Ook best, iedereen zal daar anders over denken inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hi, HaywoodJ.
Feminazi's rule!
Ik ben niet "iedereen". Ik rule!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook best, iedereen zal daar anders over denken inderdaad.
Sorry, die memo had ik nog niet gekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben niet "iedereen". Ik rule!![]()
Bij deze. And don't you forget it!!!Schat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Sorry, die memo had ik nog niet gekregen
Antarctica heeft oliebollen crisis megapack!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben niet "iedereen". Ik rule!![]()
Ommiddelijk inslaan op voorraad hebbend gerecht voornamelijk vet!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Barachem het volgende:
[..]
Antarctica heeft oliebollen crisis megapack!
Ijsballen gooien op geparkeerde autos is niet gewenst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ommiddelijk inslaan op voorraad hebbend gerecht voornamelijk vet!
Dat is mijn wens ook. Make it so ! Engage!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ijsballen gooien op geparkeerde autos is niet gewenst.
Hagelslag met de smaak Stroopocop.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is mijn wens ook. Make it so ! Engage!
Misdadig lekkernij ontsnapt niet aandachtshoer die melkt de spermaklierenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Barachem het volgende:
[..]
Hagelslag met de smaak Stroopocop.
Arresteert de smaakpapillen van de lieve kindertjes.
Nope....ga FF fappen. Knap je van op...quote:
Euhm.. Haha.. De vrouwelijke kampbewakers uit de WOII deden niet onder voor de mannelijke collega's hoor. Ilse Koch, ook zo'n lieverdje. Man of vrouw, de mens is verdorven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:25 schreef Salmannassar het volgende:
Mannen rotzooien veel meer en overtreden de regels sneller uit ambitie en heerszucht. Verkrachters en seriemoordenaars van vader op zoon. Kampbeulen en executeurs.
Exemplarisch. I take my chances with women anytime.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Haha.. De vrouwelijke kampbewakers uit de WOII deden niet onder voor de mannelijke collega's hoor. Ilse Koch, ook zo'n lieverdje. Man of vrouw, de mens is verdorven.
Ultra-feminisme = ultra-masculismequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope....ga FF fappen. Knap je van op...
Enigste logische verklaring is dat je niet weet wat masculisme is. De psychologische is dat je mij nog steeds probeert te labelen als mislukte macho cq mannenhater. Maar ik ben bi, snappie, schatjequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ultra-feminisme = ultra-masculisme
Kwaliteits-users verloochenen zich nooit. Touché!quote:
prima tieten, artikel niet gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Barachem het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html
Zekers oorlogen, maar meer oorlogen?
Wellicht.
Punt is dat mensen problemen en oorlogen veroorzaken.
Doe je huiswerk, vlegel ! En gebruik hoofdletters..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Prima tieten, artikel niet gelezen.
Wedergoedmakingsafbeelding voor het topic.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Doe je huiswerk, vlegel ! En gebruik hoofdletters..
Zo heurt het ook...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wedergoedmakingsafbeelding voor het topic.
[ afbeelding ]
I second that motion.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef bobbiey het volgende:
Ik hoop dat er een dag komt dat straks 90% van de mannen zich als salamandassar gaan gedragen, puur als straf voor de vrouwen die er dan mee moeten leven.
Heeft iemand hem al verteld dat hij een enorme seksist is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:42 schreef bobbiey het volgende:
Ik hoop dat er een dag komt dat straks 90% van de mannen zich als salamandassar gaan gedragen, puur als straf voor de vrouwen die er dan mee moeten leven.
Weet het niet, ze noemen me zoveel hier. Zou best kunnen. Maar gaat ene oor in, andere oor uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef DwaasBanaan het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al verteld dat hij een enorme seksist is?
Dit is je geheim: Je bent je eigen oma!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Salmannassar het volgende:
Tip: gebruik je hersens nou eens vdv. Ook jij hebt ze, heus
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dit is je geheim: Je bent je eigen oma!
Ik heb je wel door, Mxyzptlk!quote:
Drink melk. Met melk meer man. Opgelost of nog immer strontvervelende?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd strontvervelend als je als man ongelijkheid ten nadele van de man blootstelt en dat er dan zo heerlijk denigrerend op gereageerd wordt en dat je maar meer man moet zijn.
Daar ben jij zelf veel beter in idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
BlaBlaBla etc.
Mij hou je niet voor de gek!
Je bent in ieder geval je eigen opa en oma.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daar ben jij zelf veel beter in idd.
Zucht. Goed hoor, jonguh..quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval je eigen opa en oma.
Vermaek me meer joh, dat is je verplichting jegens geheel Fok!quote:
Commandeer je hondje en blaf zelf! Ik rule, zonder verplichtingen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:15 schreef Barachem het volgende:
[..]
Vermaek me meer joh, dat is je verplichting jegens geheel Fok!
Geef me aandacht!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Commandeer je hondje en blaf zelf! Ik rule, zonder verplichtingen!
Rukkers moeten hun plaats kennen anders slapped by a bitch!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef Jan-Slagter het volgende:
Feminisme wordt enkel gebruikt in hun voordeel, het is bijv vanzelfsprekend bij de meeste vrouwen dat de man betaald op een date.
[ afbeelding ]
Vrouwen moeten gewoon hun plaats kennen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Rukkers moeten hun plaats kennen anders slapped by a bitch!
Nee. Ik ben immers een fenomeen. Je hoort nog van ons...Als het gelegen komt. En alleen dan. Koest!quote:
Nou nou.quote:
Dank je voor de aandacht, je bent lekker gehoorzaam en dus wel een M.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. Ik ben immers een fenomeen. Je hoort nog van ons...Als het gelegen komt. En alleen dan. Koest!
Cheap trick.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dank je voor de aandacht, je bent lekker gehoorzaam en dus wel een M.
Je bent gewoon een submissieve tsundere.
Ben een echte bi man, kereltje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Volgensmij ben je vrouw of hommotje.
Je blijft aandacht schenken, maar ontkennen dat je het lekker vindt.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben een echte bi man, kereltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |