quote:
Dat punt op 5.14 is wel mijn persoonlijke favoriet. Echt fantastisch.quote:
Ja, maar wel een historische partij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind mevrouw Mesker heel tof & capabel (serieus!), maar
>1. Finale Wimbledon: Murray-Djokovic (6-4, 7-5, 6-4)
proest
Maar van geen enkel van Nadal zijn punten vind ik het het niet waard dat ie er in staatquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat punt op 5.14 is wel mijn persoonlijke favoriet. Echt fantastisch.
En die lob van Djokovic op 5.51.
Neem aan dat het een of andere vuige Nadal-fan is die dat filmpje heeft gemaakt, want in meer dan de helft van de punten zit Nadal.
Er staan überhaupt geen punten in van Grandslams. De 54 shot rally van rafole mag er anders ook wel bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar van geen enkel van Nadal zijn punten vind ik het het niet waard dat ie er in staatMaar ik mis bv wel dat geniale punt van Djoko tegen Wawrinka. Niet de beste rally, maar wellicht de beste slag van het jaar. En het matchpunt van Djoko tegen Wawa op de AO
EN verder, tsja, ik heb natuurlijk niet elke pot gezien
Ja, ik ook. Maar dat punt op 5.11 vind ik echt het einde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar van geen enkel van Nadal zijn punten vind ik het het niet waard dat ie er in staat
Heb je YouTubelinks van die punten?quote:Maar ik mis bv wel dat geniale punt van Djoko tegen Wawrinka. Niet de beste rally, maar wellicht de beste slag van het jaar. En het matchpunt van Djoko tegen Wawa op de AO
Ohja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er staan überhaupt geen punten in van Grandslams. De 54 shot rally van rafole mag er anders ook wel bij.
Echt fantastisch inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
en
En dat laatste vind ik het punt van het jaar, op fucking 11-10 5e set op MP![]()
Dat eerste punt vind ik echt niks. Lijkt wel gewoon overslaan. Maar goed, knap dat ze met zo veel wind zo'n lange rally konden spelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja, nu je het zegt
Ja dit is ATP best points inderdaad
En toen ik op 54 shot rally zocht kwam ik deze tegen...Die finale vorig jaarecht, die wind
![]()
Maar dit punt is misschien toch wel beste van het jaar, alhoewel ie semi passief was en niet met een winner eindigde:
geniale punten van no2equote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
en
En dat laatste vind ik het punt van het jaar, op fucking 11-10 5e set op MP![]()
Ja, dat punt van Djoko Nadal 2011, is misschien wel het beste punt allertijdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat eerste punt vind ik echt niks. Lijkt wel gewoon overslaan. Maar goed, knap dat ze met zo veel wind zo'n lange rally konden spelen.
Maar dat laatste punt is inderdaad fantastisch, al vond ik het ook erg jammer dat het niet eindigde met een winner, zoals dit punt, dat echt nergens meer op slaat zo goed (en zo aanvallend):
En het eerste punt van dit filmpje:
Wat een geniaal tennis. Denk dat Nadal hier meer fans zou hebben als hij altijd zo aanvallend speelde als in dit punt.
Niet echt inderdaad, maar veel mensen blijven het wel doen. Het rgste vond ik het een keer toen selers werd gevraagd wat zij de boeienste ontmoeting allertijden zouden vinden. Mocht alles zijn. Dan noemen spelers bijvoorbeeld Laver-Federer of Edberg-Djokovic. Maar het ergste was dat ze het aan Manolo Santana vroegen en dat die zij dat hij heel benieuwd was naar een partij tussen hem en Nadal. Santana zei toen: "Dan zou het gaan tussen mijn forehand en zijn backhand." Zelden zo'n misplaatste opmerking gehoord. Hij had geen game van Nadal gewonnen en misschien wel geen punt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Je zegt het zelf al, je kan het niet vergelijken...
Ja, dat filmpje staat ook in mijn post. Dat was inderdaad sensationeel. Hoop natuurlijk dat je ongelijk hebt en dat ze dan niveau nog overtreffen. Maar die twee tegen elkaar is wel het beste dat ooit op een tennisbaan heeft gestaan. De enige speler die ik op zijn top zo zie spelen als dit is Davydenko.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
Oh, dat was niet het goede punt van US Open 2011, deze is de echte goede:![]()
![]()
![]()
In elk geval, de aller aller aller beste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Dat niveau van die wedstrijd, dat wordt nooit meer gehaald.
Oh die zag ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje staat ook in mijn post. Dat was inderdaad sensationeel. Hoop natuurlijk dat je ongelijk hebt en dat ze dan niveau nog overtreffen. Maar die twee tegen elkaar is wel het beste dat ooit op een tennisbaan heeft gestaan. De enige speler die ik op zijn top zo zie spelen als dit is Davydenko.
Dit is inderdaad waarschijnlijk het beste punt ooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
![]()
![]()
In elk geval, de aller aller aller beste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Dat niveau van die wedstrijd, dat wordt nooit meer gehaald.
1 van de beste rafole wedstrijdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
![]()
![]()
De AO finale was spannender, maar dat was een veel en veel lager niveau.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 van de beste rafole wedstrijden
haha papa nadal met een not bad face
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
Het is toch off season. Gewoon lekkere puntjes posten om de tijd door te komen
Die is ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |