Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.quote:
Je hebt de Griekse aandoening dus...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.
Had je er zelf niet wat aan toe kunnen voegen, vlot en met pit?
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertjequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:28 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je blijft aandacht schenken, maar ontkennen dat je het lekker vindt.
Stiekum hoop je zo mannelijk als ik te zijn.
Daarom kun je niet anders dan reageren.
Je wilt mijn gelijk gewoon niet toegeven omdat je bang van mijn mannelijkheid wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertje)
Je moest eens weten wat ik allemaal kan, anders dan reageren. Af! Liggen! Hiel!
Fuck the RK church!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:52 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je hebt de Griekse aandoening dus...
Hoe RK priester ben je?
Nou ophouden en denken voordat je post, Ik deel hier de lakens uit, remember?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je wilt mijn gelijk gewoon niet toegeven omdat je bang van mijn mannelijkheid wordt.
En jij bent het kefhondje, niet ik.
Kijk hem eens machteloos te staan commanderen in zijn zogenaamde topic.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nou ophouden en denken voordat je post, Ik deel hier de lakens uit, remember?
I rule, you fool !
Huh, zei je wat soms?Was FF in de diepvries.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:02 schreef Barachem het volgende:
[..]
Kijk hem eens machteloos te staan commanderen in zijn zogenaamde topic.
Diepvriestriest zeg.
En dat noemt zich dan hyperintelligent in zijn ivoren toren.
Je bent gewoon een blamage voor de mensheid, zowel mannen en vrouwen.
Ultra-feministes zouden je vast mijden met deze wanhopige zielige houding en terecht ook.
Als ik een ultra-feministe was zou ik dit soort zwak en zielig mantuig als Salmannassar ook verachten en mijden als de pest.
Maar ja, je hebt mijn medelijden.
Dank je voor de aandacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Huh, zei je wat soms?Was FF in de diepvries.
QFTquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd strontvervelend als je als man ongelijkheid ten nadele van de man blootstelt en dat er dan zo heerlijk denigrerend op gereageerd wordt en dat je maar meer man moet zijn.
Kinderhand gauw gevuld.quote:
Ach, zolang jij je nuttig kunt voelen gebruik ik een kinderhand.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd strontvervelend als je als man ongelijkheid ten nadele van de man blootstelt en dat er dan zo heerlijk denigrerend op gereageerd wordt en dat je maar meer man moet zijn.
Viel je schnickel ervan af?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kwaliteits-users verloochenen zich nooit. Touché!
Dat doet pijn....Genade beste kerel.
Spaar me. Ik heb dikke spijt. idd, jankend typ ik dit..
Typisch hé?
Neequote:
Dat zijn ze!quote:
Latent & Valsquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.
Had je er zelf niet wat aan toe kunnen voegen, vlot en met pit?
En jij bent een kut-mannetje. So what?quote:
Noem je dat "vlot en met pit"?quote:
Knap. 'Normaal' is het gebruik van kinderhanden voorbehouden aan pedofielen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je nuttig kunt voelen gebruik ik een kinderhand.
Kom kom, dat antwoord kan beter! Antwoord eens of je wat meer peper in je hol hebt. Dan wordt het nog gezellig.quote:
Natuurlijk kan ik dat beter maar ga geen parelen voor de zwijnen gooien uiteraard. Je moet het er maar mee doen. Nee=nee.En blijft nee. Gezellig of niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:32 schreef vogeltjesswans het volgende:
[..]
Kom kom, dat antwoord kan beter! Antwoord eens of je wat meer peper in je hol hebt. Dan wordt het nog gezellig.
Je bent zelf een aandachtsflikker manquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertje)
Je moest eens weten wat ik allemaal kan, anders dan reageren. Af! Liggen! Hiel!
We hebben allemaal aandacht nodig, misbruiker van Einstein. Maar sommigen, waaronder jij, hebben een merkwaardige, hypocriete manier van erom vragen. Ben je nu weer FF bevredigd, snolletje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:42 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je bent zelf een aandachtsflikker man
Juist ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
We hebben allemaal aandacht nodig, misbruiker van Einstein. Maar sommigen, waaronder jij, hebben een merkwaardige, hypocriete manier van erom vragen. Ben je nu weer FF bevredigd, snolletje?
Ja, door mij daarop te wijzen vraag je eveneens om aandacht. En laten we wel wezen, dat kan ook op een andere manier. Door een constructieve, relevante post te plaatsen, OT en origineel b.v. Een 'Einstein' waardig. En op de verdere 'inhoud' van je post ga ik niet in. Beneden mijn waardigheid. Ken trouwens niemand met zo'n grote lul, dus...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:54 schreef WH141 het volgende:
[..]
Juist ja.
Dus omdat ik je wijs op het feit dat je een aandachtzoekende sukkel bent leidt bij jou tot de conclusie dat ik op een hypocriete manier aandacht vraag?
Zijn je hersenen soms niet via je reet door kapotgeneukt?
Dan ken je OG mudbone niet!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ja, door mij daarop te wijzen vraag je eveneens om aandacht. En laten we wel wezen, dat kan ook op een andere manier. Door een constructieve, relevante post te plaatsen, OT en origineel b.v. Een 'Einstein' waardig. En op de verdere 'inhoud' van je post ga ik niet in. Beneden mijn waardigheid. Ken trouwens niemand met zo'n grote lul, dus...
Idd, die ken ik niet.quote:
En moet ik het daar mee doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat beter maar ga geen parelen voor de zwijnen gooien uiteraard. Je moet het er maar mee doen. Nee=nee.En blijft nee. Gezellig of niet.
Als jij dat een nuttige observatie vindt gebruik ik voor jou een kinderhand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Knap. 'Normaal' is het gebruik van kinderhanden voorbehouden aan pedofielen.
Nuttige observatie?
Even serieus dude, ik weet niet of het al gezegd is in dit topic. Maar wat ben jij een ongelofelijke nicht zeg. Ik schaam me dat deze ruggengraatloze slak behoort tot mijn gelachtsgroep..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Exemplarisch. I take my chances with women anytime.
Je bent gewoon een flikkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben een echte bi man, kereltje.
rot dan maar op hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:23 schreef Salmannassar het volgende:
Noemen jullie me maar wat jullie willen. Ik weet wie ik ben en waar ik pal voor sta. Dat dat niet is waar jullie voor staan vervult mij van trots. Domme macho's zijn er al veel te veel van. Daar wil ik dus niet bij horen.
Bedankt dus voor de officieėle bevestiging van dit streven. Mission accomplished.
This is my territory.quote:
Noem je dat kritiek? Ordinair schelden? Overtuig me maar van jullie standpunten. Ik sta overal voor open, mits gefundamenteerd en veriefieėrbaar. Make my day, 'mannen'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:32 schreef Syntos het volgende:
TS is gefrustreerd en kan niet tegen wat kritiek
Ga ff lekker weg met die Engelse uitspraken telkens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Noem je dat kritiek? Ordinair schelden? Overtuig me maar van jullie standpunten. Ik sta overal voor open, mits gefundamenteerd en veriefieėrbaar. Make my day, 'mannen'.
Ouwehoer. Wat kan jij zeuren zeg....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ga ff lekker weg met die Engelse uitspraken telkens.
Hommoquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is toch gewoon 'n ander woord voor flikker?
Daar krijgen ze de kans niet eens voor. En verder snijdt je stelling geen hout. Macho's verpesten de wereld....KulKnul....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:37 schreef trancenicht het volgende:
oke feministen verpesten de wereld!
ga werken dan doe je nog wat nuttigs dan een beetje jodelen over vrouwen
kut feministen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |