Meer dan je denkt en ze bevinden zich ook onder ons! Houd uw deuren en ramen gesloten en ga na zonsondergang niet meer naar buiten zonder dringende reden beste menschen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Beetje frusti's hier als je het mij vraagt. Alsof er zoveel doorgeslagen feministen rondlopen dat je er constant mee geconfronteerd wordt.
Vrouwen zijn ook niet de liefsten. Echter, misdaden door mannen gepleegd vallen meer op, omdat deze erg 'actief' gepleegd worden. Misdaden gepleegd door vrouwen gaat meer om de passieve rol. Manipulatie, vergiftiging, etc. zijn echte 'vrouwenmisdaden'. Doordat zij de passieve rol innemen, wordt de attentie vaak gericht op de man in het verhaal. Ook zijn vrouwen meer dan vaak de aanleiding voor mannen om een misdaad te plegen. Ik vind het ook grappig dat je zegt dat mannen een maatschappelijk probleem zijn. In erg veel huishoudens is de man namelijk de kostwinner (vooral bij lager opgeleide gezinnen). Ook bekleden vooral mannen veel ambten. Dus als er een geslacht een maatschappelijk probleem moet zijn, is dat niet het mannelijke.quote:
Als je je txt nou eens kritisch doorleest zul je zien dat het een lange drogredenering is. Het begint bv al met een leugen want Vrouwen zijn wel de liefste. Voor die titel komt de Man n.l. niet in aanmerking of ben je het daarmee soms (ook al) niet eens? En vele 'brave' kostwinners vormen wel degelijk een maatschappelijk probleem. De gevangenissen zitten er vol mee waaronder ook de nodige ambtsbekleders. En je slotconclusie klopt ook al niet. De Vrouw is het probleem? Meen je dat nou echt? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet de liefsten. Echter, misdaden door mannen gepleegd vallen meer op, omdat deze erg 'actief' gepleegd worden. Misdaden gepleegd door vrouwen gaat meer om de passieve rol. Manipulatie, vergiftiging, etc. zijn echte 'vrouwenmisdaden'. Doordat zij de passieve rol innemen, wordt de attentie vaak gericht op de man in het verhaal. Ook zijn vrouwen meer dan vaak de aanleiding voor mannen om een misdaad te plegen. Ik vind het ook grappig dat je zegt dat mannen een maatschappelijk probleem zijn. In erg veel huishoudens is de man namelijk de kostwinner (vooral bij lager opgeleide gezinnen). Ook bekleden vooral mannen veel ambten. Dus als er een geslacht een maatschappelijk probleem moet zijn, is dat niet het mannelijke.
Het recht hun mond te houden en te doen wat een man zegt.quote:
Ik ben het trouwens ook zeker niet eens met hoe jij vrouwen op een voetstuk plaatst. Maar in mijn ervaring zijn veel vrouwen juist opvallend negatief over feminisme dus waar de mannen op FOK! al die ultrafeministen tegenkomen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Eindelijk een serieus te nemen post. Zware frusti's mag je wel zeggen btw. Ze lullen als een groepje dronken brallers die er een paar teveel in hun domme bek uitgegoten hebben..Zonder enige kennis van zaken hun 'gewaardeerde' opinie ventilerend alsof het de normaalste zaak v/d wereld is. Gespeend van enige zelfcensuur en zelfkennis mag je wel zeggen. Benieuwd welke Vrouw daarop ooit valt.....
Niks drogreden, het is een conclusie. Ook zeg ik niet dat mannen de liefsten zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je je txt nou eens kritisch doorleest zul je zien dat het een lange drogredenering is. Het begint bv al met een leugen want Vrouwen zijn wel de liefste. Voor die titel komt de Man n.l. niet in aanmerking of ben je het daarmee soms (ook al) niet eens? En vele 'brave' kostwinners vormen wel degelijk een maatschappelijk probleem. De gevangenissen zitten er vol mee waaronder ook de nodige ambtsbekleders. En je slotconclusie klopt ook al niet. De Vrouw is het probleem? Meen je dat nou echt? Laat me niet lachen...Back to the drawingboard !
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Niks drogreden, het is een conclusie. Ook zeg ik niet dat mannen de liefsten zijn.Het is of/of..
Brave kostwinners vormen pas een probleem als ze in een moeilijke situatie komen,(of zij brengen zichzelf daarin) bijvoorbeeld dat een zakenman ontdekt dat zijn vrouw vreemdgaat en dat niet pikt.
En ik zeg ook niet dat de vrouw het probleem is. Je zegt dat de Man het niet is, of/of
Er is geen 'probleemgeslacht'. Ik vind dus van wel, mannelijke dominantie b.v. al is dat enigzins zwart-wit denken geef ik toe
Beide geslachten hebben elkaar nodig,(dat is waar hoewel er genoeg zaad in voorraad ligt en klonen kan ook)
Zonder man (of waarschijnlijk mannenzaad dat in je moeder geïnjecteerd is) zat jij hier nu niet allemaal rotzooi te posten.Vlak jezelf in dat verband ook niet uit...Jij kan er wat van
jij wil kinderen maken van gekloond zaad?quote:
Ik plaats hen op dat voetstuk zodat er geen plaats meer daar is voor de Man die zichzelf daar al tijden ten onrechte plaatst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens ook zeker niet eens met hoe jij vrouwen op een voetstuk plaatst. Maar in mijn ervaring zijn veel vrouwen juist opvallend negatief over feminisme dus waar de mannen op FOK! al die ultrafeministen tegenkomen is mij een raadsel.
Dat is geen recht maar hun zog. 'plicht'. Domme chauvinist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het recht hun mond te houden en te doen wat een man zegt.
Je kan beter jezelf ten onrechte op een voetstuk plaatsen dan een ander.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik plaats hen op dat voetstuk zodat er geen plaats meer daar is voor de Man die zichzelf daar al tijden ten onrechte plaatst.
En dat veel Vrouwen opvallend negatief zijn over feminisme is mij persoonlijk nooit zo opgevallen. En met "al die ultrafeministen" valt het wel mee. Ik ben de enige die ik ken...
Klonen van vrouwen én mannen natuurlijk. Als wij eenmaal zover zijn zal het geslacht ook bepaald kunnen worden. Een man is immers een genetisch gedepriveerde vrouw. Maar ik geef toe dat dat momenteel behoorlijk speculatief is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij wil kinderen maken van gekloond zaad?
Ik zeg je, een samenleving met alleen vrouwen werkt niet. Net zo min als een samenleving met alleen mannen werkt.
Behalve als je daar simpelweg niet hoort en een ander meer...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan beter jezelf ten onrechte op een voetstuk plaatsen dan een ander.
Als jij jezelf graag als inferieur aan vrouwen wil beschouwen moet je dat zeker doen, maar ik vraag me af waar dat je gaat brengen in het leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Behalve als je daar simpelweg niet hoort en een ander meer...
Ach, echt inferieur wil ik niet zeggen. Maar een vrouw is wel genetisch, moreel (mijn opinie) en immunologisch superieur aan een man. Biologische feiten. Dus als er dan toch iemand op dat anders lege voetstuk moet staan dan tsja de vrouw. De mannen bakken er niets van op die positie (wederom mijn opinie). En waar me dat brengt in het leven? Laten we zeggen dat ik er nog geen schade van ondervonden heb. Integendeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij jezelf graag als inferieur aan vrouwen wil beschouwen moet je dat zeker doen, maar ik vraag me af waar dat je gaat brengen in het leven.
Dus jij bent een genetisch gedepriveerde vrouw?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Klonen van vrouwen én mannen natuurlijk. Als wij eenmaal zover zijn zal het geslacht ook bepaald kunnen worden. Een man is immers een genetisch gedepriveerde vrouw. Maar ik geef toe dat dat momenteel behoorlijk speculatief is.
Als vrouwen zo superieur zijn, hoe komt het dan dat ze pas sinds de afgelopen 60 jaar echt een gelijkwaardige positie aan mannen hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach, echt inferieur wil ik niet zeggen. Maar een vrouw is wel genetisch, moreel (mijn opinie) en immunologisch superieur aan een man. Biologische feiten. Dus als er dan toch iemand op dat anders lege voetstuk moet staan dan tsja de vrouw. De mannen bakken er niets van op die positie (wederom mijn opinie). En waar me dat brengt in het leven? Laten we zeggen dat ik er nog geen schade van ondervonden heb. Integendeel.
Omdat het voldoet aan de verwachtingen ondanks de nederige afkomst. Voel ik me heus niet te 'goed' voor hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus jij bent een genetisch gedepriveerde vrouw?
Wist jij trouwens dat de computer die je gebruikt ontwikkeld is door mannen? Waarom iets gebruiken dat gemaakt is door 'slechts' een gedepriveerde vrouw?
Meen je deze?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Als vrouwen zo superieur zijn, hoe komt het dan dat ze pas sinds de afgelopen 60 jaar echt een gelijkwaardige positie aan mannen hebben?
Die hebben zij nog steeds niet echt. De vrouw wordt nog immer gediscrimineerd en geridiculiseerd en dat stelmatig en consequent. En hoe en waarom? Dat kan elke chauvinist je vertellen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Als vrouwen zo superieur zijn, hoe komt het dan dat ze pas sinds de afgelopen 60 jaar echt een gelijkwaardige positie aan mannen hebben?
Ja, dat meent ie. Vandaar dat doorslaan...quote:
Ach ja, hij is een 16jarig kaalkopje, op zich niet heel verrassend dat hij er zo over denkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ja, dat meent ie. Vandaar dat doorslaan...
Nou maar hopen dat ie ooit bij kennis komt (fingers crossed)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, hij is een 16jarig kaalkopje, op zich niet heel verrassend dat hij er zo over denkt.
Ik weet niet wat ik erger vind, dit of die onzin die TS uitkraamt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij in 4VWO zit, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie ooit bij kennis komt (fingers crossed)
Ach. Weet ook wel dat het niet echt realistisch is maar ik doe het met de beste intenties moet je maar denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, dit of die onzin die TS uitkraamt.
Genoeg vrouwelijke civilisaties hebben er zich voorgedaan der eeuwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Er is mij slechts 1 geval bekend, een Indiase deelstaat, 3000v.Chr.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg vrouwelijke civilisaties hebben er zich voorgedaan der eeuwen.
Sommige mensen zijn wel slim. Dat jij nou de havo nog niet eens hebt afgemaakt, kan ik ook niet heel veel aan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij in 4VWO zit, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Zegtie tegen 1: "Maar ik ben een man dus ik bepaal wat er gebeurd!" Begint dat wijf helemaal te flippen en slaan
Dan zie je pas wat voor zielige gefrustreerde typejes dat nou eigenlijk zijn.
Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98 | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |