Ik heb er geen verstand van. Ik bel vanavond wel even naar het leasemaatschappij en dan kijken ze die auto maar na. Heb ik weer tijdelijk een andere autoquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Vloeistofniveau van je stuurbekrachtigingspomp te laag misschien?
Maakt ie ook een soort van zeurend/piepend/jankend geluid als je aan het stuur draait?
Alleen een stuur. Stond verder niets in een rondje. Dus je had een rondje met een horizontale lijn erin en onder die horizontale lijn een verticale lijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:43 schreef Klonk het volgende:
alleen een stuurtje ?, stond er nog iets in het rondje ?
ik bel vanavond wel even naar het leasemaatschappijquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:47 schreef Klonk het volgende:
zegt me zo gauw niets, sorry, behalve dat er ff naar gekeken moet worden, waarschuwingslampjes die aangaan zijn nooit ok.
Ik rij eerst wel naar huis toe..is ongeveer 70km en als ik thuis ben dan bel ik wel even.. Als die stuk gaat tsjah pech gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:53 schreef Klonk het volgende:
of je zou ff naar de fiat dealer kunnen bellen, die weten dat soort dingen vaak uit het hoofd, zit je wat geruster achter het stuur
Geen idee maar het blijft een punto dus kapot gaan doet ie zeker een keerquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:29 schreef ThaHuricane het volgende:
Ik ree vannochtend naar mijn werk en zag dat er een rood lampje ging branden in het dashboard. Het was een stuur wat ging branden. Toen ik mijn auto uit zette en weer aan was deze verdwenen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
of je reageert ff normaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef martijntie het volgende:
[..]
Geen idee maar het blijft een punto dus kapot gaan doet ie zeker een keer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef martijntie het volgende:
Geen idee maar het blijft een punto dus kapot gaan doet ie zeker een keer
doe ik ook fiats zijn gewoon bagger wagensquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
of je reageert ff normaal
Pfff, ik rij al jaren fiat, telkens nieuw en d'r gaat niet vaker iets kapot aan dan laten we zeggen aan een golfje ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef martijntie het volgende:
[..]
doe ik ook fiats zijn gewoon bagger wagens
ze zien er leuk uit maar ze kunnen niks hebben
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:35 schreef Oosthoek het volgende:
Voor je het weet heeft een brakke italiaan op een maandagochtend de stekkers van de lampjes verwisseld en zit je straks zonder benzine.
Mwah, ook Punto rijder en het lampje van m'n airbag brandt al 3 weken en volgens m'n vriend kan dat geen kwaad ... ik hoop alleen niet dat ik straks met een airbag om m'n snuffert geplakt zit zonder dat er ook maar iets aan de hand is ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik zou het andersom doen, maar ik ben een mietje qua waarschuwingslampjes, better safe than sorry zoals de engelsen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |