http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.htmlquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Als de vrouwen de baas waren zouden er meer oorlogen zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een mooie collectie drogredenen, vriend. Vooral het misbruik van het woordje "dus" en nog immer:"macho". Ik hoef niet te bewijzen dat ik de "beste man" ben. Dat beslissen zij wel of ik dat eventueel ben. Hun oordeel is bindend. Mannen frusteren mij met hun obsolete ideeën en lifestyle. Ze lopen hopeloos achter de feiten aan. Dat zet mij aan tot evalueren en dus hergroeperen..Het is niet zozeer wat zij doen maar vooral wat zij niet doen. Zelfanalyse..En waarom dit beweren mij macho en achterlijk maakt...? You tell me.
Ik evalueer mijzelf voortdurend en machogedrag is mij volkomen vreemd.
Zij noemen mij een mietje. Hoe macho wil je het hebben? En ja, heb contact gehad met (ultra)feministische vrouwen, in het vrouwencafé. Maar de relevantie van die vraag ontgaat mij volkomen. Ik zou toch ook onafhankelijk tot mijn 'overstap' gekomen kunnen zijn op grond van logische argumentatie? En zo is het btw ook gegaan. Ben niet bekeerd door hen of zo als je daarop doelt wellicht. Vrouwen zijn 'beter' dan mannen.
Dat is een feit. Blijkt uit div. statistieken (ongevallen, misdaad, levensverwachting, onderwijs etc) Zij functioneren beter, langer en zijn beter voor het milieu en de mensheid als zodanig. Ze zijn respectabeler en respecterend. Zonder hen loopt de hele boel in het honderd. Mannen rotzooien veel meer en overtreden de regels sneller uit ambitie en heerszucht. Verkrachters en seriemoordenaars van vader op zoon. Kampbeulen en executeurs. Doodrijders en dierenbeulen. Priesters en pedo's. Mannen zijn een maatschappelijk probleem...Duidelijker nou? Vragen beantwoord? En beantwoord er ook eens een paar van mij, valsspelende oplichter. Je trekt mij 'leeg' maar werpt niets in. You dig now?
Van jou zekers?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef Rozzje het volgende:
Ze hebben gewoon een goeie neukbeurt nodig.
Lariekoek en apenkool, trollquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Als de vrouwen de baas waren zouden er meer oorlogen zijn.
Waar zijn je argumenten, popi jopie?quote:
waar is jouw bron dat het lariekoek is dat vrouwen meer oorlog zouden maken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Waar zijn je argumenten, popi jopie?
Linksboven, boven het UI. Zie je het nu, blinde?quote:
-Michelle Obama: Hey Asma al Assad! Dat jurkje wou ik aandoen naar de Genève conventie!quote:
haha hondquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Linksboven, boven het UI. Zie je het nu, blinde?
idd, ha, ha.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.htmlquote:
Bazen postquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Success ermee jongen.
Vrowuen superieur?
Nope, never nooit niet.
Inferieur ook niet.
Wel anders.
Je bent gewoon te gefixeerd op je "issue", hetwelk je probleem met mannen en hun machoheid is.
Je zult wat andere zaken nog wel redelijk en verstandig kunnen zijn, maar wat mannen en hun machoheid aangaat, ben je het contact met de realiteit aan het verliezen.
Ik zeg je dit, je moet je trauma met wat je vroeger aan mannen en hun machoheid meemaakte overwinnen, anders blijf je domme onzin uitkramen.
Ik weet niet wat voor therapie helpt, maar sterkte ermee.
Hij heeft zelf al jaren een goede beurt nodig en projecteert dit op anderen. Heb medelijden.quote:
Laten we maar besluiten dat we wel klaar zijn dan. Beter voor beide partijen. Bedankt voor je tijd en aandacht. En maak je over mij maar geen zorgen. Ik ben eruit, jij zit er nog middenin. Als je mijn argumenten negeert houd het voor mij simpelweg op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Success ermee jongen.
Vrowuen superieur?
Nope, never nooit niet.
Inferieur ook niet.
Wel anders.
Je bent gewoon te gefixeerd op je "issue", hetwelk je probleem met mannen en hun machoheid is.
Je zult wat andere zaken nog wel redelijk en verstandig kunnen zijn, maar wat mannen en hun machoheid aangaat, ben je het contact met de realiteit aan het verliezen.
Ik zeg je dit, je moet je trauma met wat je vroeger aan mannen en hun machoheid meemaakte overwinnen, anders blijf je domme onzin uitkramen.
Ik weet niet wat voor therapie helpt, maar sterkte ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |