http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.htmlquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Als de vrouwen de baas waren zouden er meer oorlogen zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een mooie collectie drogredenen, vriend. Vooral het misbruik van het woordje "dus" en nog immer:"macho". Ik hoef niet te bewijzen dat ik de "beste man" ben. Dat beslissen zij wel of ik dat eventueel ben. Hun oordeel is bindend. Mannen frusteren mij met hun obsolete ideeën en lifestyle. Ze lopen hopeloos achter de feiten aan. Dat zet mij aan tot evalueren en dus hergroeperen..Het is niet zozeer wat zij doen maar vooral wat zij niet doen. Zelfanalyse..En waarom dit beweren mij macho en achterlijk maakt...? You tell me.
Ik evalueer mijzelf voortdurend en machogedrag is mij volkomen vreemd.
Zij noemen mij een mietje. Hoe macho wil je het hebben? En ja, heb contact gehad met (ultra)feministische vrouwen, in het vrouwencafé. Maar de relevantie van die vraag ontgaat mij volkomen. Ik zou toch ook onafhankelijk tot mijn 'overstap' gekomen kunnen zijn op grond van logische argumentatie? En zo is het btw ook gegaan. Ben niet bekeerd door hen of zo als je daarop doelt wellicht. Vrouwen zijn 'beter' dan mannen.
Dat is een feit. Blijkt uit div. statistieken (ongevallen, misdaad, levensverwachting, onderwijs etc) Zij functioneren beter, langer en zijn beter voor het milieu en de mensheid als zodanig. Ze zijn respectabeler en respecterend. Zonder hen loopt de hele boel in het honderd. Mannen rotzooien veel meer en overtreden de regels sneller uit ambitie en heerszucht. Verkrachters en seriemoordenaars van vader op zoon. Kampbeulen en executeurs. Doodrijders en dierenbeulen. Priesters en pedo's. Mannen zijn een maatschappelijk probleem...Duidelijker nou? Vragen beantwoord? En beantwoord er ook eens een paar van mij, valsspelende oplichter. Je trekt mij 'leeg' maar werpt niets in. You dig now?
Van jou zekers?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef Rozzje het volgende:
Ze hebben gewoon een goeie neukbeurt nodig.
Lariekoek en apenkool, trollquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Als de vrouwen de baas waren zouden er meer oorlogen zijn.
Waar zijn je argumenten, popi jopie?quote:
waar is jouw bron dat het lariekoek is dat vrouwen meer oorlog zouden maken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Waar zijn je argumenten, popi jopie?
Linksboven, boven het UI. Zie je het nu, blinde?quote:
-Michelle Obama: Hey Asma al Assad! Dat jurkje wou ik aandoen naar de Genève conventie!quote:
haha hondquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Linksboven, boven het UI. Zie je het nu, blinde?
idd, ha, ha.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.htmlquote:
Bazen postquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Success ermee jongen.
Vrowuen superieur?
Nope, never nooit niet.
Inferieur ook niet.
Wel anders.
Je bent gewoon te gefixeerd op je "issue", hetwelk je probleem met mannen en hun machoheid is.
Je zult wat andere zaken nog wel redelijk en verstandig kunnen zijn, maar wat mannen en hun machoheid aangaat, ben je het contact met de realiteit aan het verliezen.
Ik zeg je dit, je moet je trauma met wat je vroeger aan mannen en hun machoheid meemaakte overwinnen, anders blijf je domme onzin uitkramen.
Ik weet niet wat voor therapie helpt, maar sterkte ermee.
Hij heeft zelf al jaren een goede beurt nodig en projecteert dit op anderen. Heb medelijden.quote:
Laten we maar besluiten dat we wel klaar zijn dan. Beter voor beide partijen. Bedankt voor je tijd en aandacht. En maak je over mij maar geen zorgen. Ik ben eruit, jij zit er nog middenin. Als je mijn argumenten negeert houd het voor mij simpelweg op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Success ermee jongen.
Vrowuen superieur?
Nope, never nooit niet.
Inferieur ook niet.
Wel anders.
Je bent gewoon te gefixeerd op je "issue", hetwelk je probleem met mannen en hun machoheid is.
Je zult wat andere zaken nog wel redelijk en verstandig kunnen zijn, maar wat mannen en hun machoheid aangaat, ben je het contact met de realiteit aan het verliezen.
Ik zeg je dit, je moet je trauma met wat je vroeger aan mannen en hun machoheid meemaakte overwinnen, anders blijf je domme onzin uitkramen.
Ik weet niet wat voor therapie helpt, maar sterkte ermee.
Voor sexisten geen genade. Maar je hebt een valide punt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al jaren een goede beurt nodig en projecteert dit op anderen. Heb medelijden.
Je hoeft geen seksist te zijn om te vinden dat feministen tegenwoordig vaak nogal achterlijk zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Voor sexisten geen genade. Maar je hebt een valide punt.
Biologisch gezien is het precies andersom. Mannen komen uit vrouwen, wjw?quote:
100% bull. Goeie shit, man!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hoeft geen seksist te zijn om te vinden dat feministen tegenwoordig vaak nogal achterlijk zijn.
Omdat we dat genetisch gemanipuleerd hebben omdat vrouwen anders geen functie hadden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Biologisch gezien is het precies andersom. Mannen komen uit vrouwen, wjw?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef Salmannassar het volgende:
100
[..]
100% bull. Goeie shit, man!
Lekker je trauma koesteren, want je bent te zwak om het te erkennen en te overwinnen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Laten we maar besluiten dat we wel klaar zijn dan. Beter voor beide partijen. Bedankt voor je tijd en aandacht. En maak je over mij maar geen zorgen. Ik ben eruit, jij zit er nog middenin. Als je mijn argumenten negeert houd het voor mij simpelweg op.![]()
Het ga je goed...
Jij hebt echt geen idee waar je over praat hé? Lult maar wat aan...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Omdat we dat genetisch gemanipuleerd hebben omdat vrouwen anders geen functie hadden.
Links idd. Wat wil je van me, paardenfluisteraar?quote:
Ik wil dat jij nog even gaat kijken of je ballen hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Links idd. Wat wil je van me, paardenfluisteraar?
Ben niet getraumatiseerd maar teleurgesteld. Als mannen aan de macht blijven gaan we collectief kapot.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Lekker je trauma koesteren, want je bent te zwak om het te erkennen en te overwinnen...
Kijk, voor een klein deel zijn je argumenten waar, maar dooor je trauma blaas je je argumenten op als een soort van absolute onwrikbare waarheid en raak je los van alle waarheid, werkelijkheid en redelijkheid.
Ga jij maar lekker maar aan het lijntje bij een ultra-feministe en blaf maar lekker als een klein keffertje, wellicht kun je dan je trauma en je wereldproblemen vergeten.
Of je vermant je en overwint het trauma, aan jou de keuze.
Machomannen zijn eng, of niet?
Ik erger me ook weleens aan het overstoere gedrag van best wat mannen, maar daardoor ga ik geen mannen haten of vrouwen superieur zien.
Je hebt gewoon een trauma waar je niet mee om wilt gaan en ook niet vanaf wilt, lekker makkelijk het slachtoffertje spelen als je dat uitkomt.
En vooral niet kijken naar de zwakheden van vrouwen en ultra-feministes zijn eierklapperstokheilig.
Dus inderdaad, de groeten...
Bron?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben niet getraumatiseerd maar teleurgesteld. Als mannen aan de macht blijven gaan we collectief kapot.
Onafwendbaar. Het is dus ook in jouw belang dat we het radicaal over een andere boeg gooien.......
Trauma is het, duidelijk, anders had je allang uit de doeken gedaan wat je door de gemene machomannen is aangedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben niet getraumatiseerd maar teleurgesteld. Als mannen aan de macht blijven gaan we collectief kapot.
Onafwendbaar. Het is dus ook in jouw belang dat we het radicaal over een andere boeg gooien.......
Salmannassar. Een doorgaans betrouwbare bron. Is mijn inschatting van de situatie dus....Ik spreek op eigen titel kortom.quote:
Dan moet je niet lullen wausquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Salmannassar. Een doorgaans betrouwbare bron. Is mijn inschatting van de situatie dus....Ik spreek op eigen titel kortom.
Betrouwbaar in het brengen van klapmongoloïde achterlijkheden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Salmannassar. Een doorgaans betrouwbare bron. Is mijn inschatting van de situatie dus....Ik spreek op eigen titel kortom.
Laat je trauma-theorie nou maar varen. Er valt niets uit de doeken te doen. En als wij vanuit algemeen belang denken zullen onze te nemen maatregelen niet zoveel verschillen als je nu blijkbaar denkt. We hebben immers dezelfde basale behoeftes. Schone lucht, drinkwater, voedsel en energie. En een prettige leefomgeving. Liefde, aandacht, vrijheid en vrije tijd. Een redelijk inkomen en tolereerbare stresslevels.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Trauma is het, duidelijk, anders had je allang uit de doeken gedaan wat je door de gemene machomannen is aangedaan.
Dat dingen over een andere boeg moeten, klopt, maar ik en jij zullen daar behoorlijk andere dingen mee bedoelen.
Toon maar aan dat ik lul, wausje. Als onheilsprofeet krijg ik met plezier ongelijk uiteraard.quote:
Je ontwijkt het gewoon met een hele stoot aan niet relevante informatie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Laat je trauma-theorie nou maar varen. Er valt niets uit de doeken te doen. En als wij vanuit algemeen belang denken zullen onze te nemen maatregelen niet zoveel verschillen als je nu blijkbaar denkt. We hebben immers dezelfde basale behoeftes. Schone lucht, drinkwater, voedsel en energie. En een prettige leefomgeving. Liefde, aandacht, vrijheid en vrije tijd. Een redelijk inkomen en tolereerbare stresslevels.
Medische zorg, betrouwbare informatie en een functionerende maatschappij die vooruit denkt op basis van realisme en compassie. Een objectieve wetgeving wars van klassejustitie en corruptie die adequaat gehandhaafd wordt zonder dat het een politiestaat wordt. Met respect voor de burgerrechten en privacy.
Een milieu waarin men gedijdt kortom en niet verpieterd of wegkwijnt en dat voor iedereen, zonder uitzonderingen of bijzondere privileges voor de 'elite'. Vrijheid, gelijkheid en broederschap dus. Geen gediscrimineer of stigmatisatie van minderheden en hun eventuele religies. Een open samenleving, toegankelijk voor iedereen die er recht op heeft. En, offcourse, emancipatie alom.
Kan je je daar een beetje in vinden, vriend? Of ben je wat anders van plan in de nabije toekomst?
Jij boort wat je niet begrijpt achteloos de grond in zonder bijbehorende argumentatie. Als er iemand zijn ego streelt ben jij het want wat jij in je hoofd haalt is de onbetwistbare waarheid en niets anders dan dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Betrouwbaar in het brengen van klapmongoloïde achterlijkheden.
Of je bent een van de meeste wause en achterlijke Fokdwazen die ik ken of je bent een trol.
Je eigen ego zo hard strelen alsof het je eigen knakworstje is, dat wordt compensatiegedrag genoemd en dat is machomannen eigen.
Ergo, je bent wat je zogenaamd haat: Een machoman.
Meer gestreel van je e-peen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:42 schreef Salmannassar het volgende:
Ik ben de morele winnaar en daar kun jij niets aan veranderen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |