Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.quote:
Je hebt de Griekse aandoening dus...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.
Had je er zelf niet wat aan toe kunnen voegen, vlot en met pit?
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertjequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:28 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je blijft aandacht schenken, maar ontkennen dat je het lekker vindt.
Stiekum hoop je zo mannelijk als ik te zijn.
Daarom kun je niet anders dan reageren.
Je wilt mijn gelijk gewoon niet toegeven omdat je bang van mijn mannelijkheid wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertje)
Je moest eens weten wat ik allemaal kan, anders dan reageren. Af! Liggen! Hiel!
Fuck the RK church!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:52 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je hebt de Griekse aandoening dus...
Hoe RK priester ben je?
Nou ophouden en denken voordat je post, Ik deel hier de lakens uit, remember?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je wilt mijn gelijk gewoon niet toegeven omdat je bang van mijn mannelijkheid wordt.
En jij bent het kefhondje, niet ik.
Kijk hem eens machteloos te staan commanderen in zijn zogenaamde topic.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nou ophouden en denken voordat je post, Ik deel hier de lakens uit, remember?
I rule, you fool !
Huh, zei je wat soms?Was FF in de diepvries.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:02 schreef Barachem het volgende:
[..]
Kijk hem eens machteloos te staan commanderen in zijn zogenaamde topic.
Diepvriestriest zeg.
En dat noemt zich dan hyperintelligent in zijn ivoren toren.
Je bent gewoon een blamage voor de mensheid, zowel mannen en vrouwen.
Ultra-feministes zouden je vast mijden met deze wanhopige zielige houding en terecht ook.
Als ik een ultra-feministe was zou ik dit soort zwak en zielig mantuig als Salmannassar ook verachten en mijden als de pest.
Maar ja, je hebt mijn medelijden.
Dank je voor de aandacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Huh, zei je wat soms?Was FF in de diepvries.
QFTquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd strontvervelend als je als man ongelijkheid ten nadele van de man blootstelt en dat er dan zo heerlijk denigrerend op gereageerd wordt en dat je maar meer man moet zijn.
Kinderhand gauw gevuld.quote:
Ach, zolang jij je nuttig kunt voelen gebruik ik een kinderhand.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd strontvervelend als je als man ongelijkheid ten nadele van de man blootstelt en dat er dan zo heerlijk denigrerend op gereageerd wordt en dat je maar meer man moet zijn.
Viel je schnickel ervan af?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kwaliteits-users verloochenen zich nooit. Touché!
Dat doet pijn....Genade beste kerel.
Spaar me. Ik heb dikke spijt. idd, jankend typ ik dit..
Typisch hé?
Neequote:
Dat zijn ze!quote:
Latent & Valsquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gay is niet bi, genetisch gedepriveerde orgeldraaier, sufgerukte paardenpijper etc, etc.
Had je er zelf niet wat aan toe kunnen voegen, vlot en met pit?
En jij bent een kut-mannetje. So what?quote:
Noem je dat "vlot en met pit"?quote:
Knap. 'Normaal' is het gebruik van kinderhanden voorbehouden aan pedofielen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je nuttig kunt voelen gebruik ik een kinderhand.
Kom kom, dat antwoord kan beter! Antwoord eens of je wat meer peper in je hol hebt. Dan wordt het nog gezellig.quote:
Natuurlijk kan ik dat beter maar ga geen parelen voor de zwijnen gooien uiteraard. Je moet het er maar mee doen. Nee=nee.En blijft nee. Gezellig of niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:32 schreef vogeltjesswans het volgende:
[..]
Kom kom, dat antwoord kan beter! Antwoord eens of je wat meer peper in je hol hebt. Dan wordt het nog gezellig.
Je bent zelf een aandachtsflikker manquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
3 zinnen, 3 conclusies,3 keer niks! (Zo, jij hebt je shotje weer gehad. Aandachtshoertje)
Je moest eens weten wat ik allemaal kan, anders dan reageren. Af! Liggen! Hiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |