Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Het verschil nog met El Hamdaoui is dat hij nog wat had laten zien, hij heeft echt een paar schitterende goals gemaakt bij Ajax, ook in Europa. Maher heeft echt nog helemaal niets laten zien bij PSV.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Marokkaan die met problemen op de bank zit, je verwacht het niet. Bakkali zal snel volgen.
Onwaarschijnlijk dat het gaat gebeuren. Nog even en je gaat me vertellen dat de Kuip geen sfeer heeft. Dat soort grapjas haal je maar bij iemand anders uit.quote:
Garantie voor goals.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ja het zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet in
dadelijk probeer je me ook nog wijs te maken dat Pelle een lange schorsing krijgt.
quote:
GMTAquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Garantie voor goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil jou graag bij deze nomineren voor de aidsuser van de maand verkiezing.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk dat het gaat gebeuren. Nog even en je gaat me vertellen dat de Kuip geen sfeer heeft. Dat soort grapjas haal je maar bij iemand anders uit.
Cavaliersquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil jou graag bij deze nomineren voor de aidsuser van de maand verkiezing.
Oh ja, het is alweer bijna zover, goed dat je het zegt. Even gebak bestellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Het is nog niet zeker dat jij het wordt hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, het is alweer bijna zover, goed dat je het zegt. Even gebak bestellen.
dat jij dik bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heeft Maher gezegd/geschreven?
Dat Cocu een zemmel is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Tom Egbers een uitstekende autocue-presentator.
Waarom zou ik gebak voor mezelf bestellen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat jij het wordt hoor.
Iets met je moeder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom men in sommige voetbalstadions racestoelen heeft voor de reservespelers en technische staf.
Ik nomineer Kun-Agueroquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wollah, zje weet ola iest niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je zin loopt niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer je bek houden als volwassen aan het woord zijn? Kut kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Vergeef het hem, hij is Turksquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet goed.
Net als Lucille Werner
Wat betekent 'Gramulanion' eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Joost Broerse kan beter stoppen met voetballen.
Vet grappig man. Die grap is nog ouder dan jij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet goed.
Net als Lucille Werner
Zeker, hij heeft toch wat topproducties op zijn naam staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat we het mrstylo logo de laatste tijd zo weinig zien.
Niks.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat betekent 'Gramulanion' eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |