voor, als je de roms wil hebben heb ik ze liggen voor jequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou wel helemaal episch zijn, maar dan moet je al met een custom ECU gaan werken en flink gaan programmeren, dat afstellen vereist wel wat kennis.
Indeedquote:
Dan wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true.. True.. Ik dacht aan doggy
Ik moet om half 8 op werk zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen, goed plan wel ja.. Ik ben vrij morgen, maar de baas kan me toch nog vroeg bellen..
Ik was hem 1 x per maand ofzo.... Ik trap hem af. Tenzij het dak open is dan cruise ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
Maar jullie staan dus constant te poetsen in de garage om elk plekje weg te halen zodat die weer op en top blinkt
Een auto is om af te trappen en te gebruiken.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens kijken hier bij de foodstrip... Daar staan er dan 50 ofzo. en maar stilstaand gasgeven
Ga er dan iig mee rijden
Wanneer ze er mee gaan rijden en het op racen gaat lijken, loop je het risico dat je de auto achterop een politie vrachtwagen ziet verdwijnenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens kijken hier bij de foodstrip... Daar staan er dan 50 ofzo. en maar stilstaand gasgeven
Ga er dan iig mee rijden
Oke, dat is wel nice.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stelt niks voor, als je de roms wil hebben heb ik ze liggen voor je
Voor een civic dan he
Picsquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Zeeuws meisje is het makkelijkst onder te mikken
Bij mij is het in feite nog onbekend dus eigenlijkquote:
Maatje van mij zit met zijn honda op de 350 pk.. zonder de launch control kan hij geen sprintje winnen.... Het is echt zo lastig om dan voorzichtig genoeg te doen met je voet....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou wel helemaal episch zijn, maar dan moet je al met een custom ECU gaan werken en flink gaan programmeren, dat afstellen vereist wel wat kennis.
Je zeker, helemaal als het een goed systeem is kan je er echt alles mee instellen. Gaat alleen teveel tijd in zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ze er mee gaan rijden en het op racen gaat lijken, loop je het risico dat je de auto achterop een politie vrachtwagen ziet verdwijnen
[..]
Oke, dat is wel nice.
Heb het bij een clublid wel eens gezien dat ze het met een KdFi gingen inbouwen.
Goeeed hoorquote:
Daar is niks mis meequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel meer dingen begreep ik uit dat compensatie verhaal?
Daarom >250pk moet het naar de achterwielen, of alle wielen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje van mij zit met zijn honda op de 350 pk.. zonder de launch control kan hij geen sprintje winnen.... Het is echt zo lastig om dan voorzichtig genoeg te doen met je voet....
Maar zelfs met die launch moet hij in zijn 2 en 3 nog zo voorzichtig doen... Ik vind het niet leuk meer iig. Totdat je in zijn 4 het gas erop kan gooien natuurlijk, tering wat een feest
Je bed in dan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij mij is het in feite nog onbekend dus eigenlijk
Ik kan maar beter zo gaan liggen, aangezien ik ook niet helemaal okay ben
Ja, en de kosten, bij mijn ideale auto kost alleen de ECU + sensoren al 3kquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zeker, helemaal als het een goed systeem is kan je er echt alles mee instellen. Gaat alleen teveel tijd in zitten
ik kom ook net binnenvallenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeeed hooren met jullie hier?
Wij gaan nog weleens los in westelijk havengebiedquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel ok, toen kwamen er nog toffe mensen![]()
Nu niet meer.
Dat valt eigenlijk best mee valt mij op....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ze er mee gaan rijden en het op racen gaat lijken, loop je het risico dat je de auto achterop een politie vrachtwagen ziet verdwijnen
ik zeg alleen wat ik hoorquote:
Ik ben hier al een eeuwigheid niet geweestquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom ook net binnenvallen
En was een week weg, dus ben ook niet bij met de roddels
Ik heb zelf het risico nooit durven nemen, heb nog een tijdje veel op Zandvoort, Assen, Zolder, etc gereden, maar dat is zoveel meer duurder dat het na een tijdje niet meer te betalen was voor me.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best mee valt mij op....
naar bed smurf. Nu.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pffs, je mag dan wel mama zijn, maar niet de mijne
Inmiddels zwanger van de tweede zelfs!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pffs, je mag dan wel mama zijn, maar niet de mijne
Het moet altijd naar de achterwielen.... Als je een vent bent tenminstequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom >250pk moet het naar de achterwielen, of alle wielen.
1/2/3 is een drama ja met die getallen. Hoewel er wel oplossingen voor zijn mechanisch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje van mij zit met zijn honda op de 350 pk.. zonder de launch control kan hij geen sprintje winnen.... Het is echt zo lastig om dan voorzichtig genoeg te doen met je voet....
Maar zelfs met die launch moet hij in zijn 2 en 3 nog zo voorzichtig doen... Ik vind het niet leuk meer iig. Totdat je in zijn 4 het gas erop kan gooien natuurlijk, tering wat een feest
Ja hier loopt het ook hard op, 1k voor de ECU. Bedrading doe ik zelf dus dat scheelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, en de kosten, bij mijn ideale auto kost alleen de ECU + sensoren al 3kdat moet in een auto uit begin jaren '70
Alleen legaal hier, ga het risico niet nemen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wij gaan nog weleens los in westelijk havengebied
Wacht, wat? En je bent/was single? Of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Inmiddels zwanger van de tweede zelfs!
geen single meer dus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Inmiddels zwanger van de tweede zelfs!
Eenschquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Het moet altijd naar de achterwielen.... Als je een vent bent tenminste
Rechtuit rijden is toch niks...
ik weet het wel, maar dat ga ik vandaag niet meer krijgenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei ik zelf
Ik weet ook niet wat ik wil he
Ook als we donuts aan het maken zijn oid sturen ze je meestal alleen weg... We zorgen ervoor dat we echt ergens afgelegen zijn waar geen ander verkeer is....quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zelf het risico nooit durven nemen, heb nog een tijdje veel op Zandvoort, Assen, Zolder, etc gereden, maar dat is zoveel meer duurder dat het na een tijdje niet meer te betalen was voor me.
quote:
Zal je nog verbazen hoeveel grip je kan hebben met een FWD.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Het moet altijd naar de achterwielen.... Als je een vent bent tenminste
Rechtuit rijden is toch niks...
Ik maak het mezelf ook lastig omdat ik een ouderwets blok hyper modern wil maken, dus moet alle sensoren erop zetten/bijkopen en wil met bi-fuel rijden. Overigens wordt het dan 100% een straat auto, dus geen race of rally bak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hier loopt het ook hard op, 1k voor de ECU. Bedrading doe ik zelf dus dat scheelt.
Sowieso ligt het er net aan hoeveel ermee gedaan is en of er vraag naar is.
welterusten mupkequote:
Haha nee, woon al een tijdje samen enzoquote:
dat dacht ik, eruit trekken en spuiten maarquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat moet wel te raken zijn
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel grip je kan hebben met een FWD.
ahhhhquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee, woon al een tijdje samen enzo
We zijn ook vaak bij nl driftseries... maar ik heb geen licentie dus mag ik ook niet altijd meedoen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1/2/3 is een drama ja met die getallen. Hoewel er wel oplossingen voor zijn mechanisch.
Alleen legaal hier, ga het risico niet nemen.
Moet toch wel te doen zijn. Motor is een motor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf ook lastig omdat ik een ouderwets blok hyper modern wil maken, dus moet alle sensoren erop zetten/bijkopen en wil met bi-fuel rijden. Overigens wordt het dan 100% een straat auto, dus geen race of rally bak.
slaap? Tis nu voorbij 12. misschien gaat het vandaag wel lukkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het wel, maar dat ga ik vandaag niet meer krijgen
Wat ik alleen juist wel deed, was op klaverbladen, rotondes e.d. wanneer het rustig was, gewoon die achterkant wat laten uitwaaieren. Nooit problemem mee gehad, zelfs niet toen ik 's nachts een keer de rotonde sneeuwvrij aan het maken wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ook als we donuts aan het maken zijn oid sturen ze je meestal alleen weg... We zorgen ervoor dat we echt ergens afgelegen zijn waar geen ander verkeer is....
Gewoon tussen het verkeer ben je zo de lul....
nee, slaap heb ik gehad helaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
slaap? Tis nu voorbij 12. misschien gaat het vandaag wel lukken
Ik weet het heus wel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Zal je nog verbazen hoeveel grip je kan hebben met een FWD.
Klopt, maar (wide)lambda (2x), klopsensor, druksensor voor de brandstof (2x) etc, etc als die niet al op je blok zitten, dan loop het snel op. En wil dan ook extra informatie hebben, dus dubbele olie druk, olie themp, koel vloeistof, noem het maar op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet toch wel te doen zijn. Motor is een motor.
5 minuten jongeman.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja zo, nog heel even opblijven, toe?
houdoequote:
laatjes overhoop trekkenquote:
Maatje kwam ermee op wegmisbruikersquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik alleen juist wel deed, was op klaverbladen, rotondes e.d. wanneer het rustig was, gewoon die achterkant wat laten uitwaaieren. Nooit problemem mee gehad, zelfs niet toen ik 's nachts een keer de rotonde sneeuwvrij aan het maken wasde politie bleef toen even kijken en reed gewoon weer door.
Gewoon gebruikt zou ik pakken, helemaal als je toch kan instellen via zo'n ECU (vaak hebben die wel een min-max waarde)quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar (wide)lambda (2x), klopsensor, druksensor voor de brandstof (2x) etc, etc als die niet al op je blok zitten, dan loop het snel op. En wil dan ook extra informatie hebben, dus dubbele olie druk, olie themp, koel vloeistof, noem het maar op.
First world problemsquote:
Ik kom ook bijna nooit meer onlinequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh
(in je FoBo staat nog single)
gevonden.. Een echte junk zit nooit zonder vloei!!quote:
tsja, het echte leven wint het vaak van Fokquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kom ook bijna nooit meer online
Niet zonder vloei neequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevonden.. Een echte junk zit nooit zonder vloei!!
En nu tanden poetsen en naar bed!quote:
quote:
Ik ga al, ik ga al!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En nu tanden poetsen en naar bed!![]()
Welterusten
Uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, het echte leven wint het vaak van Fok
nee, je bent oud genoegquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al!
Je komt me niet instoppen zeker?
Je bent al een minuut telaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al!
Je komt me niet instoppen zeker?
als ik jou ooit zie, laat ik je huilen. Ik zal je ontmannen.quote:
Bring it on lief klein schattig meisjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik jou ooit zie, laat ik je huilen. Ik zal je ontmannen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Bring it on lief klein schattig meisje
Altijd van die grappig MI daarbijquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Bring it on lief klein schattig meisje
sleep while you can..quote:
klopt niet!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd van die grappig MI daarbij
nee, ik ben het monster vandaagquote:
vast nietquote:
Monster is vast onder rival z'n bed gaan liggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
het is opeens stil buiten
stilte voor de storm I guess
nee in mn eigen.. Welterustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Monster is vast onder rival z'n bed gaan liggen
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee in mn eigen.. Welterusten
14juni pas. Op de verjaardag van mn zoontjequote:
In de woonkamer wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:40 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Hey Huppel, waaien je ramen er al uit?
Ik ga er gewoon vanuit dat de ramen stiekem wel stevig vastzitten!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scary shit
Ik heb zelfs gedroomd over een storm
Vast welquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat de ramen stiekem wel stevig vastzitten!!
Niks mis mee. Het maakt alleen zo'n herrie!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, zit je daar met het idee dat je elk moment weg kan waaien
das nie goe niequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
2 weken geleden zat oliepeil van motor onder minimaal, nu alweer
Nee inderdaad. In de lunchpauze even wat bijvullen en dan vanmiddag langs de dealerquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das nie goe nie
Jeutje wat veul wind
Have funquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de bank met Arrow en Fillmore-borduursel.
Dat gaat wel lukken. Ik hoop deze morgen af te hebben.quote:
en op de plek waar je hem 's avonds neerzet zit er geen vlek op de grond?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wacht nog steeds op een paar seriesquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Ik hoop deze morgen af te hebben.
ik download de subs er los bij. van subscene.com.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
downloaden met subs is gewoon ruk... maar zonder ben ik me zo enorm aan het concentreren
en dat kan ik niet zo goed
Mooi zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Eerste tentamen gehad. Ik ga nu richting huis met een erg goed gevoel
ik wil NL subsquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik download de subs er los bij. van subscene.com.
Kleine moeite als je het mij vraagt.
Engelse subs
Beleidskundequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi zo.
Voor welk vak was het?
Nlondertitels.nlquote:
Vriend heeft wel eens wat geprobeerd, loopt het weer niet synchroon enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nlondertitels.nl
Of gewoon ondertitels.nl
1 van die 2, gebruikte ik vroeger wel eens.
Nog 2. Woensdag veiligheidskunde en donderdag recht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Hoeveel tentamens heb je nog deze week?
Je kunt vaak meerdere versies voor 1 film of aflevering vinden. 1 van die versies loopt altijd wel synchroon. Ik had er nooit problemen mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriend heeft wel eens wat geprobeerd, loopt het weer niet synchroon enzo
Ik hou het wel bij Netlfix, daar ben ik voorlopig wel zoet mee
Nope, geen druppel. Zal wel via de klepgeleider mee verbrandenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
en op de plek waar je hem 's avonds neerzet zit er geen vlek op de grond?
Ik ga als ik out of series ben wel weer eens kijken....quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt vaak meerdere versies voor 1 film of aflevering vinden. 1 van die versies loopt altijd wel synchroon. Ik had er nooit problemen mee.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga als ik out of series ben wel weer eens kijken....
Blijf ik een vriend hebben die ook nog veel origineel op dvd wil hebben
Zijn wel weer leuke kadootjes om te geven vind ik (voor familie/vrienden, zelf moet ik ook nog wat verzinnen.... )quote:
Het gaat helemaal niet over de kerst manquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:05 schreef Iwanius het volgende:
Google het web af met de tekst "presents Christmas/Santa Claus"friends/family"en je krijgt volgens mij genoeg voorbeelden voorgeschoteld.
Dierenmishandelingquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kerst wordt net zo'n drama als sinterklaas, let maar op dat ze de rendieren willen gaan afschaffen omdat het zielig is dat ze door de kou z'n slee moeten trekken.
Verjaardagen afschaffenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kerst wordt net zo'n drama als sinterklaas, let maar op dat ze de rendieren willen gaan afschaffen omdat het zielig is dat ze door de kou z'n slee moeten trekken.
1 liter per 1000km is acceptabel volgens Audi dealers bij vrij nieuwe auto's zelfsquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het gaat om zijn MOTORquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 liter per 1000km is acceptabel volgens Audi dealers bij vrij nieuwe auto's zelfs
En motor is een motor, principe blijft hetzelfde.quote:
Ja dat weet ik toch niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En motor is een motor, principe blijft hetzelfde.
Hoe ziet je koelvloeistof eruit? Borrelt die bij een lopende motor? Ruikt die naar olie of benzine?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat om de motor van mijn auto.
Volgens mij heb ik er in 2 weken geen 1000km mee gereden.
de naam die het bestand heeft (van de film of serie) copy paste ik in subscene en dan heb ik altijd de juiste.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriend heeft wel eens wat geprobeerd, loopt het weer niet synchroon enzo
Ik hou het wel bij Netlfix, daar ben ik voorlopig wel zoet mee
Hopen dat het niet via je koppakking verdwijnt......quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, geen druppel. Zal wel via de klepgeleider mee verbranden
Inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn wel weer leuke kadootjes om te geven vind ik (voor familie/vrienden, zelf moet ik ook nog wat verzinnen.... )
idd. Meestal levert wat zoeken bij club websites wel informatie op over wat het waarschijnlijk is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hopen dat het niet via je koppakking verdwijnt......
Zelfs single zit mijn kerst alweer volquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb. zoals het er nu voor staat, deze kerst wederom geen verplichtingen. Heerlijk, single zijn
Mijn vrienden hebben allemaal wel relaties en verplichtingen, dus ik ben gewoon alleen met kerst. Op kerstavond bij mn ouders na.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs single zit mijn kerst alweer vol
Dat is ook wel fijn, ik zit een kerst dag bij mijn ouders en eentje met een groep goede vrienden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben allemaal wel relaties en verplichtingen, dus ik ben gewoon alleen met kerst. Op kerstavond bij mn ouders na.
Ik ga denk ik heel kerst gewoon werken, zodat ik oud en nieuw vrij ben
Nogmaals het ging niet over kerstquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb. zoals het er nu voor staat, deze kerst wederom geen verplichtingen. Heerlijk, single zijn
Nee, maar nu wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nogmaals het ging niet over kerst
Ik heb geen verplichtingen, ok op 1 na dan...quote:
Voor zover ik mij kan herinneren is de koelvloeistof nog helder. Hoe die er bij lopende motor uitziet zal ik straks even kijken. Buitenkant van het blok ziet er goed uit, niet besmeurd met olie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ziet je koelvloeistof eruit? Borrelt die bij een lopende motor? Ruikt die naar olie of benzine?
Hoe ziet de olie eruit welke nog wel in het blok zit? Hoe ziet de buitenkant van het blok eruit? Is de uitlaat heel erg zwart?
Tijd voor verversen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
olie in het blok (aan peilstok) is zwart.
Maak het serieus met je fuckbuddyquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil niet meer single zijn. Ik wil ook kerst niet alleen vieren.
Bij ons verplichte vrije dagen gelukkigquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik heel kerst gewoon werken, zodat ik oud en nieuw vrij ben
Dát is chill.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen verplichtingen, ok op 1 na dan...
Ik ben ook blij dat de familie dat ook niet verwacht
Dat heb ik dus ook, kan rustig 4 dagen met kerst vullen als ik dat zou willen, maar vind die 2,5e dag die het nu is al ruim voldoende.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef rival het volgende:
Ik ben single maar alsnog niet alleen met kerst. Genoeg vrienden die eerste of 2e kerstdag ook 'vrij' zijn. De andere dag vier ik bij mijn ouders thuis...
Welke dagen wat weet ik nog niet... nog geen planning gemaakt...
+1quote:
Hehequote:
Hard op weg maar hij zit met kerst en o&n in New York.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |