SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik op voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:30:19Morgen aangepaste dienstregeling vanwege storm. Nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/h7T9nQ44Vq reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
(!) Dit reisadvies vervalt; rijdt vandaag niet.
En dat dan 9 keer.
Misschien niet, als ze in beroep gaan(?).quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Hoek thuis telt ook mee natuurlijk.
Dat zou gunstig zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien niet, als ze in beroep gaan(?).
Deze keer was het gewoon toeval denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een eeuwige schorsing.
Peter Bosz doet een Steve.
xDquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Shreyas het volgende:
Elf speelronden gehad, bijna op 1/3 van de competitie en hooguit 1 club kan nog 20 punten halen![]()
14 punten verloren door de koplopersquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Shreyas het volgende:
Elf speelronden gehad, bijna op 1/3 van de competitie en hooguit 1 club kan nog 20 punten halen![]()
Mooi man. Laat de pleuris daar maar lekker uitbreken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-aan-tegen-pelle.htm
Oe
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-aan-tegen-pelle.htm
Oe
Feyenoorders verliezen bij een verliespartij elke vorm van objectiviteit. Dan worden ze gek in hun hoofd en komt de hele scheldkaravaan langs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?
Omdat dat volslagen idioten zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was
Alsof dat bij andere clubs niet zo is. Zo jammer dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders verliezen bij een verliespartij elke vorm van objectiviteit. Dan worden ze gek in hun hoofd en komt de hele scheldkaravaan langs.
Je bent de Pelle van dit subforum..quote:
In ons topic blijft iedereen vrij rustig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Alsof dat bij andere clubs niet zo is. Zo jammer dit.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Je bent de Pelle van dit subforum..
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké, wat heb ik gemist? #Heracles
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
Als Heracles wint neem ik 2 dagen een Heracles UI.
Samen met Davy.
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar kom op, als je dat wil verdedigen ben je wel heel ver heen.
[..]
[..]
hafcfanquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.
Klopt, Vitesse pas vier keer de lat geraakt. Het zit niet mee, het zit niet mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:55 schreef LeukeLassie het volgende:
Godverdomme het zit nooit mee voor Groningen
Ik heb het niet over vitessequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, Vitesse pas vier keer de lat geraakt. Het zit niet mee, het zit niet mee.
Je meent het... Wat ik bedoel te zeggen is dat Groningen van geluk mag spreken dat ze nog niet veel verder achter staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef LeukeLassie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vitesse :'')
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef Bastiefcg het volgende:
Kom maar met die vieze 1-1 op de counter....
Vitesse heeft dan ook weer geluk dat het nog 1-0 isquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je meent het... Wat ik bedoel te zeggen is dat Groningen van geluk mag spreken dat ze nog niet veel verder achter staan.
Het is geen 1-0quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef LeukeLassie het volgende:
[..]
Vitesse heeft dan ook weer geluk dat het nog 1-0 is
Zo beter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.
Het blijft mooi die Evert teksten.quote:
Het is zeer lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:01 schreef Myph. het volgende:
![]()
Dit is toch wel het meest amusante weekend in deze divisie tot nu toe.
Ik dacht dat je deze grappen kinderachtig geworden vond.quote:
Hoho!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-2.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-2.
Het is een <insert> competitie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente, Ajax en AZ gedeeld koploper.
Zeg het maar
Knotsgestoord heb ik wel genoemd vandaag.quote:
az?quote:
Op zich zou het wel grappig zijn als het Dickie dit jaar wel lukt om kampioen te worden.quote:
Feyenoord is definitief afgehaakt in de titelstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 Twente 19
2 Ajax 19
3 AZ 19
4 PSV 18
5 PEC 18
6 Vitesse 18
7 Groningen 18
8 Feyenoord 17
KNOTSGEKKE COMPETITIE
Roda en Heerenveen staan ook binnen drie (verlies)punten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 Twente 19
2 Ajax 19
3 AZ 19
4 PSV 18
5 PEC 18
6 Vitesse 18
7 Groningen 18
8 Feyenoord 17
KNOTSGEKKE COMPETITIE
Oh nu juich je weer mee?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Dos37 het volgende:
wtf ik zap kwaad weg bij de 2-0 is het opeens 2-2.
Deze competitie
Ze schieten speciaal voor Evert op de deklat en laten dekselse gevaarlijke ventjes scoren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goeie genade als Evert er is gebeuren de meest gekke dingen.
Waar juich ik preciesquote:
Want nu is het niet leuk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Even serieus, beter verkopen ze de topclubs aan sjeikhs, nu kun je net zo goed niet voetballen/
AZ staat derde hoorquote:
Ik ook, want ik juichte niet.quote:
222 = Vitesse - Grunquote:
Het woord dat je zoekt is "knotsgek".quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Krankzinnige competitie eigenlijk
En daarna hét gevecht van de onderste regionen, nóg meer overgewaardeerd dan u van ons gewend bent #supersunday31quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week komt de algehele top6 op zaterdag in actie.
#supersaturday
#foxsports
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niveauloos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "knotsgek".
Je zou er spontaan neutrale kijker van willen worden, wat een armoe als clubsupporter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Er valt geen peil op te trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "knotsgek".
Het wordt ook steeds erger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:
Koploper Twente heeft nu slechts 2 verliespunten minder als in het hele seizoen toen ze kampioen werden. 14 om 16quote:
Wtfquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Koploper Twente heeft nu slechts 2 verliespunten minder als in het hele seizoen toen ze kampioen werden. 14 om 16
Ajax dus 3quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Koploper Twente heeft nu slechts 2 verliespunten minder als in het hele seizoen toen ze kampioen werden. 14 om 16
En vervolgens degradeert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel grappig zijn als Groningen met dit team de koppositie inneemt.
We beginnen de middag in Groningen waar Roda JC na een flinke reis uit het zuiden op bezoek komt. Kan Roda JC in de positieve flow komen???quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En daarna hét gevecht van de onderste regionen, nóg meer overgewaardeerd dan u van ons gewend bent #supersunday31
Ze hebben een prima selectie voor hun doen, alleen was daar vorig seizoen niks van te zien omdatquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel grappig zijn als Groningen met dit team de koppositie inneemt.
Groningen dat de eerste 2 potjes won was een hypequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben een prima selectie voor hun doen, alleen was daar vorig seizoen niks van te zien omdat![]()
![]()
maaskant
![]()
![]()
er zat.
Dat is niet meer te doen met een schakelzender. Moet je 3 schakelzenders draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Momo... het volgende:
Zou mooi zijn als op de laatste dag nog 8 teams kampioen kunnen worden
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We beginnen de middag in Groningen waar Roda JC na een flinke reis uit het zuiden op bezoek komt. Kan Roda JC in de positieve flow komen???
Daarna gaan we naar het Noordwesten waar 14:30 schijt Feyenoord zeven kleuren in de broek (zonder Piet Pellé!!) als het op bezoek gaat bij het fanatiek gesupporteerde Cambuur.
Ook om 14:30 maar dan in Deventer is GAE op zoek naar revanche tegen Heracles Almelo na een kansloze nederlaag in Breda.
En we sluiten de middag af in Utrecht waar de ploeg van Jan Wouters iets goed te maken heeft na het schandalige verlies in Leeuwarden. Tegen Heerenveen dat zichzelf voor schut zette in Nimma.
Spanning ende sensatie!!!
Ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kan dankzij de 3 kampioenschappen inmiddels leven met die tweede plek.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
4 op een rij is ook wel een keer leuk.quote:
Niet gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We beginnen de middag in Groningen waar Roda JC na een flinke reis uit het zuiden op bezoek komt. Kan Roda JC in de positieve flow komen???
Daarna gaan we naar het Noordwesten waar 14:30 schijt Feyenoord zeven kleuren in de broek (zonder Piet Pellé!!) als het op bezoek gaat bij het fanatiek gesupporteerde Cambuur.
Ook om 14:30 maar dan in Deventer is GAE op zoek naar revanche tegen Heracles Almelo na een kansloze nederlaag in Breda.
En we sluiten de middag af in Utrecht waar de ploeg van Jan Wouters iets goed te maken heeft na het schandalige verlies in Leeuwarden. Tegen Heerenveen dat zichzelf voor schut zette in Nimma.
Spanning ende sensatie!!!
alle 8 met gelijke punten in onderlinge wedstrijden en iedereen binnen 2 punten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Momo... het volgende:
Zou mooi zijn als op de laatste dag nog 8 teams kampioen kunnen worden
Wie had dat ooit gedacht toen we verloren gister aan het begin van de avond.quote:
Die is binnenkort weer een half jaartje afwezig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:19 schreef Seam het volgende:
Gijp is depressief geworden als hij dit weekend Eredivisie gekeken heeft.
Vooral dat Nimma op het einde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoor het Erik de Zwart zo zeggen
Niemand WIL koploper zijn.quote:
Dat hebben we na dit seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
4 op een rij is ook wel een keer leuk.
Toch nog een meevaller dit weekend dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is binnenkort weer een half jaartje afwezig.
Ik heb het beste weekend gekozen om het te vergetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch wel een ongelofelijk gek weekend.
AZ is de grote winnaar van het weekend.
Tijd om de toto bij te werken.
Groeten henk en ingrid, poot van rex.
Wij wel hoor, ookal verliezen wequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand WIL koploper zijn.
Lijkt het.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds ik ontmaskerd ben als Groningen supporter gaat het supergoed met ons.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat hebben we na dit seizoen.
Ik dacht Go-Ahead?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij jouw steun gaan ze snel richting koppositie. Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht toen we verloren gister aan het begin van de avond.
Ja, ook, ik ben de grootste successupporter van het land.quote:
Toen Robert Maaskant nog de leiding had schaamde ik mij natuurlijk om voor mijn voorkeur uit te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij jouw steun gaan ze snel richting koppositie. Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Dat zeg je zelf steeds.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ook, ik ben de grootste successupporter van het land.
Maar GGMM zegt dat ik voor Groningen ben en die weet dingen.
Nou, die ervaring heb ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Ties02 het volgende:
Iedereen speelt fris en fruitig in deze knotsgekke competitie
Jij wist het toch zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was je eerst voor een andere club, de macht van GGMM is zo groot dat als hij het zegt, je gelijk supporter wordt van de club die hij zegt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wist het toch zeker?Ik bleek gelijk te hebben blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nummer vijftien staat 7 punten achter op de nummer 1quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil nummer 1 en nummer 11__!
Ik zou het vorig jaar ook stil gehouden hebben. Het is wel heel knap van de club hoe snel ze de schade die hij heeft aangericht weten te herstellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Robert Maaskant nog de leiding had schaamde ik mij natuurlijk om voor mijn voorkeur uit te komen.
Maar goed dat GGMM niet Almere City FC zeiquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al was je eerst voor een andere club, de macht van GGMM is zo groot dat als hij het zegt, je gelijk supporter wordt van de club die hij zegt.
Benieuwd wat Tom Egbers er allemaal voor clichés weet uit te gooien vanavondquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan allemaal in de eredivisie jongens.
Hij heeft je gespaard.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat GGMM niet Almere City FC zei
Tijd voor een bingo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Tom Egbers er allemaal voor clichés weet uit te gooien vanavond
E-RE-DI-VI-SIEquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Tom Egbers er allemaal voor clichés weet uit te gooien vanavond
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Overal de klemtoon verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
E-RE-DI-VI-SIE
Primadeluxe. Hoe dan ook, nog een prettige avond.
Herácles Héraclesquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Overal de klemtoon verkeerd
en van die schijtlollige opmerkingen na interviews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |