We handig met snoeien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef ems. het volgende:
Ik zit 10 kilometer van de kust en ben gewoon in de tuin aan het werk. Maargoed, je bent hardcore of je bent t niet.
Als het in 1953 maar windkracht tien was, gaan onze eilandjes er nu dus definitief aan. Dag wadden, jullie best leuke eilandjes heb ik van horen zeggenquote:
Toen was het springtij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het in 1953 maar windkracht tien was, gaan onze eilandjes er nu dus definitief aan. Dag wadden, jullie best leuke eilandjes heb ik van horen zeggen
Ben momenteel wat bomen aan het verwijderen. De wind staat precies goed en helpt me een handje bij ze omtrekkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
We handig met snoeien.
Je knipt het af, laat het los en hop, opgeruimd
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Typisch Nederlands weer, breaking news als het eens wat harder waait dan normaal
quote:Nog een tragedie met dodelijke afloop: de toeriste die op de Herengracht werd geraakt door een omvallende boom, is daarbij om het leven gekomen. Haar man kon net wegduiken en liep wat builen en schrammen op.
Het is alleen terecht als er doden vallen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Het weeralarm is een keer terecht.
Net is al een dode gevallenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Typisch Nederlands weer, breaking news als het eens wat harder waait dan normaal
quote:
quote:Nog een tragedie met dodelijke afloop: de toeriste die op de Herengracht werd geraakt door een omvallende boom, is daarbij om het leven gekomen. Haar man kon net wegduiken en liep wat builen en schrammen op.
by Marco van der Laan 11:32 AM
Comment ↑ 0 Likes
Er zou een dode zijn gevallen bij het Sarphatipark, op de Amsterdamse Ceintuurbaan. De boom die op een auto is gevallen, zou een persoon het leven hebben gekost.
Dat wordt vantevoren afgekondigd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen terecht als er doden vallen?
Mijn opmerking vind je smerig of die van Strawberry?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt vantevoren afgekondigd.
Beetje een smerige opmerking.
Ik houd me altijd voor dat droeftoeters zoals jij in alle landen en gebieden voorkomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Die van jou.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn opmerking vind je smerig of die van Strawberry?
'Mannen' met rode ribbroeken! Wahhh!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een baard.
[ afbeelding ]
Je moet toch gewoon toegeven dat dit een sneue maatschappij aan het worden is? De helft van de mannen zijn hommootjes, strakke paarse shirtjes met V-hals, haartjes perfect, parfummetje op... Het is echt zielig; waar is de mannelijkheid gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |