Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Het verschil nog met El Hamdaoui is dat hij nog wat had laten zien, hij heeft echt een paar schitterende goals gemaakt bij Ajax, ook in Europa. Maher heeft echt nog helemaal niets laten zien bij PSV.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Marokkaan die met problemen op de bank zit, je verwacht het niet. Bakkali zal snel volgen.
Onwaarschijnlijk dat het gaat gebeuren. Nog even en je gaat me vertellen dat de Kuip geen sfeer heeft. Dat soort grapjas haal je maar bij iemand anders uit.quote:
Garantie voor goals.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ja het zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet in
dadelijk probeer je me ook nog wijs te maken dat Pelle een lange schorsing krijgt.
quote:
GMTAquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Garantie voor goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil jou graag bij deze nomineren voor de aidsuser van de maand verkiezing.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk dat het gaat gebeuren. Nog even en je gaat me vertellen dat de Kuip geen sfeer heeft. Dat soort grapjas haal je maar bij iemand anders uit.
Cavaliersquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil jou graag bij deze nomineren voor de aidsuser van de maand verkiezing.
Oh ja, het is alweer bijna zover, goed dat je het zegt. Even gebak bestellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Het is nog niet zeker dat jij het wordt hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, het is alweer bijna zover, goed dat je het zegt. Even gebak bestellen.
dat jij dik bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heeft Maher gezegd/geschreven?
Dat Cocu een zemmel is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Tom Egbers een uitstekende autocue-presentator.
Waarom zou ik gebak voor mezelf bestellen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat jij het wordt hoor.
Iets met je moeder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom men in sommige voetbalstadions racestoelen heeft voor de reservespelers en technische staf.
Ik nomineer Kun-Agueroquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wollah, zje weet ola iest niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je zin loopt niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer je bek houden als volwassen aan het woord zijn? Kut kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Vergeef het hem, hij is Turksquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet goed.
Net als Lucille Werner
Wat betekent 'Gramulanion' eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Joost Broerse kan beter stoppen met voetballen.
Vet grappig man. Die grap is nog ouder dan jij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet goed.
Net als Lucille Werner
Zeker, hij heeft toch wat topproducties op zijn naam staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we het mrstylo logo de laatste tijd zo weinig zien.
Niks.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat betekent 'Gramulanion' eigenlijk?
Littlerabbit is toch een weekje naar Zweden?quote:
Flink lang weekje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Littlerabbit is toch een weekje naar Zweden?
eerste onderzoekje vanwege die gemiste kans?quote:
Ruim een week denk ik.quote:
Vet ludiekquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat doen al die fox supporters hier met Heracles logo's
Weddenschap verlorenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat doen al die fox supporters hier met Heracles logo's
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Grappig genoeg riepen alle Feyenoorders dat Nelom bij Real Madrid ging spelen.
Watquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Grappig genoeg riepen alle Feyenoorders dat Nelom bij Real Madrid ging spelen.
ohh bra pow powquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Stuk voor stuk typische users. Ik zou mezelf rijk rekenen met je publiek René.quote:
Feyenoord is een beetje jouw guilty pleasure of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Dit komt wel goed voor Feyenoord, die winnen dit makkelijk.
Niet te serieus nemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk typische users. Ik zou mezelf rijk rekenen met je publiek René.
Oe, u mad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk typische users. Ik zou mezelf rijk rekenen met je publiek René.
Nou nou nou, zit de 1-1 tegen Milan nog steeds zo diep?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Feyenoord is een beetje jouw guilty pleasure of niet?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze wedstrijd gaan we zien of Feyenoord een plan C heeft.
Nee hoor, prachtig resultaat. Hoezo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou nou, zit de 1-1 tegen Milan nog steeds zo diep?
Mohammed waarschijnlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet hoe z'n vader heet.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Nee hoor, prachtig resultaat. Hoezo?
Was maar een grapje man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent me. Ik laat me makkelijk provoceren.
misschien nog die elleboog aan het begin erbij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
Donkerrood, dit wordt 3 - 4 wedstrijden.
lol xD xDquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Naar Beenhakker die viel van zijn rollator af
Feyenoord is niet alleen de schlemiel van de competitie, ook een beetje de nar, iedereen lacht erom en spot er mee, tevens de speelbal, want iedereen solt er mee en dolt er meequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Feyenoord is een beetje jouw guilty pleasure of niet?
Altijd toch.quote:
Nou! Jeetje!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Wat een rare uitslagen tot nu toe he jongens!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat nota bene een MOD dit zegt!
Dat dit kan op FOK!
Als er iemand de toto goed heeft is het een vrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Knotsgekquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verheug me zo op de clichés van Sjek van Gelder.
Nou ja, verheugen is misschien een verkeerd woord.
topscorerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Nu moet Vitesse of Groningen wel topscorer worden, toch?!
*koploperquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Nu moet Vitesse of Groningen wel topscorer worden, toch?!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Is er nou echt iemand die die stropdas(sen) mooi vind bij Feyenoord?
Koert Westermanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er iemand de toto goed heeft is het een vrouw.
Pics dan!quote:
Felrood, fouter kan niet. Tenzij je autoverkoper of sp tweede kamerlid bent..quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze waren beter.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er iemand de toto goed heeft is het een vrouw.
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
Het zijn knotsgekke tijden. Ook op dit forum.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden lopen deze topics zo hard toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |