Blijft er weinig volk over in NLquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
Kutbomen ook altijd, gewoon alles boven de 1,50 meter omhakken.
Ja ben nu op me werk, volgens mij was ie al redelijk vervallen hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Re het volgende:
[..], straks ff kijken dan... , naast de deegrollers toch?
Zijn er bomen in Groningen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef CartWOman het volgende:
Windkracht tien in Groningen (Haren). Schutting om, bomen om hier vlak achter. Make it stop.
Lekker boeiend, Groningen bestaat alleen voor het gas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef CartWOman het volgende:
Windkracht tien in Groningen (Haren). Schutting om, bomen om hier vlak achter. Make it stop.
Nu niet meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zijn er bomen in Groningen?
Enkel als je pech hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een boom kan dus best gevaarlijk zijn...
ja maar toch, best apart dat amsterdam redelijk zwaar is getroffenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ben nu op me werk, volgens mij was ie al redelijk vervallen hoor.
Ik hoor de hele morgen al sirenes hier in de buurt. Volgens mij is de wind nu wel iets afgenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar toch, best apart dat amsterdam redelijk zwaar is getroffen
Zie nu pas dat er een boom op is gevallenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar toch, best apart dat amsterdam redelijk zwaar is getroffen
moest ook ff kijken maar ziet er wel apart uit jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zie nu pas dat er een boom op is gevallen
Maw: er is niets veranderd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef Wesley1988 het volgende:
Het treinverkeer is om veiligheidsredenen in geheel Noord Nederland stilgelegd.
Nee toch? of toch wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
sensatiezoekers. strax weer zeuren over zwarte piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |