quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is toch gewoon 'n ander woord voor flikker?
Juist daarom dus. De mens is ook verder dan de aap.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Biologisch gezien is het precies andersom. Mannen komen uit vrouwen, wjw?
Volgens zijn fobo is ie bisexueel, halve flikker dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee, beste zevertante. Flikkers noemen we flikkers, feministen feministen. Duidelijk zo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Begrip zit niet in je natuur, mijn beste. Staat niet op je repertoire. Jij noemt alles wat anders is dan jou "verknipt". Je weet niet beter blijkbaar. Het is je vergeven btw. Jij bent het slachtoffer van je eigen 'succes'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Meer gestreel van je e-peen.
Maar beantwoord die vraag nou eens: Wat hebben de machomannetjes je vroeger aangedaan dat je zulk een groot trauma kreeg dat je nu zo verknipt ageert en reageert?
Wellicht kan ik dan wat meer begrip voor je opbrengen.
Meer strelen van je e-peen dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Begrip zit niet in je natuur, mijn beste. Staat niet op je repertoire. Jij noemt alles wat anders is dan jou "verknipt". Je weet niet beter blijkbaar. Het is je vergeven btw. Jij bent het slachtoffer van je eigen 'succes'.
Misschien later, als je 'groot' bent. Nu overduidelijk niet.
Irrelevant....Maar goed. Geen flauw idee. Lang genoeg iig want ik ben groot en sterk geworden. En niet op mijn achterhoofd of mondje gevallen. Happy now?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:57 schreef Beebiel het volgende:
Hoe lang heb je aan moeders tepel gehangen tijdens de borstvoedingsperiode?
Ok, je bent wrs homo en in dat geval begrijp ik je volkomen daar je zelf een vrouwelijke geest hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Irrelevant....Maar goed. Geen flauw idee. Lang genoeg iig want ik ben groot en sterk geworden. En niet op mijn achterhoofd of mondje gevallen. Happy now?
En machomannen hebben je klain en zwak gemaakt door je te traumatiseren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Irrelevant....Maar goed. Geen flauw idee. Lang genoeg iig want ik ben groot en sterk geworden. En niet op mijn achterhoofd of mondje gevallen. Happy now?
Verzin nou eens een list, Tom Poes...Je staat op repeat momenteel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:01 schreef Barachem het volgende:
[..]
Meer strelen van je e-peen dus.
Ik heb medelijden met je...
Omdat je zelf niks inhoudelijks brengt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Verzin nou eens een list, Tom Poes...Je staat op repeat momenteel.
Gaan we psychiatertje spelen, schat? Pas op, je speelt met vuur. Besef dat wel....Een psychose is toch echt van een andere orde. Ben ik irrationeel of inconsistent soms? Realistisch blijven hé...Je hebt er immers geen sjoege van en ik wel. Hoe eerder je dat internaliseert hoe beter. Tip: hou me te vriend, hoef je niet veel voor te doen, alleen rechtvaardig blijven en objectief. Denk je dat je die verantwoording aan kan? We zullen zien...quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ook wel medelijden met TS: een psychose is niet niks.
Dreigt om wat woorden, dus psychose.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gaan we psychiatertje spelen, schat? Pas op, je speelt met vuur. Besef dat wel....Een psychose is toch echt van een andere orde. Ben ik irrationeel of inconsistent soms? Realistisch blijven hé...Je hebt er immers geen sjoege van en ik wel. Hoe eerder je dat internaliseert hoe beter. Tip: hou me te vriend, hoef je niet veel voor te doen, alleen rechtvaardig blijven en objectief. Denk je dat je die verantwoording aan kan? We zullen zien...
Dat hoeft ook niet. Heb ik al geprobeert, kijk zelf maar terug. Maar haalt bij jou niets uit omdat je irrationeel bent en niet voor rede vatbaar. Macho's hebben mij niets aangedaan en ik haat ze niet. Kijk wel op ze neer vanuit mijn ivoren toren, dat wel. Waarom niet van het uitzicht genieten op een hoge positie? Zou jij ook doen als je een toren had. Maar daar zit hem nou juist de crux, isn't it? Jij kan letterlijk geen hoogte van mij krijgen terwijl ik een open boek ben. Aan wie ligt dat nou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:06 schreef Barachem het volgende:
[..]
Omdat je zelf niks inhoudelijks brengt.
Hebben machomannen vroeger je vriendinnen afgepakt?
Als niet machomannetjes volgens jou, waarom ben je dan ultra-feminist geworden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Heb ik al geprobeert, kijk zelf maar terug. Maar haalt bij jou niets uit omdat je irrationeel bent en niet voor rede vatbaar. Macho's hebben mij niets aangedaan en ik haat ze niet. Kijk wel op ze neer vanuit mijn ivoren toren, dat wel. Waarom niet van het uitzicht genieten op een hoge positie? Zou jij ook doen als je een toren had. Maar daar zit hem nou juist de crux, isn't it? Jij kan letterlijk geen hoogte van mij krijgen terwijl ik een open boek ben. Aan wie ligt dat nou?
Noem jij dit dreigen? Ik dacht dat ik een tip gaf. Maar mijn familie staat wel bekend als 'moordenaars zonder mes' in Zaandam. Ik kan heel gemeen uit de hoek komen n.l. maar zal dat niet gauw doen. Verboden in mijn RM. Of ik loop een ban op. Geen trek in. Vind het veel te gezellig met jullie hier. We worden vast goeie 'maatjes'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:16 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dreigt om wat woorden, dus psychose.
Wow eerste bedreiging op de FOK!s binnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gaan we psychiatertje spelen, schat? Pas op, je speelt met vuur. Besef dat wel....Een psychose is toch echt van een andere orde. Ben ik irrationeel of inconsistent soms? Realistisch blijven hé...Je hebt er immers geen sjoege van en ik wel. Hoe eerder je dat internaliseert hoe beter. Tip: hou me te vriend, hoef je niet veel voor te doen, alleen rechtvaardig blijven en objectief. Denk je dat je die verantwoording aan kan? We zullen zien...
Je eigen woorden goed lezen, daar kun gemakkelijk een verkapte dreiging in gezien worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Noem jij dit dreigen? Ik dacht dat ik een tip gaf. Maar mijn familie staat wel bekend als 'moordenaars zonder mes' in Zaandam. Ik kan heel gemeen uit de hoek komen n.l. maar zal dat niet gauw doen. Verboden in mijn RM. Of ik loop een ban op. Geen trek in. Vind het veel te gezellig met jullie hier. We worden vast goeie 'maatjes'.
Heb ik al gezegd, check maar. Ik ben ultra-feminist geworden omdat ik denk ( met een torenhoog IQ).quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:26 schreef Barachem het volgende:
[..]
Als niet machomannetjes volgens jou, waarom ben je dan ultra-feminist geworden?
Zo een extreme denkwijze neem je niet zomaar aan...
Maar ik blijf voorlopig bij vriendinnenstelende machomannetjes die jou leven vernaggeld hebben.
Ik ook niet. Zit nu in Alkmaar, .phew 2..Fijn dat je nu niet meer over psychoses lult . Je bent lief ! Moet je niet mee spotten n.l...quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:34 schreef BlueMage het volgende:
Ik woon gelukkig niet in Zaandam, phew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |